Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Du greier det skorpio! Det er det ingen tvil om! :tommelopp:

Og du er HOT, så slutt å rakk ned på deg selv! Og det er ingenting i veien med nesen din, jeg har sett så mange bilder av deg på facebook og nesen din har jeg ikke lagt merke til på noen måte, fordi den er helt normal og helt som den skal være! Vi vil ikke ha noen Michael Jackson 2 ;) Litt nese er faktisk pent å ha ;)

Neida, men helt seriøst Skorpan, du er nydelig! Men jeg skjønner godt hvordan du tenker både i forhold til kjæreste og utseende, dvs jeg skjønner ikke at en som er så flott som deg tenker sånn, men jeg forstår hvordan det er å tenke sånn.

Og jeg gleder meg til å dra på konsert med deg, og har derfor et ønske å legge inn:

IKKE BLI BRUN NÅR DU ER PÅ FERIE!!!

For da ser jeg enda mer blek ut.. :ler:

:kose: :kose: :kose:

Kjære Reka :klem: Takk for fine ord fra deg og. Dere er jo så snille. Føler meg bedre når dere sier det, siden jeg ikke kjenner dere. Venninner sier jo alltid at man er fin uansett, så man kan liksom aldri stole helt på det. Derfor varmer det ekstra mye når jeg hører det fra dere :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Det er så rart, for man er jo aldri så kritisk mot noen eller noe som man er med seg selv! Hvis en jente som kanskje ikke er av det vakreste og tynneste går forbi meg med en kjæreste i hånda, så tenker jeg jo ikke "shit, hvordan har HUN klart det a?". Man unner jo alle å ha det bra. Så skulle ønske jeg kunne blitt flinkere til å unne meg selv det og. Jeg fortjener å ha det bra like mye som alle andre, og alle andre fortjener det like mye som meg.

Når det gjeler brunfarge og meg.... Ikke regn med at jeg kommer tilbake som mulatt, jeg blir nemlig ikke BRUN.. Blir først litt rød, så blir det litt farge, og der stopper det. Blir sinna av å ligge ved siden av mamma på stranda, for hun blir nemlig neger bare hun ser på sola.. :ler:

Åå, jeg gleder meg sånn til Donkeyboy!! :hoppe:

Har du fortalt noen at du skal dit? Jeg tør liksom ikke jeg i frykt for at noen skal spørre hvem jeg skal med, så plutselig finner jeg masse venner her inne på kg.. :gjeiper:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Reka :klem: Takk for fine ord fra deg og. Dere er jo så snille. Føler meg bedre når dere sier det, siden jeg ikke kjenner dere. Venninner sier jo alltid at man er fin uansett, så man kan liksom aldri stole helt på det. Derfor varmer det ekstra mye når jeg hører det fra dere :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Det er så rart, for man er jo aldri så kritisk mot noen eller noe som man er med seg selv! Hvis en jente som kanskje ikke er av det vakreste og tynneste går forbi meg med en kjæreste i hånda, så tenker jeg jo ikke "shit, hvordan har HUN klart det a?". Man unner jo alle å ha det bra. Så skulle ønske jeg kunne blitt flinkere til å unne meg selv det og. Jeg fortjener å ha det bra like mye som alle andre, og alle andre fortjener det like mye som meg.

Når det gjeler brunfarge og meg.... Ikke regn med at jeg kommer tilbake som mulatt, jeg blir nemlig ikke BRUN.. Blir først litt rød, så blir det litt farge, og der stopper det. Blir sinna av å ligge ved siden av mamma på stranda, for hun blir nemlig neger bare hun ser på sola.. :ler:

Åå, jeg gleder meg sånn til Donkeyboy!! :hoppe:

Har du fortalt noen at du skal dit? Jeg tør liksom ikke jeg i frykt for at noen skal spørre hvem jeg skal med, så plutselig finner jeg masse venner her inne på kg.. :gjeiper:

Det er så bra at du vet at du fortjener det nøyaktig like mye som alle andre :Nikke: Jeg tror det er en stor fordel å være klar over det, og at man unner andre det samme :)

Så bra du ikke blir brun :fnise:

Jeg har ikke fortalt det til noen, for jeg vet heller ikke hva jeg skal si hvis de spør hvem du er :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Uten noe mer fornuftig og si bare gjør jeg sånn her, jeg; :kose:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive selv om dagen, så det går helt fint. :kose: tilbake!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

guriland,dette høres kanskje rart ut, men uten å ha sett hva du har skrevet før så var jeg på vei inn her etter å ha snoket litt på face, for å si at du er virkelig pen altså! og for en kropp da, dame! woooow! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du! jeg er 23 år nå og begynner på bachelor i år!

jeg brukte også lang tid på å få på plass fag fra VGS og få alt til å stemme..

så ikke klandre deg selv for at du fortsatt bor hjemme osv osv, alt til sin tid..

og må bare gjenta.. you are smokin! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg har mine gode youtube-søk iblant ;)

Håper du har hatt en fin dag :klemmer:

Hoho, ja, den var fantastisk! :)

guriland,dette høres kanskje rart ut, men uten å ha sett hva du har skrevet før så var jeg på vei inn her etter å ha snoket litt på face, for å si at du er virkelig pen altså! og for en kropp da, dame! woooow! :sexy:

og du! jeg er 23 år nå og begynner på bachelor i år!

jeg brukte også lang tid på å få på plass fag fra VGS og få alt til å stemme..

så ikke klandre deg selv for at du fortsatt bor hjemme osv osv, alt til sin tid..

og må bare gjenta.. you are smokin! :lur:

:rodme:

Blir helt satt ut jeg... Dere ser visst noe jeg ikke ser. Men det er veldig, veldig koselig at dere sier det.. Takk, LekeHusmor! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Skriver under på LekeHusmor og Reka! Du får være din egen beste venninne, du ville jo aldri sagt at din beste venninne var stygg/feit/fæl? :)

Håper du får en kjempefin helg, krysser fingre for at du treffer en hyggelig, oppegående og ikke minst kjekk snill ung mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
;)

Skriver under på LekeHusmor og Reka! Du får være din egen beste venninne, du ville jo aldri sagt at din beste venninne var stygg/feit/fæl? :)

Håper du får en kjempefin helg, krysser fingre for at du treffer en hyggelig, oppegående og ikke minst kjekk snill ung mann ;)

Nei, nettopp. Må huske på det :) (men det er vanskelig)

Det håper jeg og! :):) Skal på fest på lørdag, det var visst en kar som gledet seg til å møte meg der sa venninnen min :gjeiper:

Håper det blir en super helg! Er så lei partykvelder som ender dårlig..

Håper du/dere får en fin helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Ahhh, herlige fredagskveld!! :biggrin: Elsker fredagskvelden! :hjerte: Den er hellig, og det er sjelden jeg drar ut. Pleier egentlig være ganske asosial på fredager, for jeg er en sånn som liker veldig godt å bare slappe av og kose meg i mitt eget selskap eller med mamma. I helgen er mamma hos en venninne i Sverige, så i kveld er det bare tv-en og meg :rødme: hehe..

Hadde fremføring i engelsk i dag. Var litt nervøs på forhånd. Ett kvarter, alene, engelsk.. Ja, det sier jo seg selv. Men det gikk bra. Det eneste var at jeg leser for mye av notatene mine.. ahh, irriterende! Men det er så utrolig mye tryggere å se ned på arket enn å stirre rett i øynene på hele klassen.

Nå er det Nytt på Nytt! I kveld er Pernille Sørensen gjest! Hun er bare fantastisk!

I morgen har en venninne bursdag som skal feires med en jente til, så vi blir mange jenter. Etter det skal jeg og noen av oss stikke bort til kjæresten til en venninne av meg, han bor rett i nærheten av dit vi skal først, og feste videre litt der. Så blir det byen! :) Gleder meg skikkelig! Håper det blir god stemning med han typen jeg nevnte i forrige innlegg.. :lur: Har ikke møtt han før, men sett bilde av han på face, og han er så kjekk! :sikle: hehe.. og jeg har jo nevnt før hvor lenge det er siden sist, så i morgen tar jeg nesten alt altså... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Titter innom og ønsker deg god helg!

:klem:

Takk :kyss2: Håper du og hadde en fin helg :)

Jeg trenger jobb! Har lyst til å jobbe på kafé/restaurant, også blir jeg nødt til å jobbe masse i sommer, så jeg vil gjerne jobbe et sted hvor det er uteservering om sommeren. Har dere som bor i Oslo noen steder dere liker spesielt godt å gå? Trenger litt ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan type sted tenker du, det finnes jo så mange koselige sommersteder i Oslo! Lektern feks! Men der er det jo aller best å jobbe i fint vær da, så om det blir en regnfull sommer er kanskje ikke det så kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hvordan type sted tenker du, det finnes jo så mange koselige sommersteder i Oslo! Lektern feks! Men der er det jo aller best å jobbe i fint vær da, så om det blir en regnfull sommer er kanskje ikke det så kult!

Nei, det er klart.. Ikke moro å jobbe der hvis det bare regner... Men jeg så faktisk at de utlyste en stilling, så jeg kan jo søke der. Tror det er helt jævlig stressende der, men.. Tenkte jeg kunne søke på TGI Friday's på Aker Brygge og. Ellers er det jo koselig med kafeer.. Men jeg kommer selvfølgelig ikke på noen :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med en hau med CV'er og tusle rundt en dag og spørre? Cafè Sør eller United Bakeries (kanskje kjipt en skikkelig varm sommerdag, men da er det kjipt å jobbe uansett)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...