Gjest lurven Skrevet 1. mai 2008 #1 Del Skrevet 1. mai 2008 hitler var jo fra østerrike, åsså har vi jo disse bortføringssakene :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 1. mai 2008 #2 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, jeg tror ikke de er grunnleggende ondere enn andre nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balla Bluez Skrevet 1. mai 2008 #3 Del Skrevet 1. mai 2008 Norge hadde Quisling og Rhinnan. I tillegg har vi Benjamin-saken og han adopterte som ble drept i Sogndal. Er nordmenn mer rasistiske og nazistiske enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 1. mai 2008 #4 Del Skrevet 1. mai 2008 Virker som det er noe muffins der nede ja. Noe galt med politikken? Lettere å slippe unna med noe kriminelt? Ikke vet jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turtle Skrevet 1. mai 2008 #5 Del Skrevet 1. mai 2008 I blokka mi bodde det to gamle damer som døde med 2 års mellomrom. De døde av kreft begge to. Jeg tenkte å saksøke borettslaget, for det er tydelig at bygget inneholder kreftfremkallende stoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja Østerrike har produsert Fritzl og Hitler, men også Mozart. Kan det ikke komme en ny som han snart isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 2. mai 2008 #7 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja Østerrike har produsert Fritzl og Hitler, men også Mozart. Kan det ikke komme en ny som han snart isteden Er det ikke en sammenheng mellom galskap og genihet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 2. mai 2008 #8 Del Skrevet 2. mai 2008 Kanskje galskapen skyldes innavl. Må jo være nokså trangt og klaustrofobisk der. Folketettheten er jo tre ganger høyere enn i Norge. Dessuten har Østerrike Alpene, og lederhosen kan forårsake traumer hos de fleste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 2. mai 2008 #9 Del Skrevet 2. mai 2008 Kanskje galskapen skyldes innavl. Må jo være nokså trangt og klaustrofobisk der. Folketettheten er jo tre ganger høyere enn i Norge. Dessuten har Østerrike Alpene, og lederhosen kan forårsake traumer hos de fleste... Tre ganger høyere befolkningstetthet enn i Norge er jo ikke så trangt - I Norge bor folk så spredtbygd at det er for godt til å være sant. Lederhosen og innavl derimot, kan forårsake traumer hos de fleste og kan være en mulig årsak til all elendigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. mai 2008 #10 Del Skrevet 4. mai 2008 Tre ganger høyere befolkningstetthet enn i Norge er jo ikke så trangt - I Norge bor folk så spredtbygd at det er for godt til å være sant. Lederhosen og innavl derimot, kan forårsake traumer hos de fleste og kan være en mulig årsak til all elendigheten. "All elendigheten" er jo å overdrive litt synes nå jeg. Det finnes et fåtall av grusomme og groteske saker der nede, men alt i alt tror jeg Østerrike er et greit land å bo i. Det finnes eksempler på land med mye mer elendighet, men i de landene reagerer vi ikke så mye når vi hører om det fordi det nærmest forventes at befolkningen der nede skal være slik (uten å nevne eksempel på enkeltland). Jeg har vært masse i Østerrike og det er faktisk et land hvor jeg føler meg trygg når jeg går rundt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 4. mai 2008 #11 Del Skrevet 4. mai 2008 Men se her da. Dette må da være en klar årsak til elendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. mai 2008 #12 Del Skrevet 4. mai 2008 Utlandet er et digert land, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå