Gjest Ny gjest. Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Må få si noen ord om å bli bedratt. Etter å ha hvert enkemann (gift i 31 år) traff jeg en ny dame som jeg ble glad og forelsket i, hun sa at hun var veldig glad og forelsket imeg. Etter 5 mndr. ble det forlovelse, men nå, 1 år senere så gjør hun det slutt. Hun var bare ute etter å melke meg økonomisk, nå i helga hadde minste jenta hennes konfirmasjon, hadde besøk av sinne foreldre, og når de er reist hjem så er det over. Hun hadde økonomiske problemmer så jeg har hjelp henne hele tiden, med regninger, klær, briller + konfirmasjonen, over 60000.- tilsammen. Hun har bare hold meg for narr hele tiden. Hun er ikke dum heller, for hun jobber som spesial sykepleier i psykologien. Trodde ikke at slike kunne falle så dypt, etter mine begreper så skal jo slike hjelpe folk. Er det mange slike "falske" kvinner ute på nettet, eller var hun den eneste ? Måtte bare få dette ut, er helt på knærne ennå, og for ikke sove. Er det andre som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Vel, det er ikke lett å kunne svare på innlegget ditt, men jeg prøver! Vel, det finnes vel falske damer på nettet som IRL tenker jeg.. Jeg syntes veldig synd på deg for at du har måttet oppleve dette. Det er klart at denne damen bare har utnyttet deg på det groveste.. I alle fall i det siste. Har du ikke sett noen tegn??? På at ikke alt var som det skulle? Eller har hun oppført seg kjærlig mot deg hele tiden? Det er ikke lett for deg, det forstår jeg.. Tror jeg ville forsøkt på en eller annen måte å kreve pengene tilbake. Men mest sannsynlig er disse tapt. I motgang blir man sterkere heter det. Å du får prøve å se på dette som en erfaring mer. Jeg vet det ikke er lett, men å glemme henne så fort som mulig er noe du MÅ gjøre Det finnes dessverre slike mennesker som er totalt hensynsløse til andres følelser og som bare er ute etter å mele sin egen kake. Dama er så egoistisk som det er mulig å få blitt syntes jeg. :evil: Jeg føler med deg, å måtte oppleve noe sånn må være fryktelig tungt. Jeg håper bare ikke dette får deg til å se negativt på alle andre mennesker/ kvinner, men kanskje er mer forsiktig neste gang. Det er nok av flotte, sympatiske og realle kvinner der ute, som ikke ville DRØMT om å gjøre noe sånn mot deg. Det kan da kanskje være en trøst midt oppi alt. Ønsker deg hvertfall lykke til jeg, og håper du får det godt igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Det var en trist historie. Hun har altså tatt i mot i gjennomsnitt fire tusen hver måned? Er det ingen muligheter for at hun også trodde på forholdet..? En stund i alle fall... Der er faren med å ta i mot/gi av økonomisk art - det blir så innmari bittert etterpå ved evt. brudd. Selv er jeg forsiktig med - har alltid vært - å ta i mot penger fra kjæreste/type - jeg vil være selvstendig. (Jeg har heller mye lettere for å gi.) Men dersom jeg satt dårlig i det, - og var sammen med en millionær - så vet jeg ikke helt. Men ville kviet meg i det lengste. Kan det være du som har bagatellisert summene du har gitt henne? Slik at det har vært vanskelig å si nei. Det kan tenkes hun har vært kynisk og utnyttet deg, men det kan jo også tankes at du har vært svært pågående når det gjelder å gi? Vet ikke jeg, vil bare se det litt fra den andre kanten, - i alle fall håper jeg du finner en dame av et annet kaliber. Selvsagt finnes det damer og menn som bare er ute etter å utnytte, men de andre finnes i flertall. Dersom tilfellet er at hun er av den utsugende sorten, så trøst deg med at du er ferdig med henne. Noen er så manipulerende at de ikke gir seg før den siste krona er borte, og sitter gjerne i dårlige ekteskap pga. penger. Ikke så mye trøst akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Dersom du har punget ut 4.000,- pr. mnd til denne kvinnen, ja..... da mener jeg at det burde ringt noen "bjeller" hos deg. Det er trist at du har opplevd det du har opplevd, og JA, det finnes ordentlige kvinner også. Men, nå det skal være sagt - jeg synes det er befriende å vite at menn noen ganger blir brukt og kastet på lik linje med kvinner ................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Svaret mitt må bli et ubetinget og høylydt JA! :-? Det finnes mange kvinner der ute som kun er ute etter å melke menn økonomisk..........Og disse bruker nok nettet som et verktøy mot målet ja! Og jeg kjenner til mange historier som er endt slik som din,,,desverre. Mange kvinner er kun ute etter en ting, (penger) slik mange menn der ute BARE er etter en ting, som sex! Så, SE OPP for fattige og beregnende kvinner!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Hun er ikke den eneste, men de andre er i flertall. Har opplevd maken, i tillegg ble bestevenninna mi sammen med ham. Vær glad du er kvitt ho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. mai 2003 #7 Del Skrevet 18. mai 2003 Huff, dette var en lei fortelling.... selvsagt finnes det slike kvinner. Og det er ufattelig trist at du har blitt utsatt for en. Men ikke gi opp tanken på at hun er et unntak, de fleste kvinner er faktisk ikke sånn! Som Vega er jeg opptatt av min selvstendighet, og ville hatt store problemer med å la en mann støtte meg økonomisk på den måten. Derfor er det atskilt økonomi i vårt hus, ja... Opp med humøret, min venn! Du er kvitt henne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Pass deg for at hun ikke kommer rekende på ei fjøl, når nestemann skal konfirmeres eller hun skal ha ny sofa... ikke gi etter bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Herregud, og jeg som har problemer med å ta imot busspenger om jeg tilfeldigvis ikke skulle ha! (har jo bedret seg, men jeg liker ikke å ta imot penger, cash-kontant) 4000kr per måned, hallo... Jeg kjenner til et tilfelle hvor det ble punget ut med gjennomsnittlig 2000kr per uke. han hadde penger, men herregud, at det går an!!! Lykke til videre, da! Nei, alle kvinner er ikke like falske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå