Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei jenter!

Jeg kjente bare at jeg ikke orket mer av kg.. Hadde lyst til å slette profilen min, men så tenkte jeg at det er dumt tilfør jeg ville tilbake til dere.

Ellers... Jeg har meldt meg på fotokurs som starter i januar, og jeg gleder meg så utrolig mye! Har endelig funnet ut hva jeg har lyst til å satse på her i livet, og det er å bli fotograf, så nå er det bare å kjøre på! :)

ÅH, nå har jeg ikke ord for hvor skuffa jeg er! Istedenfor Kongen av Queens og Two and a Half, er det Dance your ass off i dag!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia søta! Godt du ikke slettet deg, du er jo det eneste positive med skorper ;)

Fotograf høres ut som et godt valg! Blir spennende nå fremover :)

Dustetv :sinna:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia søta! Godt du ikke slettet deg, du er jo det eneste positive med skorper ;)

Fotograf høres ut som et godt valg! Blir spennende nå fremover :)

Dustetv :sinna:

:klemmer:

Takk Serenity :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg så dagbladet.no har en sånn side der de skal kåre de mest kreative julegavene? Kari Traa lagde kakefat av gamle kopper og tallerkener hun fant på bruktmarked :) Du kan jo sjekke ut det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sier hei jeg :)

du hadde ramlet ut av "mine innlegg" .. og det kan vi ikke ha noe av ;)

Nå er det et dypdykk i eksamenslesing før det er natta for min del. Håper du har hatt en fin helg søte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Innom å sier hei jeg :)

du hadde ramlet ut av "mine innlegg" .. og det kan vi ikke ha noe av ;)

Nå er det et dypdykk i eksamenslesing før det er natta for min del. Håper du har hatt en fin helg søte :klem:

Envy, you're back! :):vinke:

Hvordan går det?

Haha, jeg tror jeg har twitter konto, får mail ca 1 gang i uken om at en eller annen random nå følger meg..

sender deg beskjed på face!

twitre twitre.. :tunge1:

Jeg stalker kjæresten vår! :)

Er så sjalu på Nina (Elena i TVD) som får henge med han hver dag! Visste du at hun er like gammel som meg? :grine:

Må visst bli skuespiller i USA, det er tydeligvis kun da man kan møte alle disse deilige mannlige skuespillerne...

Er twitter qlt egentlig? Og kan man følge noen uten at de vet at man følger dem :fnise:

Håper du har en fin start på uken!

Tror ikke man kan følge noen uten at de vet det, nei..hehe! Du må jo være stolt stalker, Serenity! :ler:

Få deg twitter du og da vel, det er jo nesten ingen der (nordmenn) :grine:

Ganske rart egentlig, facebook har liksom blitt så utrolig vanlig i Skandinavia (muligens Europa generelt), mens USA har vel ikke hengt seg så mye på bølgen før det siste året vel. Twitter derimot er supervanlig i USA, mens veldig få har det her.. Hvem bestemmer egentlig sånt? :klø:

Uken har startet helt greit :) Hvertfall sammenlignet med en ufattelig kjip helg... Hva med deg?

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

Å! Jeg må fortelle dere hva jeg skal i januar! FOTOKURS!! Gleder meg! :hoppe:

Edit: Nå har jeg akkurat meldt meg på yogakurs og! Jippi, liker når det skjer ting! :)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
"Det kongelige hoff is now following you on twitter"

Awesome!

Kødder du?? Sick!

Jeg vil gjerne åpne mailen og se denne jeg: "Ian Somerhalder is now following you on twitter"

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...