Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. Hvordan klær er det du skal bruke på 17 mai? (hvis du skal ut). Jeg er nemlig ikke så sikker på hva jeg skal ha på meg. Har ikke bunad og er 17 år. Noen som evt vet om noen fine kjoler eller lign som ikke er så dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triine Skrevet 2. mai 2008 #2 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. Hvordan klær er det du skal bruke på 17 mai? (hvis du skal ut). Jeg er nemlig ikke så sikker på hva jeg skal ha på meg. Har ikke bunad og er 17 år. Noen som evt vet om noen fine kjoler eller lign som ikke er så dyrt? Benetton har fine kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenn Skrevet 8. mars 2009 #3 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei. Hvordan klær er det du skal bruke på 17 mai? (hvis du skal ut). Jeg er nemlig ikke så sikker på hva jeg skal ha på meg. Har ikke bunad og er 17 år. Noen som evt vet om noen fine kjoler eller lign som ikke er så dyrt? Å ja! Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Hmmm..... Må nok bli en søt kjole og pumps. Håper det ikke regner da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå