Gjest Rekaaa Skrevet 27. oktober 2009 #1781 Del Skrevet 27. oktober 2009 Utifra bildene så det ut som dere hadde det kjempe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2009 #1782 Del Skrevet 13. november 2009 Hvor blir det av deg, skorpio?? Gratulerer med 20-årsdagen på etterskudd! Håper du hadde en fin feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2009 #1783 Del Skrevet 13. november 2009 hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. november 2009 #1784 Del Skrevet 16. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. november 2009 #1785 Del Skrevet 17. november 2009 Hvordan går det med deg? Long time, no see! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. november 2009 #1786 Del Skrevet 24. november 2009 Hei jenter! Jeg kjente bare at jeg ikke orket mer av kg.. Hadde lyst til å slette profilen min, men så tenkte jeg at det er dumt tilfør jeg ville tilbake til dere. Ellers... Jeg har meldt meg på fotokurs som starter i januar, og jeg gleder meg så utrolig mye! Har endelig funnet ut hva jeg har lyst til å satse på her i livet, og det er å bli fotograf, så nå er det bare å kjøre på! ÅH, nå har jeg ikke ord for hvor skuffa jeg er! Istedenfor Kongen av Queens og Two and a Half, er det Dance your ass off i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 24. november 2009 #1787 Del Skrevet 24. november 2009 Heia søta! Godt du ikke slettet deg, du er jo det eneste positive med skorper Fotograf høres ut som et godt valg! Blir spennende nå fremover Dustetv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. november 2009 #1788 Del Skrevet 28. november 2009 Heia søta! Godt du ikke slettet deg, du er jo det eneste positive med skorper Fotograf høres ut som et godt valg! Blir spennende nå fremover Dustetv Takk Serenity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. november 2009 #1789 Del Skrevet 29. november 2009 Kreative gaver - noen tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. november 2009 #1790 Del Skrevet 29. november 2009 Synes jeg så dagbladet.no har en sånn side der de skal kåre de mest kreative julegavene? Kari Traa lagde kakefat av gamle kopper og tallerkener hun fant på bruktmarked Du kan jo sjekke ut det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. november 2009 #1791 Del Skrevet 29. november 2009 I total kjedsomhet har jeg opprettet en twitter-konto. Noen som vil legge meg til og som jeg kan legge til?? Takk for tips Serenity! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. november 2009 #1792 Del Skrevet 29. november 2009 Innom å sier hei jeg du hadde ramlet ut av "mine innlegg" .. og det kan vi ikke ha noe av Nå er det et dypdykk i eksamenslesing før det er natta for min del. Håper du har hatt en fin helg søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 29. november 2009 #1793 Del Skrevet 29. november 2009 Haha, jeg tror jeg har twitter konto, får mail ca 1 gang i uken om at en eller annen random nå følger meg.. sender deg beskjed på face! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 1. desember 2009 #1794 Del Skrevet 1. desember 2009 twitre twitre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 1. desember 2009 #1795 Del Skrevet 1. desember 2009 Er twitter qlt egentlig? Og kan man følge noen uten at de vet at man følger dem Håper du har en fin start på uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. desember 2009 #1796 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Innom å sier hei jeg du hadde ramlet ut av "mine innlegg" .. og det kan vi ikke ha noe av Nå er det et dypdykk i eksamenslesing før det er natta for min del. Håper du har hatt en fin helg søte Envy, you're back! Hvordan går det? Haha, jeg tror jeg har twitter konto, får mail ca 1 gang i uken om at en eller annen random nå følger meg.. sender deg beskjed på face! twitre twitre.. Jeg stalker kjæresten vår! Er så sjalu på Nina (Elena i TVD) som får henge med han hver dag! Visste du at hun er like gammel som meg? Må visst bli skuespiller i USA, det er tydeligvis kun da man kan møte alle disse deilige mannlige skuespillerne... Er twitter qlt egentlig? Og kan man følge noen uten at de vet at man følger dem Håper du har en fin start på uken! Tror ikke man kan følge noen uten at de vet det, nei..hehe! Du må jo være stolt stalker, Serenity! Få deg twitter du og da vel, det er jo nesten ingen der (nordmenn) Ganske rart egentlig, facebook har liksom blitt så utrolig vanlig i Skandinavia (muligens Europa generelt), mens USA har vel ikke hengt seg så mye på bølgen før det siste året vel. Twitter derimot er supervanlig i USA, mens veldig få har det her.. Hvem bestemmer egentlig sånt? :klø: Uken har startet helt greit Hvertfall sammenlignet med en ufattelig kjip helg... Hva med deg? Endret 1. desember 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. desember 2009 #1797 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Å! Jeg må fortelle dere hva jeg skal i januar! FOTOKURS!! Gleder meg! Edit: Nå har jeg akkurat meldt meg på yogakurs og! Jippi, liker når det skjer ting! Endret 1. desember 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 1. desember 2009 #1798 Del Skrevet 1. desember 2009 Gjør du?? Awesome! Jeg vil også! Heftig kult med fotokurs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. desember 2009 #1799 Del Skrevet 3. desember 2009 "Det kongelige hoff is now following you on twitter" Awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. desember 2009 #1800 Del Skrevet 3. desember 2009 "Det kongelige hoff is now following you on twitter" Awesome! Kødder du?? Sick! Jeg vil gjerne åpne mailen og se denne jeg: "Ian Somerhalder is now following you on twitter" :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå