Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SelvesteTerese

Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine hadde jeg overnattingsbesøk av kjæresten min. Midt på natta bråvåknet jeg av at han skrek: "Slukk lyset darling!" Jeg: "Hæ?" og da ble han sur! "SLUKK LYSET SA JEG!!" ...snork.

For et par uker siden hadde vi bestilt pizza fra peppes, og siden det tar ca en time før pizzaen kommer bestemte pappa seg for å ta seg en hvil på sofaen i mens. Da pizzabudet ringer på døra sier mamma "det er sikkert pizzaen!" Pappa buser opp fra sofaen og løper inn på kjøkkenet, stiller seg foran stekeovnen og brøler "DET ER FAEN INGEN PIZZA HER!" :fnise: "på døra pappa, på døra.."

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt begynte min å skravle noe fælt.. betrodde meg om skogmusa gjorde han. Fortalte at vi ikke måtte glemme å gi dem mat. Jeg spurte hva skogmusa spiser, han svarte noe sånt som "nøtter, kjøtt og salat" og derifra eskalerte det før jeg ikke fikk noe svar sånn plutselig. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I natt begynte min å skravle noe fælt.. betrodde meg om skogmusa gjorde han. Fortalte at vi ikke måtte glemme å gi dem mat. Jeg spurte hva skogmusa spiser, han svarte noe sånt som "nøtter, kjøtt og salat" og derifra eskalerte det før jeg ikke fikk noe svar sånn plutselig. :fnise:

Skogmusa faktisk. Ja, ja. Der kan du se. Du er sammen med en dyrevenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kjæreste men bror; vi var på hytta ( da vi var barn) hvor vi hadde flere køyer i et rom med vask. Broren min hadde sovet en stund da han plutselig fòr opp av senga og bort til vasken. Han skrudde opp springen, tisset i skoene sine (som tilfeldigvis sto under vasken), skrudde igjen springen og gikk å la seg igjen. :ler: Moren vår ordnet opp med skoene, vasket og tørket. Han husket selvfølgelig ingenting dagen etter, men han har ikke fått lov å glemme det i alle år siden, likevel. :strix:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok sammen med en dyrevenn, haha! Gikk nylig til anskaffelse av akvarie, han har ansvar for mat (sjefsfôrer, hihihi) og er sikkert der det henger igjen fra. Var bare så bra at jeg førte en liten dialog med ham. Fjern som få. :fnise: Ellers sier han ikke så mye i søvne. Kan lirke de mest utrolige ting ut av ham hvis han er helt lost, men sjeldent han selv har initiativ til å skravle..

Er ganske fæl på å gjøre rare ting selv.. En gang hadde jeg gått ut på kjøkkenet, fylt opp et glass med brus og gått og lagt meg igjen. Ikke hadde jeg drukket brus eller satt inn flaska. Bare fylt opp et glass og lagt meg igjen. Litt mer harmløst enn hun jeg hørte om for noen år tilbake som lå over hos ei venninne og våknet i dobbeltsenga mellom foreldrene hennes. :skratte:

Nei, får prøve å tyne mer info om skogmusa ut av min kjære. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, denne tråden er jo bare helt fantastisk :fnise:

Har selv en samboer som til tider pleier å ligge og mumle og snakke om de rareste ting i søvne, men som selv aldri husker det han drømmer. Jeg derimot kan ligge å ha samtaler med han når han sover og minne ham på det dagen etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg stod opp på natta og gikk og hentet seg et glass vann. På veien tilbake til soverommet spyttet hun store klyser med spytt på gulvet. Hun endte det hele med å helle ut glasset med vann under puta, før hun la seg ned og sov videre.

Normalt.. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Ikke kjæreste men bror; vi var på hytta ( da vi var barn) hvor vi hadde flere køyer i et rom med vask. Broren min hadde sovet en stund da han plutselig fòr opp av senga og bort til vasken. Han skrudde opp springen, tisset i skoene sine (som tilfeldigvis sto under vasken), skrudde igjen springen og gikk å la seg igjen. :ler: Moren vår ordnet opp med skoene, vasket og tørket. Han husket selvfølgelig ingenting dagen etter, men han har ikke fått lov å glemme det i alle år siden, likevel. :strix:

Nå lo jeg høyt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hahahahah, herlig!

En gang var jeg og ekskjæresten min på besøk hos foreldrene mine når de ferierte i syden. Plutselig våkner jeg av et vanvittig brøl midt på natta, da gikk eksen inn til foreldrene mine, i søvne, og hoppet i senga!

Han var helt utrolig flau, dere kan bare tenke dere resten av oppholdet. Jeg derimot, fikk ikke ledd nok :fnise:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av hensyn til min kjære poster jeg denne som anonym. :fnise:

I går kveld da jeg skulle legge meg, en time senere enn mannen min, lå jeg bare og slappet av mens jeg tenkte på dagen og forsøkte å sovne. Plutselig hører jeg et voldsomt brak (les: smellfjert) og mannen skvetter som faen, hoppet opp av senga. Tro om han skal ha lurt på hva han gjorde. :fnise: Jeg lo så jeg ristet mens han bare gryntet og sovnet igjen. Pussige mannen min som skremmer vannet av seg selv om natta.. :rodmer:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærasten min slo meg på fredagsnatta. Fekk ein hard knyttneven rett i tinningen. Me vakna begge to, og eg skjønna ingenting. Han fekk så dårleg samvittighet. Han hadde drømt at me to og ein litt bråkete kompis av han skulle på skogstur, men han kompisen hadde vore litt vrong, også skulle kjærasten min slå han litt. Som sagt fekk eg knyttneven i ansiktet. Han er så glad for at tinningen min ikkje blei blå :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Har aldri hørt min kjære snakke i sovne eller gjort noe særlig annet enn å ta HELE sengen!!!

Men ifølge henne så har jeg snakket i sovne, ligget urolig, spurt henne om hjelp uten å være våken. Jeg har også noen ganger gått i sovne. Har vært omkring i huset og har gått ut midt i natten på svarteste vinteren. Sistnevnte husker jeg fordi jeg våknet til meg selv mens jeg var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Her om dagen så ropte kjæresten min i søvne at jeg måtte slutte å kile han på ballene, vet ikke helt hva som skjedde der nede som utløste det, men jeg hadde ikke hendene på åstedet :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahhahahahahah, jeg ler så jeg gråter her!

En gang våknet jeg av at kjæresten min prikket meg på skulderen. Jeg spurte hva det var, og han svarte med å spørre om hvor posen var. Jeg skjønte ingenting så jeg spurte hva han mente. Han sa da at vi måtte kjøpe oss en pose, også sovnet han igjen. Da lo jeg godt da! :fnise:

Endret av SKatarina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fikk min første jobb i kassa på REMA 1000 i en svær by, en natt vekte jeg meg selv og typen min. Plutselig satt jeg oppe i senga og våknet av et høyt brøl, i følge kjæresten hadde jeg satt meg opp og brølt "POSE!?". Den dag i dag HATER jeg det spørsmålet, må ha stilt det 1000 ganger for dagen på jobb i den perioden :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...