marsy Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Er nysgjerrig.. når kunne dere se første smil hos barnet deres? (altså besvist, sosialt smil) Vesla her har hatt små smil siden vi var på sykehuset, og har hatt noen få den siste tiden, der hun har kikket noen inn i øynene og smilt... gleder meg voldsomt til det "løsner". Ungen er nok snart lei av en veeeeldig smilende mamma som henger over henne hele tiden for å lokke frem smil
Calla Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Husker hun tittet på meg og smilte når hun var 4 dager i hvert fall.. Da var vennene mine på besøk, og de ble veldig rørt. Det tok nok noen uker før det sosiale smilet til andre mennesker kom, men på 6ukers kontrollen smilte hun til alle som hilset på henne. Jordmora mi kalte henne lett-smilt.. Endret 2. mai 2008 av Calla
Umuriel Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Han begynte med ubevisste smil ved puppen den første leveuka, men det første ordentlige smilet kom etter 4-5 uker.
Gjest imli Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Ubevisste smil kom nesten med en gang. Men jeg tror han har smilt ordentlig nå (3 uker). T.o.m mamma påstår det
lille katt Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Vår prinsesse brukte eeeeevigheter på å smile! Ihvertfall sånne ordentlige, sosiale smil. Tror hun var langt over to måneder. Og like sparsommelig var hun med latteren, den kom vel ikke før etter 5-6 måneder. Mens jevngamle barn lo så tårene trillet (mødrenes tårer ), nektet prinsessen vår å gjøre annet enn å hikste litt hvis vi kilte henne som besatt . Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Nå smiler hun dagen lang :rødme:. Hun ler verdens deiligste latter når vi herjer med henne, men stort sett er det hvin og hikst av begeistring som kommer fra henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå