Bridget Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 OPS - lite problem :o Tidligere elsker (som jeg ikke hadde noen følelser for, bare var litt betatt av) ringte meg (uventet, har ikke hatt så mye kontakt) og etter litt prat om løst og fast foreslo at vi skulle treffes å ta en øl. Det var noe uventet og jeg svarte at kanskje det kunne vært hyggelig. Han skulle ringe meg senere en dag. Kunne godt tenke meg å treffe han igjen (vi hadde det gøy sammen og det var aldri snakk om noe mer), men blir det riktig i forhold til kjæresten min? Jeg ville ikke vært så veldig begeistret om han gikk og tok en øl med tidligere damer.... Litt kinki dette her for jeg har lyst, men det føles ikke helt riktig... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Vega Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva med å ta med typen din da? Det er vel greit å kunne treffes alle sammen, når det bare er vennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Eller så kan du holde deg hjemme. Tror ikke jeg hadde blitt så begeistret hvis mannen min gikk ut med en tidliger elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. mai 2003 #4 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg ville IKKE gjort det- Å jeg vet at kjæresten min ALDRI hadde akseptert eller likt at jeg møtte han, uansett om det bare er vennskap eller ikke.. Han har vært ELSKEREN din, så jeg syntes du skal la det være med det. En du hadde en hyggelig stund sammen med før, å ikke skape noen eventuell konflikt mellom deg og kjæresten bare for å møte en som du ikke har følelser for hverken på den ene eller andre måten. Om intuisjonen din sier deg at dette ikke føles helt riktig, så la være å møte han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Hør med kjæresten din, hva han syns om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Enig med Duchess! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Noe lignende skjedde meg for ett år siden. En elsker sente meg et brev, der han sendte e-postadresse og postadresse. Jeg har ikke svart på brevet og kommer ikke til å gjøre det heller. Hadde absolutt ikke likt om kjæresten min hadde skrevet brev eller e-post til en ex. Dessuten så jeg ikke helt vitsen i det heller - jeg var helt på knærne etter denne mannen (han er Ricky Martin-pen og utrolig sjarmerende) men jeg kunne ikke tenke meg å være venner med ham. Han behandlet meg dårlig og jeg tok dette brevet som et slags siste seier til meg (etter utallige nederlag...). Barnslig ja - men det er man jo innimellom Dere hadde sikkert et bedre forhold, men hva er vitsen med å treffe han? Det er da mange andre man kan bli venner med enn en tidligere elsker? Men hvis du har lyst til å treffe ham, spør kjæresten din først hva han synes om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 Ville du likt at kjæresten din gjorde det samme? Du bør hvertfall snakke med ham om det... .. og kanskje tenke litt på hvorfor du kanskje vil treffe ham igjen... - og hva det kan gjøre med forholdet ditt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. mai 2003 #9 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg ville latt være .... det er jo en grunn til at han er en TIDLIGERE elsker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 13. mai 2003 Takk for svar! Jeg dropper å treffe han. Hadde bare litt lyst for vi hadde det morsomt sammen - men det er jo slettes ikke sikkert det blir noe morsomt nå. Ble bare noe overrasket og en smule forvirret over at han plutselig tok kontakt og visste ikke helt hva jeg mente eller skulle svare... Tror ikke jeg spør kjæresten min hva han syns om saken heller - jeg hadde ikke likt det om det var omvendt og det bør vel egentlig være svar nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tui Skrevet 13. mai 2003 #11 Del Skrevet 13. mai 2003 Ser du avrundet diskusjonen men måtte bare skrive allikevel. Hvis han bare var en elsker så vet du sikkert hva han er ute etter. Har en bekjennt som traff ekselskeren sin selvom hun hadde type. Det endte med alt for mange pils, de havnet i senga. Typen hennes tok henne på fersken og det gikk bare en vei. Det som er tragisk her, er at hun elsket typen men ikke ha andre. Sier ikke at du er utro. Ville bare fortelle deg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #12 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er DITT valg, ikke kjæresten din som bestemmer dette! Og heller ikke exen...... MEN, ville det vært en grei sak for deg om din kjæreste gikk ut med sin exdame?????? I så fall, gjør det samme du også, om du har sånn lyst. Er det så spennende da? Eller er du redd for at du ikke skal klare å styre deg? Hm. Uansett, det er ditt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå