Gå til innhold

Ut på by'n alene


sivv

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg må spørre om råd jeg....

Jeg er blitt singel (eget valg), har to barn og er innflytter. Altså har jeg begrensete muligheter til å bli med noen ut på pub eller fest, da de få jeg kjenner her er venner/vennepar av min x.

De helgene pappa'n har barna kunne jeg imidlertid ha tenkt meg ut på byen innimellom. Bor på ett lite sted så valget vil stå mellom to steder (puber) og en og annen "bygdefest" i løpet av året.

Men jeg får meg ikke til å da ta taxi til en pub alene. Ser for meg at jeg blir sittende der alene med en pils for så å ta taxi hjem igjen. Antar at de fleste vet hvem jeg er, da min x er kjent ihvertfall hos "pub" folket. Er veldig sjenert og har lite selvtillit når det gjelder å "gå ut".

Gi meg noen råd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da!

Kjedelig når det blir slik at man må gå alene.. Om det er noen trøst sitter sjelden en kvinne alene på utested lenge ;) Jeg dro for å møte en kompis en gang, men han hadde funnet et flørteobjekt og forsvant i mengden.. jeg var helt ny på stedet og bare sto der. Det jeg gjør i slike situasjoner er at jeg først tar en drink inne for så å gå ut å ta meg en røyk. Ute er det ikke musikk og det er lettere for folk å gå bort å snakke med en person som står alene ute, enn alene ved et bord inne.

Da kommer de vanligvis bort; jasså, hvorfor står du alene da? bli med inn å sitt med oss! :fnise:

Funker hver gang og hvis du ikke røyker kan du jo unnskylde deg med at du bare ville ha litt luft, eller du skulle egentlig ta en tlf..

Og det at pubfolket kjenner eksen din bør da ikke ha så mye å si.. dere er jo individer, forde om han er eksen din behøver jo ikke du å være et dårlig menneske i "pubfolkets" øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*

Enig med Envy, vær direkte og åpen mot eksens venner:

"Er det greit at jeg slenger meg ned hos dere, jeg kjenner jo ingen her/jeg har jo ikke lyst til å miste venna mine heller, selv om det er slutt" el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...