Gå til innhold

Babyhud, med sorte prikker. Det er meg..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pattys

Jeg har silkemyk babyhud, uten kviser (det kommer en og annen i ny og ne..), men jeg har en del sorte prikker altså hudormer.. :x Har lange negler, så å klemme de ut kan jeg bare glemme. Ødelegger huden så det blir sår i stedet..Hva skal jeg gjøre. Jeg vil først å fremst prøve å orde opp i dette selv,drar evt til hudpleier senere. Det er ikke så alvorlig mange, det er vel rundt 6-7 sorte prikker. Men de synes jo så godt!

Hjelp!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den er desverre gresselig dyr (syns jeg), rundt 500, og selges vel stort sett bare hos hudpleiere som fører dermalogica...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pattys

Oj, det var dyrt og det.. Det blir ikke på den lønninga som kommer nå i hvert fall..:( Kjedelig. Du vet ikke om noe som selges i parfymerier, til ca 2-300 kr som er bra? Eller kanskje noen andre vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet... syns det er litt flaut å komme med en sånn anbefaling... men det er fordi jeg ikke har noe godt og billig alternativ. desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Oj,  det var dyrt og det.. Det blir ikke på den lønninga som kommer nå i hvert fall..:( Kjedelig. Du vet ikke om noe som selges i parfymerier, til ca 2-300 kr som er bra? Eller kanskje noen andre vet?

De har den her. http://essentialdayspa.com/dermalogica_cleansers.htm

Det meste er billigere her, du må regne litt ekstra for frakt og litt til hvis pakken må gjennom tollen. De setter ofte verdien lavere enn den egentlig er sånn at du slipper moms. Har handla mye der og kan absolutt anbefale, seriøse forhandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Oj,  det var dyrt og det.. Det blir ikke på den lønninga som kommer nå i hvert fall..:( Kjedelig. Du vet ikke om noe som selges i parfymerier, til ca 2-300 kr som er bra? Eller kanskje noen andre vet?

De har den her. http://essentialdayspa.com/dermalogica_cleansers.htm

Det meste er billigere her, du må regne litt ekstra for frakt og litt til hvis pakken må gjennom tollen. De setter ofte verdien lavere enn den egentlig er sånn at du slipper moms. Har handla mye der og kan absolutt anbefale, seriøse forhandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...