Gjest Rekaaa Skrevet 3. desember 2009 #1801 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2009 #1802 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg fikk mail om at Thomas Seltzer is following me on twitter. (vel og merke fordi jeg stalker ham...) Uansett, jeg trodde jeg skulle dø av lykke. http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/04/25/429756.html (itilfellet du ikke viste hvem Seltzer er...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. desember 2009 #1803 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg fikk mail om at Thomas Seltzer is following me on twitter. (vel og merke fordi jeg stalker ham...) Uansett, jeg trodde jeg skulle dø av lykke. http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/04/25/429756.html (itilfellet du ikke viste hvem Seltzer er...) Seff vet jeg hvem det er! Så kuult! Å, jeg vil jo at noen kjendiser skal gidde å stalke meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. desember 2009 #1804 Del Skrevet 4. desember 2009 Kanskje jeg skal melde meg inn i Twittersamfunnet Burde jeg ha navnet mitt som brukernavn, eller et tullenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. desember 2009 #1805 Del Skrevet 4. desember 2009 Kanskje jeg skal melde meg inn i Twittersamfunnet Burde jeg ha navnet mitt som brukernavn, eller et tullenavn? Ja, gjør det! Bruk navnet ditt du, de fleste gjør det Jeg kan sende deg linken min på pm hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. desember 2009 #1806 Del Skrevet 4. desember 2009 legg til meg og da serenity! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. desember 2009 #1807 Del Skrevet 4. desember 2009 Gjerne det Skrev ikke navnet mitt jeg da, eller, men ikke som brukernavn... men jeg kommer vel fortsatt opp om man søker på navnet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. desember 2009 #1808 Del Skrevet 4. desember 2009 legg til meg og da serenity! Finner deg ikke når jeg søker :S Men sender deg linken min på PM jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. desember 2009 #1809 Del Skrevet 4. desember 2009 Haha, åå, nå har jeg akkurat tatt masse nakenbilder av meg selv. (bare synd jeg ikke har noen å sende de til) Anbefaler alle å gjøre det! Stå/ligg i positurer du vet er flatterende for deg, and shoot! Virkelig en selvtillitsboost når du ser hvor fine bildene blir Har du en kjæreste å sende til (tro meg, de blir tatt godt i mot ), kan du gjerne "put on a sexy face" (lett å glemme når man fokuserer sånn på at kroppen skal se bra ut) Bare dagens lille tips ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. desember 2009 #1810 Del Skrevet 4. desember 2009 Haha, åå, nå har jeg akkurat tatt masse nakenbilder av meg selv. (bare synd jeg ikke har noen å sende de til) Anbefaler alle å gjøre det! Stå/ligg i positurer du vet er flatterende for deg, and shoot! Virkelig en selvtillitsboost når du ser hvor fine bildene blir Har du en kjæreste å sende til (tro meg, de blir tatt godt i mot ), kan du gjerne "put on a sexy face" (lett å glemme når man fokuserer sånn på at kroppen skal se bra ut) Bare dagens lille tips ... Gjort i mange år, siden mobilen fikk kamera *ler* :rødme: Bare send til kjærester man stoler på da! Kjipt om de havner på "facebook of sex" eller "My sexy x-girlfriend" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. desember 2009 #1811 Del Skrevet 4. desember 2009 Gjort i mange år, siden mobilen fikk kamera *ler* :rødme: Bare send til kjærester man stoler på da! Kjipt om de havner på "facebook of sex" eller "My sexy x-girlfriend" Jaa, det er gøy! Men som du sier, må det være noen du stoler på ja! Huff, ikke gøy hvis bildene plutselig er fast inventar på alles pc-er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. desember 2009 #1812 Del Skrevet 8. desember 2009 Ian Somerhalder (bare verdens heiteste) blir 31 år i dag - hipp hurra! Jeg må fortelle dere noe! På lørdag møtte jeg en kjempesøt gutt på byen! Svenske, 23 år, utrolig god til å kysse .. Vi sendte meldinger på søndag, og jeg har innmari lyst til å se han igjen så håper jeg hører noe fra han Elleeers, ikke så mye nytt! Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. desember 2009 #1813 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Åh, det er så irriterende! Han skriver sånne meldinger uten spørsmål, så jeg vet ikke om jeg skal svare eller ikke! Han sendte meg mld i går kveld, men jeg så den ikke før i dag tidlig. Da spurte han om jeg hadde hatt en bra dag og sånn, men det er så rart å svare på sånne meldinger dagen etter, så jeg skrev hvertfall at dagen hadde vært helt fin, også spurte jeg hvordan hans var, også svarte han bare at hans dag også var fin. Aaarghh! Jeg tenkte kanskje at jeg skulle skrive tilbake "Ha en god dag" eller et eller annet, men så skal man jo være litt kostbar og, skal man ikke? Endret 9. desember 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. desember 2009 #1814 Del Skrevet 9. desember 2009 *ler* Vi jenter og analysering av sms'er! Han hørtes jo diggbar ut, svenske gutter er som regel driiiitfine, ihvertfall de som bor i Oslo for et år Du sender melding hvis du vil snakke mer med han, så får han heller være avvisende, men er ikke det en sjanse å ta bare? Taper ingenting på det Han virker jo keen, og kan hende han bare var veldig opptatt akkurat når han svarte deg og derfor ble meldingen kort. Gutter er ikke så veldig flinke med mobil og samtaler. De liker face to face! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. desember 2009 #1815 Del Skrevet 10. desember 2009 *ler* Vi jenter og analysering av sms'er! Han hørtes jo diggbar ut, svenske gutter er som regel driiiitfine, ihvertfall de som bor i Oslo for et år Du sender melding hvis du vil snakke mer med han, så får han heller være avvisende, men er ikke det en sjanse å ta bare? Taper ingenting på det Han virker jo keen, og kan hende han bare var veldig opptatt akkurat når han svarte deg og derfor ble meldingen kort. Gutter er ikke så veldig flinke med mobil og samtaler. De liker face to face! Ja, vet. Men jeg analyserte ikke egentlig at han var så kort, det var heller det at det var så kjipt, for da visste jeg ikke om jeg skulle svare eller ikke :gjeiper: Men jeg pleier å være veldig analyserende, så du har absolutt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. desember 2009 #1816 Del Skrevet 10. desember 2009 Obama kjørte forbi meg i dag!! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. desember 2009 #1817 Del Skrevet 12. desember 2009 Obama kjørte forbi meg i dag!! Haha! kuuuult!!! Forresten så tror jeg at den "spille kostbar" greia bare er no tull. Tro menn liker at vi er ærlige og viser at vi liker ham, Å spille sånn kostbar-skuespill er bortkasta synes jeg. Life's too short! Dessuten var Bjørn Dæhlie på Senkveld igår, du var den første jeg tenkte på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. desember 2009 #1818 Del Skrevet 12. desember 2009 kuuuult!!! Forresten så tror jeg at den "spille kostbar" greia bare er no tull. Tro menn liker at vi er ærlige og viser at vi liker ham, Å spille sånn kostbar-skuespill er bortkasta synes jeg. Life's too short! Dessuten var Bjørn Dæhlie på Senkveld igår, du var den første jeg tenkte på.... Hahahaha Jeg føler meg somehow litt beæret....?? Altså, det er faktisk bevist at kostbarhet funker! De fleste av oss (både kvinner og menn) liker jakten, og synes at det er den som gjør det hele spennende, og jeg har lært at in the game of love/seduction (fyll inn det som passer), skal man først vise interesse, deretter trekke seg tilbake. Men uansett.. Jeg orker ikke gutter som er så feige.. Jeg vil ha en som kan ta meg med storm, og virkelig vise at han vil ha meg, og når han ikke tør det, så mister jeg egentlig litt interessen etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. desember 2009 #1819 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil også ha en som tørr å vise at han er interessert! Ellers blir det bare kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. desember 2009 #1820 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil også ha en som tørr å vise at han er interessert! Ellers blir det bare kjedelig! Jaa! Det er spennende å "jakte", men til en viss grad! Det er aller best når en selv blir sjekket opp! Vi har snakket om å møtes på byen til helgen, så vi får se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå