Sushi Skrevet 12. september 2010 #481 Del Skrevet 12. september 2010 Elsker denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 12. september 2010 #482 Del Skrevet 12. september 2010 Fruen hadde lagt seg tidlig her en kveld, og jeg ble sittende oppe og fjase på nett. Så i 2-tida kommer hnu splitters naken inn på stua. Jeg skjønner med en gang at hun spaserer i søvne, og spør hva hun skal på stua. Hun tar opp en pakke med noe plastkrus som ligger i ei bokhylle og momler et eller annet om de. Så legger hun de tilbake, slipper den brakfisen, og går og legger seg igjen. :yucky: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshimi Skrevet 12. september 2010 #483 Del Skrevet 12. september 2010 Har ikke kjæreste, men var på besøk hos en venninne denne helgen og da jeg sto opp etter en fyllekule lå hun og sov på soffan. Hun lager mye rare lyder og så begynner hun å snakke om at hun er så glad for at hun har så mange kosekaniner. Så lager hun litt rare ekornlyder og plutselig sier hun høyt og tydelig frustrert: Jeg har så mange armer! Rart hun ikke våknet av den høye latteren min 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larubia Skrevet 13. september 2010 #484 Del Skrevet 13. september 2010 Min er vel egentlig ikke så morsom,men... Burde jeg bekymre meg om min samboer har sagt navnet til bestisen min i søvne? De kjenner hverandre ,men har vel ikke noe særlig kontakt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 13. september 2010 #485 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Fantastisk tråd. Har ikke ledd så mye på lenge. Min kjære er veldig pratsom når han sover. Dessverre er det veldig mange jeg ikke husker men tar de jeg kommer på i farten. Han er en person som sovner veldig lett, mens jeg bruker litt tid så jeg får med meg mye artig før jeg sovnet. En gang i begynnelsen av forholdet ligger vi i sengen. Han sover og jeg leser. Så begynner han å mumle. Jeg spør hva han snakker om, og da sier han: - åååååååå Ole - (kjærlig stemme) - Ole? Hvem er Ole?- - Jeg elsker deg Ole- Spurte hva i huleste han snakket om, og hvem Ole var, men fikk ikke noe svar. Jeg var sikker på at han ikke var "skaphomse" men jeg måtte jo spørre neste dag hvem denne Ole var. Han hadde ikke anelse og ikke husket han noe om dette heller. Han lo godt, men ble litt flau over at han kunne si noe slikt en av de første gangene kjæresten skulle sove over. Senere ei forholdet satt han seg pluttselig opp i sengen og skrek ut: - Jeg må forte meg, det stenger snart- - Hva er det som stenger snart?- - Det er salg, jeg må forte meg før det stenger- - Hvor er det salg?- - Butikken vel- (Blir mer og mer irriter) - Hvilken butikk, hva skal du ha?- - Jeg må forte meg, det er salg på rosa barnevogner. HERREGUD det er 10min til det stenger- Hehe, må si jeg lo godt. Søte gode mannen min vil dra å kjøpe rosa barnevogn :-D Har en ganske morsom en om meg også. Dette var i 13-14 års alderen, og den eneste gangen jeg har gått i søvne. Klokken var rundt 12 om natten og jeg hadde sovnet på sengen med klærne på pga jeg satt oppe og leste til en prøve. Da hadde jeg visst gått ut i gangen, tatt på meg skoene, ut døren og gått bort til naboen. Naboen som heldigvis fortsatt var våken, kom å åpnet døren etter jeg hadde ringt på. Jeg stod visst der i døråpningen uten å si ett ord, før han da spurte hva jeg ville så sent på kvelden. -Jeg skal leie film. har du Die Hard 1, 2 og 3.- Naboen som ikke forstod en ting sa at han trodde han hadde 1 og 2 og ba meg komme inn mens han hentet filmene. Jeg gikk inn, tok av meg skoene, gikk inn i stuen der nabokonen satt og stod midt på gulvet og vugget frem og tilbake. Hun ba meg komme å sitte meg ned i sofaen og lurete på hvorfor jeg kom for å låne film så sent på en onsdag. - Gud så koselig, dette må vi gjøre oftere-. Mannen kom da inn i stuen og gav meg filmen. Responsen min på dette var da, - Die Hard??? Har du ingen romantiske komedier. Skyting og dreping er ikke noe småjenter, og HALLO det er jo 15 års aldersgrense-. De forstod at noe ikke var helt som de skulle være og ringte moren min som hadde vært over alt å leitet etter meg stakkars da hun ikke fant meg etter hun hørte ytterdøren smelle igjen. Hun kom bort, satt seg ned med meg og gav meg en stor klem. Da våknet jeg, og jeg må si at jeg har aldri vært så forvirret i hele mitt liv. Hahahahahahahahahha Endret 13. september 2010 av Lulilelu 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyL Skrevet 14. september 2010 #486 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har et par om meg selv..er vel ikke helt noe jeg har sagt.. Jeg bodde sammen med 2 venninner før, og drømte da at den ene av de prøvde å kjøre på meg med bilen sin. Jeg våknet av at jeg satt klistret oppi hjørnet i sengen min skikkelig sammenkrøpet. Fikk en mld akkurat da jeg våknet hvor det stod "Skrek du?". Hadde nemlig skreket så høyt at hun andre som jeg bodde med, hadde hørt meg selv med ørepropper og musikk. Badet lå i tillegg imellom rommene våre. Hun trodde noen hadde brutt seg inn på rommet mitt, for skriket var så redselsfullt og skjærende. En gang våknet jeg av at pappa gikk ut av rommet mitt midt på natten. Jeg spurte hvorfor han var der inne.. han mumlet på veien ut "Du skrek så høyt..." Uff, kan ikke være greit å bo med meg:p Har våknet mange ganger av at jeg tror jeg har sex. Til og med hvis jeg tar meg 2 timer på puten om ettermiddagen. Flaut når jeg sovnet i stuen hjemme hos foreldrene mine en gang jeg var syk, og jeg våknet av at jeg stønnet.... min mor satt i sofaen 4 meter lengre borte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2010 #487 Del Skrevet 14. september 2010 Eksen min hadde sex med meg i søvne, det var litt komisk for jeg trodde han var våken Vi bare lå å tafset uten å si noe, så lemper han meg opp og jeg begynner å ri han, han ligger med øynene lukket, men jeg tenkte ikke så mye over det siden han virket helt med ellers. Så plutselig slår han opp øynene og roper "Jeg kommer jo!", kjempeforvirret Han fortalte meg om en gang jeg hadde sovnet mens han var i dusjen, så kom han for å legge seg, og jeg klaged visstnok over at han luktet som et akvarium, og drev og luktet intenst på brystkassen hans i søvne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #488 Del Skrevet 27. september 2010 *dytter denne tråden opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #489 Del Skrevet 27. september 2010 Dette sa jeg tydeligvis i natt.. Jeg til kjæresten min: Love you! Kjæresten min: Sover ikke du? Jeg: Joda, jeg er Tornerose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 27. september 2010 #490 Del Skrevet 27. september 2010 Fine tråden! Mannen min snakker også mye i søvne, uten at jeg kommer på noe spesielt akkurat nå. Han er det eneste mennesket jeg har vært borti som svarer og prater til meg i søvne, noe som kan være litt forvirrende. Er jo ikke så stor forskjell på "i søvne" og "stuptrøtt", hehe. Sist så liret han av seg en hel masse, stod opp og gikk på do, og når han kom tilbake og la seg i senga så spurte jeg "er du våken?", da svarte han "våken?? jeg?? hva da våken??". Åkei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 28. september 2010 #491 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Min samboer fikk seg en overraskelse i natt. Jeg pleier ikke å snakke i søvne, så vidt jeg vet, men jeg pleier vanligvis å legge meg etter samboeren min. I går la jeg meg derimot tidligere enn han, for han skulle lese bok. Han har tidligere kommentert når jeg legger meg før han at jeg lager mange høye lyder, som MMMMM eller OOOOO. Uansett, når han skulle legge seg til å sove, skulle han legge seg inntil meg, men da hadde jeg begynt å igle meg rundt og skreket sint til han at han skulle slutte å ta fra meg oksygenet mitt mens jeg gispet etter luft. At han måtte komme seg vekk, gå vekk - gå vekk! Og stakkars, han la seg med ryggen til meg. I dag tidlig lurte han på hva som gikk av meg i natt - men jeg har sovet hele natten gjennom Endret 28. september 2010 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #492 Del Skrevet 16. oktober 2010 *dytte dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeknotten Skrevet 17. oktober 2010 #493 Del Skrevet 17. oktober 2010 Natt til i går hadde samboer lagt seg, mens jeg lå våken og trykka litt på pcn. Ute i stua har jeg en hetterotte som plutselig har blitt utbrytertyv. Vi har derfor måtte sette noen flasker med vann oppå luken til buret, for å unngå at den krabber rundt i leiligheten. Mens jeg satt på pcn greide rotta å dytte på luka slik at flaskene veltet, og det ble selvfølgelig mye leven. Samboer skvatt litt og mente at "rotta var spøkelset hans". Jeg måtte le litt for meg selv, og da sa han plutselig "rotta kjører!", mens han lo en svak ondskapsfull latter. En annen gang var det samboer som lå våken, og jeg som begynte å skravle. Jeg lå på brystet hans som har et tynt lag med hår. Plutselig sier jeg "du har pels du! Men det går helt fint, for det har jeg og". Joda. Han bare lo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 17. oktober 2010 #494 Del Skrevet 17. oktober 2010 De siste netterne har faktisk min kjære snakket masse i søvne. Kjeftet meg opp for at jeg gjør "det", så spør jeg han hva "det" er også snur han seg irritert, grynter og snorker videre. Her en dag satte han seg opp i senga og ba meg la hunden være i fred. Klart og tydelig, jeg måtte IKKE plage hunden... som lå på gulvet. Søt er han da. Selv har jeg en ting for å dra dyna ut av dynetrekket i søvne. God knows why. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chalaatte Skrevet 17. oktober 2010 #495 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fantastisk morsom tråd! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #496 Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha, jeg meg skakk her Flere morsomme historier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kickstart Skrevet 18. oktober 2010 #497 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har våknet av at kjæresten min har gitt meg et skikkelig klask på rumpa i søvne. Skjedd 4-5 ganger. Haha. Ellers er det mest jeg som gjør rare ting i søvne og mumler uforståelige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 26. oktober 2010 #498 Del Skrevet 26. oktober 2010 I dag våkna jeg og ser at kona ligger og halvsover med brillene på. Så spør jeg henne om hvorfor hun har på brillene. "Jeg må se hva jeg drømmer" var svaret :rødme: 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 26. oktober 2010 #499 Del Skrevet 26. oktober 2010 I dag våkna jeg og ser at kona ligger og halvsover med brillene på. Så spør jeg henne om hvorfor hun har på brillene. "Jeg må se hva jeg drømmer" var svaret :rødme: Aw! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #500 Del Skrevet 26. oktober 2010 Samboeren min er sykepleierstudent og en natt våknet jeg av at hun satt i sengen og holdt foten min før hun kastet den imot meg, lette i sengen og ropte ut: Hvor er det jævla termometeret?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå