Livets datter Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Med fare for å fremstille meg selv som en "hjelp-jeg-har-brukket-en-negl-dette-er-verdens-undergang"-jente, søker jeg her om et godt negl-råd. Jeg har laaaange negler, og pleier å eksperimentere litt med neglelakk, motiver, diamanter o.l. Nå har jeg latt dem vokse seg ekstra lange, for jeg hadde planer om å være "fin dame" til 17. mai. Nå har jeg imidlertid klart å brekke den ene "pekefingeren", helt inne ved roten. Har altså en 4 mm lang "rift". Finnes det noen smarte triks som kan gjøres som en midlertidig løsning, slik at jeg "redder" 17. mai? (Herregud, det er på min egen nåde jeg poster dette innlegget. Jeg er ikke så opptatt av slikt som det høres ut... :oops: ) Og PS: Jeg er brunette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Du kan jo gjøre som min søster da hun, kl 0700 om morgenen den dagen hun skulle gifte seg, brakk en negl. Bruk superlim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Du kan jo gjøre som min søster da hun, kl 0700 om morgenen den dagen hun skulle gifte seg, brakk en negl. Bruk superlim. Plutselig hørtes mitt problem så lite ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. mai 2003 #4 Del Skrevet 13. mai 2003 Det finnes neglelim som funker, men du kommer garantert til å rive neglen til slutt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Det finnes neglelim som funker, men du kommer garantert til å rive neglen til slutt likevel. Det gjør ingenting, bare den "henger" der på 17. mai. Tone Lise-akademiet i Oslo, kanskje...? Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Du finner det på H&M også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Du finner det på H&M også. Mulig det er litt billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 Meget mulig. Hvis du tar neglelakk over, er sjansen større for at dette skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 13. mai 2003 #9 Del Skrevet 13. mai 2003 Som de andre nevner her, neglen din blir nok vanskelig å redde, men du kan prøve lim som en nødløsning bare denne dagen. Tone Lise er temmelig dyr for dere som ikke er utdanna negldesignere, så ta deg en tur på H&M/Vita, hender jeg har brukt negllim til falske negler, det fungerer da en kort stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 13. mai 2003 #10 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei, det fikser du enkelt med litt te-pose papir som du limerhar neglelakk på, har prøvd det selv og det virker greit som en nødløsning. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. mai 2003 #11 Del Skrevet 13. mai 2003 Eller Rizla for den som røyker rullings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #12 Del Skrevet 13. mai 2003 Eller Rizla for den som røyker rullings. :o Godt argument for å begynne å røyke igjen, men denne gangen skal det være rullings... Hva man ikke kan få av tips og gode råd her inne... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 13. mai 2003 He he... begynne å røyke igjen. Men du reddet i det minste en negl! Da er det verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 13. mai 2003 Nå har jeg vært på Vita og kjøpt noe "greier". Gjenstår å se... Følg med i den spennende fortsettelsen av "Historien om min brukne negl"... (spenningen er til å ta og føle på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvi Skrevet 13. mai 2003 #15 Del Skrevet 13. mai 2003 Det som er med dette neglelimet som fås kjøpt i butikker, er at det vil bli veldig "sprøtt" etterhvert, så neglen knekker igjen for et godt ord. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått til f. eks Tone- Lise akademiet og fått støpt på en ny negl. Tror ikke det koster mange kroner. Du kan også få lagt akryl/gel oppå den knekte neglen der, og den blir så god som ny..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå