Lulilelu Skrevet 7. november 2010 #501 Del Skrevet 7. november 2010 Dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. november 2010 #502 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg våknet om natta en gang av at han prøvde å løfte hodet mitt ved å dra meg i håret, mens han sa med irritert stemme "kom igjen da! Løft hodet ditt så jeg får plass til armen min!" egentlig litt koselig siden han i bunn og grunn bare ville holde rundt meg skikkelig, men det var ikke en god måte å våkne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon_angel Skrevet 8. november 2010 #503 Del Skrevet 8. november 2010 Artig tråd! Vi var på Danskebåten med gode venner og fyll og fanteri. Etter jeg og mannen hadde lagt oss våknet jeg av at han åpnet døra til gangen. Jeg spurte han hvor han skulle, men han bare fortsatte ut i gangen i bare boxern. Han gikk helt nederst i gangen, og prøvde å åpne flere dører bl.a Captains Class dørene. Det viste seg at han lette etter doen! Jeg prøvde fortvilet å rope til han at doen ikke var der men inne på rommet, men det ville han ikke høre på. Jeg måtte til slutt ta dyna rundt meg å gå nedover gangen selv i bare trusa for å få huket han inn igjen før han vekket alle i hele gangen på båten. Ordna seg til slutt heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ny bruker Skrevet 10. november 2010 #504 Del Skrevet 10. november 2010 Har en historie, om meg selv riktignok. En periode var jeg ganske oppgitt på min bror, og drømmer en natt at han sitter på med meg i bilden. jeg kjører. Han tar den ene foten sin over på min side, og presser på foten min sli at jeg ikke får sluppet gasspedalen og bilen bare kjører fortere og fortere. Jeg prøver å få han til å slutte, og til slutt tar jeg skikkelig sats og sparker til han i beinet. Våkner brått av kjæresten min som roper "auuu"! Jeg har da drømt, og sparket kjæresten min hardt i leggen! Stakkars!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelita Skrevet 10. november 2010 #505 Del Skrevet 10. november 2010 En gang var jeg sammen med en som hadde hund, hunden stod ute i huset sitt hele natta og hadde ingen problemer med det. Jeg synes synd i hunden som måtte være ute, så det hendte et par ganger at jeg gikk ut i søvne og prøvde å legge meg i huset sammen med hunden, eller la meg ute på plenen mens jeg mumla ting som "så så, nå er jeg her, nå er du ikke ensom mer". Min daværende kjæreste var snill nok å gå flirende etter meg med kamera og forevige øyblikkene 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 10. november 2010 #506 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Sambo hadde lagt seg før meg, så når jeg kom inn sa han; "e har fyrt opp kanonan mine.." "å, hva du skal med de da?" spurte jeg. da kom han med en skikkelig fornermet "humph.." og sa "ka ska e IKKJE med døm???" Endret 10. november 2010 av CocoPiaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #507 Del Skrevet 12. november 2010 Dette skjedde en gang jeg overnatta hos ei venninne: Vi sov begge to, men så våkna hun av at jeg la det ene beinet mitt over hennes bein. Hun ber meg om å ta bort foten, men da tar jeg også min andre fot over beina hennes. Hun ber meg igjen om å slutte, og da skal jeg altså ha sparket henne med begge beina mine, og KNURRET til henne. Da turte hun ikke si noe mer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 12. november 2010 #508 Del Skrevet 12. november 2010 Ei venninde av min mor har en livlig samboer om natta. Ene natta jeg sov der etter å ha sitti barnevakt, og de kommer hjem så hører jeg et latterutbrudd fra han. Jeg tenkte bare "jaja, nå ligger dem vel å snakker". Også kommer hu ut og henter meg, også sitter vi på gulvet ved siden av han mens han ligger der i søvne og humrer og ler. Også spør hun "Hva ler du av?" "hihihihi (skikkelig fjortissknising), de gir meg gress!" "Hvem gir deg gress?" "hihihi, grevlingene". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zelvara Skrevet 4. desember 2010 #509 Del Skrevet 4. desember 2010 Ler så jeg kjenner tårene trille her jeg sitter.. Har selv et par historier på lager: Jeg overnattet hos en venninne, og jeg våknet midt på natten av at hun trampet på ene foten min (lå på madrass på gulvet, foran sengen hennes). Jeg spurte hva hun skulle, men ingen svar å få. Hun gikk fram til klesskapet sitt og tok av seg klærne, men trusa beholdt hun på. Der sto hun toppløs foran speilet og hoppet opp og ned... Vi var jo en 14-15 år, så pupper hadde vi fått litt av. En annen gang jeg overnattet (hos samme venninne), våknet jeg og så venninna mi stå foran skrivepulten sin (over skrivepulten hadde hun en hylle med en liten tv på). Hun løftet ned tven og slapp den midt oppå skrivepulten. Det ble et forferdelig bråk. Hun snudde seg, så rart rundt seg (og på meg) og gikk og la seg igjen. Neste morgen var det et stort hakk i skrivepulten, ikke skjønte hun hvordan den hadde kommet der, og hun hadde også vanskeligheter for å tro på det jeg fortalte hadde skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2010 #510 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg og eksen lå og sov, i det jeg småvåkner av at han vil ha sex. Vi hadde det, mer eller mindre i søve, og senere på morgenen fortalte han meg at han hadde drømt at jeg var ei av de fra Tangerudbakken. Ganske morsomt i grunn! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøstjerna Skrevet 7. desember 2010 #511 Del Skrevet 7. desember 2010 Sambo hadde lagt seg før meg, så når jeg kom inn sa han; "e har fyrt opp kanonan mine.." "å, hva du skal med de da?" spurte jeg. da kom han med en skikkelig fornermet "humph.." og sa "ka ska e IKKJE med døm???" Samboeren min har alltid vært ganske rolig av seg i søvne, men i det siste har han gjort mye rart.. Ei natt i forrige uke våknet jeg brått av at min kjære sambo skallet til meg i bakhodet.. Følte meg ikke særlig trygg resten av den natten, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hihi Skrevet 7. desember 2010 #512 Del Skrevet 7. desember 2010 Typen fortalte meg om hva jeg hadde gjort i søvne:P jeg hadde satt meg på huk over magen hans med rumpa til ansiktet hans. Han trudde jeg var våken å kåt å han daska meg på rumpa, jeg hadde videre kommet med tre gigant store promper og lagt meg ned til å sove . Han sa det stank så når han gjemte seg under dyna ble han kvalm. Jeg ble så flau når han fortalte det å sa: hadde det vært deg hadde jeg vekt deg så du fikk lukta lukta di selv!;P 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 7. desember 2010 #513 Del Skrevet 7. desember 2010 Denne bloggen må være midt i blinken i denne tråden: http://sleeptalkinman.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #514 Del Skrevet 7. desember 2010 En natt hadde jeg tatt av meg trusa og sagt: godteri på tissen, hihihi jeg husker ingenting, men tror samboeren min fikk seg en god latter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2010 #515 Del Skrevet 7. desember 2010 Typen fortalte meg om hva jeg hadde gjort i søvne:P jeg hadde satt meg på huk over magen hans med rumpa til ansiktet hans. Han trudde jeg var våken å kåt å han daska meg på rumpa, jeg hadde videre kommet med tre gigant store promper og lagt meg ned til å sove . Han sa det stank så når han gjemte seg under dyna ble han kvalm. Jeg ble så flau når han fortalte det å sa: hadde det vært deg hadde jeg vekt deg så du fikk lukta lukta di selv!;P :skratte: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afeio Skrevet 7. desember 2010 #516 Del Skrevet 7. desember 2010 Eksen min sa selv at han hadde "overnaturlige evner", han kunne se gjenferd og lignende. Jeg har alltid vært litt overtroisk av meg selv når det gjelder sånt. En gang han skulle sove over hos meg "våknet han" midt på natta, satte seg opp i senga og sa "det er noen her". Jeg ble jo ikke lite redd da, men forsøkte å si at det ikke var noen der og at han måtte legge seg ned å sove videre. Han ville ikke gi seg og fortsatte med "det er noen i senga, under dyna". Ekkel følelse det var når han sa det. Fikk han til slutt til å sove videre, og sovnet heldigvis selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 7. desember 2010 #517 Del Skrevet 7. desember 2010 For noen måneder siden lå jeg våken en natt. Plutselig ser jeg kjærsten stilke seg opp i søvne og danse Las Ketchup Song dansen!! Jeg aner ikke hvor det kom fra, den sangen er jo åååår gammel. Å etter ett minutt eller noe, la han seg ned igjen som om ingenting hadde skjedd. Neste dag husket han ingenting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina_ Skrevet 7. desember 2010 #518 Del Skrevet 7. desember 2010 For noen måneder siden lå jeg våken en natt. Plutselig ser jeg kjærsten stilke seg opp i søvne og danse Las Ketchup Song dansen!! Jeg aner ikke hvor det kom fra, den sangen er jo åååår gammel. Å etter ett minutt eller noe, la han seg ned igjen som om ingenting hadde skjedd. Neste dag husket han ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. desember 2010 #519 Del Skrevet 7. desember 2010 typen min finner på noe nytt hver natt.. I går natt begynte han å sparke vilt med beina, og beveget seg rundt i hele senga. Så nesten ut som han sykla eller no. Jeg spratt opp og bare "hva er det for noe!?".. "Hva da?", svarte han. "Hva er det du snakker om a? Jeg har ikke gjort NOE SOM HELST!" med skikkelig sur stemme, så snudde han seg og fortsattte å snorke videre... I dag morges skulle jeg si godnatt til han før jeg dro til jobb, og gikk som alltid inn, og kyssa han på kinnet og sa "hadetbra:)". Han: "godnatt:)".. Jeg: "jeg skal på jobb, kjære, hadetbra". Han: "Heisann, heisann! " Og på jobben idag ringte han og bare "Hvorfor sa du ikke hadet idag til meg i morges? " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Random Skrevet 5. januar 2011 #520 Del Skrevet 5. januar 2011 Typen min er omtrent i koma når han søv! Ei natt vakna eg av at telefonen hans ringte. Han strekte seg etter den, og snudde seg og gav den til meg. Eg skjønte ingenting, for det sto at det var systera hans som ringte. Prøvde å forklare at han måtte ta telefonen, men då babla han noko om eit skirenn, og eg gav opp.. Måtte sjekke neste morgon om telefonen faktisk hadde ringt, og det hadde han Og typen husker ingenting av dette! Ein annan episode, som må vere ein av dei søtaste, var då me var på hytta åleine etter eksamen. Det var midt på natta, og han hadde vore på do. Eg vaknar lett, og vakna sjølvsagt av dette. Då han kom innatt døra stoppa han opp, drog meg inntil seg, klemte meg og sa "eg elskar deg". Så gjekk han stille og roleg å la seg til å sove. Og igjen, han husker ingenting dagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå