Gå til innhold

Din unge sønn.......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit, men vet vi at Jan T ikke har prøvd å få kjæresten til å fortsettepå skolen f. eks. Blir litt oppgitt av at det som kommer frem i media blir den absolutte sannhet.

.....er visst litt kverulantisk i dag..... :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg, men han har nå en gang ansatt ham som assistent....

Skrevet
nå var ikke spørsmålet om amn skal være mor eller diktator da....

Det var heller ikke om gjester skal slenge dritt da....

:roll:

Gjest nobilian
Skrevet
Det er ekkelt i den forstand at han på 19 år faktisk ikke er ordentlig voksen en gang, og han på 42 er en godt voksen mann. Kunne faktisk vært faren hans.

Syns du det hadde vært greit om din datter på 19 hadde kommet hjem med en 42- åring da?

Tenker kanskje med meg selv at en homofil gutt på 19 gjerne kan være mer voksen enn en heterofil jevnaldring, han har nok hatt en del mer å tenke på og reflektere over. Litt generaliserende, men ser jo for meg at det ikke er noen enkel prosess å skulle komme ut av skapet.

42 var kanskje litt i overkant, men det er ikke veldig mye mer enn 39, og det høres igjen ikke så galt ut..

Lett å si for meg her jeg sitter, da.

Gjest LiCa
Skrevet

Hvorfor skal vi legge oss opp i at en på 19 år er sammen med en på 42? Vi kan sikkert mene og synes alt mulig rart om deres forhold, men har vi noe med det å gjøre? NEI!! Er de kjærster og har det bra sammen så er vel ingen ting bedre enn det! De får vel finne ut av det selv om de er for unge eller for gamle for hverandre, eller for mann eller for kvinne eller hva pokker det skulle være! Folk får slutte å legge seg oppi ting dem ikke har noe med, aksepter det!!

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet

Jeg hadde bekymret meg mer over at han hadde droppet skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...