Gå til innhold

Din unge sønn.......

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville vært mer skeptisk til at det var Jan Thomas, enn til aldersforskjellen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde min homofile 19 år gamle sønn kommet hjem med Jan Thomas på 42 er det ikke alderen jeg hadde tenkt på. Tror jeg hadde reagert omtrent sånn; "av alle flotte homofile gutter/menn i dette landet kommer du hjem med JAN THOMAS??!!!" En så selvsentrert jåle hadde jeg blitt skuffa om sønnen min falt for...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville vært mer skeptisk til at det var Jan Thomas, enn til aldersforskjellen.

Siden du er skeptisk til jan thomas, så kenner du han sikkert, kjenner til sider m.m enn jva andre har sett av han på tv.

Nå kan en ike dømme folk utifra hva en oppfatter på tv da...

Mulig det er lettere for noen å svelge aldersforskjellen siden vi har med en B-kendiis å gjøre?

uansett synes jeg dette går over min grense.

Ved min sønns 19årige alder var jeg 38 år, uansett om det var en kjendis, en rørlegger en lærer, astronaut, så ville mor stilt masse spørsmålstegn.

Hva får en 42 årig mann til å innlede et forhold til en 19 årig gutt?jeg kjenner ikke forholdet deres,men kan tenke meg at en 19 årig homse ser veldig opp til en sånn profilert mann an thomas er for tiden....Skiller han mellom kjendisstatus, mennesket, eller ser han veien mot stjernenen selv?

sikkert i en sårbar situasjon og der burde en mann på 42 brukt hodet litt selv.

Gjest imli
Skrevet
Jeg hadde syns det var veldig trist om en av mine sønner skulle funnet seg kjærester på over 40 år - uansett hva slags kjønn det var.

Kan heller ikke forstå hvor interessant det er for en person på 42 å være kjæreste med en på 19 .. det er utfor min fatteevne. Jeg tenker på hvor idiotisk vedkommende bør føle seg når han/hun blir med sin 19-årige kjæreste hjem til hans/hennes foreldre som viser seg å være på 42-åringens alder :ler:

Men så tror jeg at endel 42-åringer (inkl. Jan Thomas) tror at et kunstig ungdommelig utseende gjør dem til yngre personer .. Jeg så et intervju med ham hvor han mente at botox-innsprøytingen gjorde ham 10 år yngre .. Kanskje behandlingene har gått rett til hodet på ham?

Enig i dette!

Jeg reagerte litt da jeg så på det programmet i går... 19 og 42 er stor forskjell - selv om 42-åringen tydeligvis tror han er 10 år yngre...

Gjest Gjest
Skrevet

Om nittenåreingen var min sønn ville jeg vel tenkt at det ikke var så mye jeg kunne gjøre med hvem han velger sånn i utgangspunktet, MEN jeg ville tatt en prat med han one on one om hva han tror han vil få ut av dette forholdet. Og hva han tror den andre parten som er 42 vil få ut av forholdet, og hva han er ute etter med å være sammen med en på 19. Bare for å bevisstgjøre det...

Jeg ville også gjort det klar for 42åringen hva jeg mener om menn som han, men at om min sønn virkelig elsker han så skal jeg akseptere det, og ta han inn i varmen.

Om mannen på 42 var min sønn ville jeg fortalt han hva jeg mener om menn som finner seg så ung kjærester, og at den han er sammen med er et barn i forhold til han selv. Spørre hva han vil ha ut av forholdet, og at jeg ikke har oppdratt sønnen min til å ha sex med "barn"...

Skrevet

Hva da med Konjakk-kongen Jon Bertelsen?!

Regner med de fleste har fått det med seg, og det er jo også flere egne tråder om det. Men kort fortalt er han 36 og har vært sammen med sin barndomskjæreste Annika (35 år) i 18 år Og for et par år siden ble han sammen med sin kones nå 20 år gamle kusine i tillegg.

Lurer på om foreldrene til unge Susanne synes dette er kjempestas?!!

Der er det ikke bare den nesten dobbelt så gamle kjæresten som kommer på besøk. Han har med seg konemor på slep. Fordelen er jo at han må ha kjent det siste tilskuddet på konestammen siden hun ble født omtrent.

Da tenker jeg at Jan Thomas kanskje bare er barnemat rundt søndagsmiddagen

Skrevet
Jeg reagerte litt da jeg så på det programmet i går... 19 og 42 er stor forskjell - selv om 42-åringen tydeligvis tror han er 10 år yngre...

:fnise:

Men ærlig talt...dette skjer stadig mellom alle kjønn.At han er sjefen er jo heller ikke noe nytt da :sukk:

Gjest Gjest
Skrevet

Er yngre enn Jan Thomas og har en sønn på 20. Virker helt merkelig at jeg skulle falle for noen av hans kamerater -selv om også jeg føler meg yngre enn 40, så er det snakk om en annen generasjon. Som relativt ung mor har jeg opplevd at barnas venner lett tar kontakt og er åpne met meg, men ærlig talt; de er barn i forhold til meg....

Gjest Gjest-M-
Skrevet
:fnise:

Men ærlig talt...dette skjer stadig mellom alle kjønn.At han er sjefen er jo heller ikke noe nytt da :sukk:

Alle kjønn? Hvor mange finnes det å velge mellom? :klø:

Skrevet
Alle kjønn? Hvor mange finnes det å velge mellom? :klø:

Ahhh....skriveleif,begge selvsagt unnskyld :sjokkert:

Gjest Gjest
Skrevet
Er yngre enn Jan Thomas og har en sønn på 20. Virker helt merkelig at jeg skulle falle for noen av hans kamerater -selv om også jeg føler meg yngre enn 40, så er det snakk om en annen generasjon. Som relativt ung mor har jeg opplevd at barnas venner lett tar kontakt og er åpne met meg, men ærlig talt; de er barn i forhold til meg....

Faen så arrogant du var da? Kaller du alle som er 20 for unger? Vel, 20åra mine nærmer seg slutten, så da er jeg kanskje gammel nok for deg? Eller må jeg ha mye penger og mercedes også? Herregud. :roll:

Skrevet
De som svarer at de ikke ser problemet, har sannsynligvis ikke barn selv. I hvert fall ikke barn over myndighetsalder. barns ve og vel, uansett hvor gamle de blir.

Eller så er de i den alderen selv. Opposjonistiske og i klammeri med sine egne foreldre.

Det er mange måter å (bort)forklare uenighet på, men disse utsagnene var virkelig i overkant arrogant!

Jeg tror at om 19-åringen det gjelder stadig får høre at det er for stor aldersforskjell, at det er ekkelt og at han bør komme seg bort, så vil det snarere ha motsatt hensikt.

Jeg har barn, men jeg har forstått at min rolle som mor er veileder, ikke diktator!

Skrevet (endret)

Når den 19-år gamle kjæresten attpåtil slutter på videregående for å begynne å jobbe som assistent for kjæresten er nok lykken fullkommen (og en skole har mistet elevrådslederen sin i samme slengen). Men enig med Anna, å bli kone nr to til kusinens mann er hakket verre.

Endret av Donpedro
Gjest Gjest
Skrevet
Det er mange måter å (bort)forklare uenighet på, men disse utsagnene var virkelig i overkant arrogant!

Jeg tror at om 19-åringen det gjelder stadig får høre at det er for stor aldersforskjell, at det er ekkelt og at han bør komme seg bort, så vil det snarere ha motsatt hensikt.

Jeg har barn, men jeg har forstått at min rolle som mor er veileder, ikke diktator!

nå var ikke spørsmålet om amn skal være mor eller diktator da....

Gjest Gjest
Skrevet
Når den 19-år gamle kjæresten attpåtil slutter på videregående for å begynne å jobbe som assistent for kjæresten er nok lykken fullkommen (og en skole har mistet elevrådslederen sin i samme slengen). Men enig med Anna, å bli kone nr to til kusinens mann er hakket verre.

hadde en 19 åring kommet til meg for å få jobb og attpåtil sluttet på skolen for å få jbbe...ja da BØR eg som 42 åring se glskapen og fortelle vedkommende at du bør ikke slutte skolen. Jobb gjerne for meg i helger/ferier,men gjør deg ferdig på skolen. At en 42 åring kan akseptere noe sånt....

bare at en 42 åring hadde godtatt noe sånt hadde sat meg som mor i en vanskelig situasjon i forhold til kjæresten

Gjest Gjest
Skrevet
Faen så arrogant du var da? Kaller du alle som er 20 for unger? Vel, 20åra mine nærmer seg slutten, så da er jeg kanskje gammel nok for deg? Eller må jeg ha mye penger og mercedes også? Herregud. :roll:

ja det tyder jo på at han er en unge enda da....når han slutter skolen pga jobben.

Skrevet
hadde en 19 åring kommet til meg for å få jobb og attpåtil sluttet på skolen for å få jbbe...ja da BØR eg som 42 åring se glskapen og fortelle vedkommende at du bør ikke slutte skolen. Jobb gjerne for meg i helger/ferier,men gjør deg ferdig på skolen. At en 42 åring kan akseptere noe sånt....

bare at en 42 åring hadde godtatt noe sånt hadde sat meg som mor i en vanskelig situasjon i forhold til kjæresten

Nå har vel Jan Thomas aldri vært den skarpeste kniven i skuffen heller :fnise:

Skrevet

Var faktisk selv sammen med en på 42 da jeg var 19 og har kun gode minner fra den tiden.

Men om en av mine sønner hadde blitt sammen med Jan Thomas hadde jeg begynt å lure på om gutten min hadde blitt forbyttet med en alien eller noe. Fri og bevare meg vel. Et verre kjæresteemne enn Jan Thomas skal man da virkelig leter lenge etter?

Skrevet

Det slår meg at neste Petter Stordalen kommer med en ny kjæreste på 19 blir ikke reaksjonene de samme; hvorfor er det annerledes at Jan T har mannekjæreste på 19 enn at finansmann Stordalen har det, eller at Eddie Skoller fant Sissel da hun var meget ung? Da lurer jeg på om det er dette med aldersforskjellen man reagerer på, eller om det er noe annet?!

Skrevet

Var da nok av skriverier da Sissel og Eddie giftet seg! Men hun sluttet ihvertfall ikke på videregående skole midt i skoleåret da de ble sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...