Gå til innhold

Fjerne hårene på armene, med hva?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tenk deg om en gang til. har du EGENTLIG lyst på skjeggbust på armene?

ikke det?

hårfjerningskrem for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pattys
tenk deg om en gang til. har du EGENTLIG lyst på skjeggbust på armene?

ikke det?

hårfjerningskrem for eksempel?

Takk for tipset om hårfjerningskrem! Det skal jeg prøve. Merker å anbefale? Jeg har lyst til å fjerne hårene ja...Det blir nok en vane å barbere de annenhver dag også :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. eneste jeg tør anbefale var en fra veet på tube for sensitiv hud. husker ikke nøyaktig hva den het, men den var effektiv, og den eneste hårfjerneren jeg ikke har reagert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bruke voks eller epilator? Da har du slikemyk hud i flere uker etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pattys
Hva med å bruke voks eller epilator? Da har du slikemyk hud i flere uker etterpå.

Kanskje voks hadde vært noe ja. Hvilket merke+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg fjerner også hår på armene. De er tynne, relativt lyse, lange og mange. Tidligere har jeg brukt voks, både hjemme og hos salong. Nå gjør jeg det selv med en epilator. Hårene som vokser ut er tynne og det tar mange uker før jeg må gjenta det. Jeg smører meg inn hver dag og bruker peelingkrem jevnlig slik at jeg ikke får nupper når hårene vokser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Veet strips på armene, og er veldig fornøyd med det. Har prøvd epilator, men det var fryktelig vondt, og ble mye rødere og styggere enn med voks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veet varmvoks kan anbefales. Den får du tak i nesten overalt også. Varmes i vannbad. Jeg synes dette gir bedre effekt enn voks på strips. Det er mindre styr med voksing enn du kanskje tror.

Ellers sverger jeg til epilator for tiden - sparer mye tid på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Voks er nok det beste alternativet, ja. (Kan ikke uttale meg om epilator, for det har jeg ikke prøvd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Voks eller epilator er det beste for armene, styr unna høvel.

Ja Lott@- mange fjerner hår også på armene, jenter med korte ermer og hårete armer er ikke pent på samme måte som hårete legger.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha irritert meg over at hårene på armene ble stadig flere og mørkere, bestemte jeg meg for å fjerne dem. Startet i god tid før t-skjortesesongen i tilfelle det skulle få "skumle" konsekvenser.

Fordi hårene var lange valgte jeg å bruke hårfjerningskrem først og så la dem gro ut til passelig lengde for voksing (ca. 4 millimeter). Jeg kjøpte Veet strips, og fikk hjelp av sambo til å rive dem av :ler: Jeg tror ikke jeg hadde klart å rive av stripsene selv den første gangen, for det gjør jo litt vondt da, så allier deg med noen som kan hjelpe deg litt hvis du ikke gjør det i salong.

Uansett; resultatet ble bra, og sambo syntes det var gøy :blunke: så nå er det slutt på hårete armer her i gården i hvert fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...