Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2010 #1902 Skrevet 8. januar 2010 PM! Hvilket blad! Mega kult! Jaa, det blir nok artig! :happy: Men litt skummelt og da, men det synes vel de andre og! PM er sendt!
*Enigma* Skrevet 8. januar 2010 #1903 Skrevet 8. januar 2010 Så kult, hvilket blad? Du må si i fra når det kommer i salg, så man kan kjøpe.
Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2010 #1904 Skrevet 8. januar 2010 Så kult, hvilket blad? Du må si i fra når det kommer i salg, så man kan kjøpe. Det skal jeg gjøre! Åå, nok en KG-er som får vite min inditet! Oki da, sender deg PM
Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2010 #1905 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Okei, heres the deal. Jeg skal bli gutt. Ikke bokstavelig talt - skifte kjønn - bli gutt, men jeg skal tenke som en gutt! Er så lei av å bli playa, være den som alltid er interessert osv.. Og hvis jeg skal ha sex snart må jeg være kald og nådeløs, og bare go for it. Jeg tenkte jo med svensken at jeg skulle vente, så han ikke fikk alt med en gang, men han playa meg jo uansett! Så i morgen er det ut på byen og finne meg et mannebein jeg kan ha med meg hjem og "kaste ut" dagen etter! Yes, that's the deal! (edit: trykkfeil) Endret 8. januar 2010 av skorpio
Gjest skorpio Skrevet 8. januar 2010 #1906 Skrevet 8. januar 2010 Jeg trenger forresten hjelp! Jeg lurer på når "The L Word" og "One Tree Hill" går! Går det nå i det hele tatt? Vet at det det ble vist nye episoder av begge programmene i høst, men jeg fikk ikke sett mer enn én episode av hver!
Gjest skorpio Skrevet 10. januar 2010 #1908 Skrevet 10. januar 2010 God helg, scorpio. Håper du koser deg! Takk Helgen var OK egentlig. Ikke noe fantastiske greier. Igår var jeg på byen med jentene, fredag trente jeg sammen med en venninne på kvelden (har vært så flink til å trene denne uken! ) og så satt jeg og koste meg foran pc-en og tv-skjermen og så på Nytt på Nytt og sånn Liker sånne kvelder best, hvor jeg bare har meg selv å passe på, og vet at jeg ikke skal ut på byen og bruke masse penger på drikke, danse med svette gutter, og stå i lang taxikø/nattbusskø hjem! Elsker å bare slappe av! Hehe, er det normalt til 20 år å være? Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, polstre meg i klær og ut på tur med hunden. Tenkte kanskje jeg skulle få til å trene i kveld og. Ønsker dere en herlig søndag! Og forresten! Ingen som vet det jeg spurte om "TLW" og OTH"?
Gjest skorpio Skrevet 11. januar 2010 #1909 Skrevet 11. januar 2010 Jaaa, såååh.. her var det livat om dagen! Jeg var hvertfall ute og spise på "Lompa" med søsteren min i går. Utrolig koselig restaurant på Grønland - anbefales altså! Kjempegod mat, bra service og god atmosfære. Apropos atmosfære - dere mååå laste ned John Mayer - In your atmosphere (acoustic) Den er så nydelig! Jeg elsker den mannen! Så er det jo nevneverdig at jeg har tatt en til tatovering! Kjempefin føniks fugl på håndleddet/underarmen! Dere får vel se bilde av den en dag... Dere får ha en fin kveld! Nå skal jeg på fuckings dritt-Elixia og trene!
LekeHusmor Skrevet 11. januar 2010 #1910 Skrevet 11. januar 2010 flink du er som trener! få se bilde av tattoo!
Gjest Rekaaa Skrevet 11. januar 2010 #1911 Skrevet 11. januar 2010 Super kult Kos deg på trening, gleder meg til bilde!!
Gjest skorpio Skrevet 11. januar 2010 #1912 Skrevet 11. januar 2010 ............. Jeg ELSKER Elixia!!! Jeg er ikke shizofren altså, det er bare så sykt mange heite gutter der om dagen! Har spesielt én i kikkerten, som har vært der to ganger samtidig som meg nå. Altså... Give me some of that! Herregud, jeg synes så synd på meg selv nå. Hvis dere lurer på hvorfor jeg er så utrolig fjortis-kåt-teit er det fordi... jeg ikke har hatt sex på 6 måneder.. Men jeg er ikke helt på den derre ta med en random hjem fra byen-kind of gal, og ikke får jeg til forhold heller, så da blir det jo bare sånn! Ønsker meg en fuck-friend... Det hadde vært perfekt nå! Så da vet dere altså det! .... Ha en fin kveld a!
Gjest Rekaaa Skrevet 11. januar 2010 #1913 Skrevet 11. januar 2010 5 måneder her Definitivt tørke! Har begynt å synes nesten absolutt alle er kjekke.. Kos deg videre i kveld søta!
Gjest skorpio Skrevet 11. januar 2010 #1914 Skrevet 11. januar 2010 5 måneder her Definitivt tørke! Har begynt å synes nesten absolutt alle er kjekke.. Kos deg videre i kveld søta! Skjønner hvordan du har det! Uff.. Håper det skjer noe koselig for oss begge snart!
*Enigma* Skrevet 11. januar 2010 #1915 Skrevet 11. januar 2010 I'm the one to talk ... Fuck friends kan bli komplisert det også, selv om det er praktisk og bra så lenge alt går greit og begge er single så kan det fort bli vanskelig når en av dere plutselig står der med en kjæresten. Ukul situasjon, men joda, absolutt kjekt så lenge det funker.
Gjest skorpio Skrevet 11. januar 2010 #1916 Skrevet 11. januar 2010 I'm the one to talk ... Fuck friends kan bli komplisert det også, selv om det er praktisk og bra så lenge alt går greit og begge er single så kan det fort bli vanskelig når en av dere plutselig står der med en kjæresten. Ukul situasjon, men joda, absolutt kjekt så lenge det funker. Mmm... Hvordan har du fått din(e)? Har det vært kompiser eller folk du har møtt på byen og som har fortsatt etter det?
*Enigma* Skrevet 11. januar 2010 #1917 Skrevet 11. januar 2010 Mmm... Hvordan har du fått din(e)? Har det vært kompiser eller folk du har møtt på byen og som har fortsatt etter det? Det var kompiser ja, begge to. Man kan lett miste vennskap på den måten, gutta har en tendens til å trekke seg unna når de får seg dame, så jeg vet ikke om det er verdt det.
Gjest skorpio Skrevet 12. januar 2010 #1918 Skrevet 12. januar 2010 Det var kompiser ja, begge to. Man kan lett miste vennskap på den måten, gutta har en tendens til å trekke seg unna når de får seg dame, så jeg vet ikke om det er verdt det. Jeg har ikke kompiser, så problem solved :gjeiper: Men jeg er så lei av de stedene jeg går på når jeg drar ut! Har dere noen tips til bra steder i Oslo? Gjerne mer barkonsept enn utested...
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1920 Skrevet 15. januar 2010 Hadde du turt å dra på konsert eller? Hadde vært så kult!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå