Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #21 Del Skrevet 4. juni 2003 Røff behandling av tissemannen da Lambda... men det er god du holder'n god og tørr, så han ikke blir forkjøla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #22 Del Skrevet 4. juni 2003 as propos: vet noen hvor ofte det er vanlig at menn som bor alene vasker do? Dette er ett meget godt spørsmål! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2003 #23 Del Skrevet 4. juni 2003 Dette er ett meget godt spørsmål! Minnie Hver gang han trekker ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kissa Skrevet 12. juni 2003 #24 Del Skrevet 12. juni 2003 as propos: vet noen hvor ofte det er vanlig at menn som bor alene vasker do? ...."når jeg ser behovet".... var svaret jeg fikk når jeg spurte samboeren om hvor ofte det skal vaskes på WC. Vi har vært sammen i snart fem år og han har ikke vasket WC en eneste gang. Så da er det vel ikke behov for å vaske enda........... Regner med at det var tankegangen når han var ungkar også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 13. juni 2003 #25 Del Skrevet 13. juni 2003 hmmm.... Menn som bor alene vasker vel toalettet hver gang mamma kommer på besøk (at mamma selv må vaske doen, såklart...hehe) Neeeida, vet ikke helt, jeg... Er vel de selv som best kan svare på akkurat det spørsmålet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #26 Del Skrevet 13. juni 2003 Hver gang han trekker ned hehe, nå bor jeg ikke alene nå men jeg vasker da fan meg dassen 1-2ganger i uka(bade/do) selve skåla får en runde litt oftere.. er da ikke helt gis heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #27 Del Skrevet 14. juni 2003 Etter vanlig tørk bak, og i mangel av bidet, bruker jeg hånddusjen i dusjkabinettet. Har ofte litt papir i lommen for å hindre at de siste dråpene kommer i boxeren. Åpner toalettdøren på gløtt før jeg vasker meg. Er det ikke tørkepapir ved vasken, lar jeg kranen bare stå og renne litt. Er forsiktig med lysbrytere, dørhåndtak, gelendere, wc-spyleknapper (trykker her med papir imellom) etc. Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå