Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Heeei Skorpio, im back!! Complex, if you remember ;) Har en ny undercover profil nå, starte på blanke ark! Hehe

Leste litt nå om fyllehistorien din, sier bare en ting: Hahahahahaha!! hahahaahahaha!! :ler: :ler:

hei du!!! :hoppe: kos å se deg her igjen! :hug:

alt bra?

i går var jeg i bursdag hos en gammel venninne, var kjempekoselig!! de andre skulle ut på byen, men jeg er alene hjemme med hund nå, så jeg måtte hjem. og vet dere hva?? da jeg sto utenfor døra fant jeg ikke nøkkelen!! herregud, det var jævlig! har antakelig bare glemt den hos venninna mi, men når klokka er halv ett om natta er det ikke kult å ringe på hos naboen og be om at de kan låse opp for deg og finne en saks så en kan bryte seg inn hos seg selv.. de har hjulpet meg med før, og aldri vært noe problem, men uff.. så sent på kvelden er det bare ubeskrivelig pinlig... heldigvis(!!!) ble han ikke sur da, ennå det var helt tydelig at jeg hadde vekket de.

men men. ny dag! jeg har gått tur med hund og tatt en halvtimes sol etter det. så deilig! elsker det! :sol:

og nå skal jeg snart på kjøretime hos lærer.. blir min andre time, har ikke kjørt noe siden juni tror jeg, så får se hvordan det går.. kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok fort inn i det igjen :erter:

dagens irritasjonsmoment: trafikanten.no er nede! :sur:

dagens stooore glede: det er SOL! :tommelsmil:

ha en fin helg alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, skjønner at det er litt ekkelt ja, men bra han ikke ble sur da :D

Alt er bare bra her vettu! Men fant ut jeg måtte slette den andre, og lage en helt ny en! Tok bare litt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Oi, skjønner at det er litt ekkelt ja, men bra han ikke ble sur da :D

Alt er bare bra her vettu! Men fant ut jeg måtte slette den andre, og lage en helt ny en! Tok bare litt tid ;)

ja, det var bra! :Nikke:

oki, ny start? jeg skal stalke dagboka di :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

oh lord.. jeg begynner på skolen om 3 dager.. TRE DAGER!! :dåne: lurer på hvordan det blir, hva slags klasse jeg kommer i, om jeg blir utbrent og deppa igjen...nei, det må jeg ikke bli! det blir jo sikkert kjempegøy! begynner jo med en venninne og, og vi har det alltid morsomt sammen. og lærerne kjenner jeg, og rektor, og ja.. det er egentlig ikke menneskene jeg gruer meg til, det er vel mer det å gå på skole igjen..med lekser og framføringer og alt det der. eller jeg vet ikke egentlig hva det er jeg.. hehe, er litt forvirra tydeligvis :gjeiper: masse tanker som kverner rundt oppi hodet.

jeg så "unbreakable" på tv2 i går kveld, flere som så den? herregud, så braaa!! var så spennende altså! absolutt verdt å se! :jepp:

og før det (ja, jeg var hjemme alene en lørdagskveld) så jeg på "pinlige sykdommer" på nrk 3 tror jeg det var. noen som har sett på det før? utrolig bra program! jeg skjønner ikke hvordan de menneskene tør å vise fram alt på tv! å fortelle om hva det nå er som kan være ganske pinlig å fortelle til noen, forteller de, og viser til hele verden! tøft gjort altså..

edit: skrivefeil

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uææ! så skummelt, 3 dager liksom :sjokk: Jeg begynner ikke før om 2 uker, og jeg gruer meg liksom :lol: men du er jo heldig som kjenner endel mennesker der da, det gjør jo det hele mindre skummelt! :jepp: Du blir sikkert ikke deprimert igjen vettu, alle har gode og dårlige perioder i livet, om jeg skal klare dette med angsten min skal du jammen klare det du oxo! :)

Så nesten ikke noe på tv i går jeg.. jeg og kjærst sitter stort sett bare å nerder på hver vår pc om kveldene :fnise: men vi så på ørneredet da, klassiker fra slutten av 60-tallet. Jeg hadde nok egentlig håpet at den skulle være litt mindre "amerikanisert" enn den var -.- men men, da har man sett den i allefall :)

Du får sette deg selv på lading og gjøre noe du virkelig liker å gjøre nå de siste dagene før blodslitet begynner ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Envy: ja, jeg slapper av så godt jeg kan. kjeder meg faktisk, så det skal egentlig bli deilig å ha noe å gjøre :gjeiper:

jeg har faktisk en god følelse og selv om jeg gruer meg. å være litt nervøs er jo normalt, så jeg bekymrer meg ikke egentlig over det.. tror det kan bli et spennende år! :) vi får håpe det!

Ansjoni: jaa, det er så gøy å kjøre!! :hoppe: gleder meg til jeg blir ordentlig flink og alt bare faller naturlig!

og takk! :klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da spiser du brownies, oxo tar du deg en forfriskende joggetur etterpå, de to veier opp hverandre :)

.. nå fikk jeg oxo lyst på brownies :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
da spiser du brownies, oxo tar du deg en forfriskende joggetur etterpå, de to veier opp hverandre :)

.. nå fikk jeg oxo lyst på brownies :sjenert:

ja, det var det da.. æsj!

takk, envy! nå mistet jeg lysten på brownies! :nigo: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

jeg var kjempeflink og lagde meg ikke brownies i går! derimot klarte jeg å konsumere to brødskiver, en hel pose pistasjnøtter og en smoothie... good one skorpio :tommelopp:

men om en liten halvtime skal jeg og mamma på joggetur! c055.gif

dagens glede: mamma kommenterte at jeg var brun!!! :hoppe: MAMMA! har dere sett moren min?? nei, det har dere jo ikke, men hun er hvertfall brun året rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var kjempeflink og lagde meg ikke brownies i går! derimot klarte jeg å konsumere to brødskiver, en hel pose pistasjnøtter og en smoothie... good one skorpio :tommelopp:

men om en liten halvtime skal jeg og mamma på joggetur! c055.gif

dagens glede: mamma kommenterte at jeg var brun!!! :hoppe: MAMMA! har dere sett moren min?? nei, det har dere jo ikke, men hun er hvertfall brun året rundt!

:skratte: Fantastisk bra skrevet! :ler:

Men du er jo brun da, med mindre du har photoshoppa de siste bildene av deg selv før du la dem ut! :ler:

Kos dere på joggetur! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

:fnise: Jeg har også en sånn mamma som bestandig er brun, uansett når det er på året. Umulig å komme opp til hennes nivå, uansett hvor hardt en prøver. Jeg blir egnetlig ganske fort brun selv, men i sommer har det jo ikke vært noe vær til å bli brun i :sukk: Satser på at når jeg kommer hjem til juleferie, da er jeg brun og lekker :ler:

Imponert over deg som skal jogge altså :pls: Sprekingen! :duskedame:

God tur! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
:skratte: Fantastisk bra skrevet! :ler:

Men du er jo brun da, med mindre du har photoshoppa de siste bildene av deg selv før du la dem ut! :ler:

Kos dere på joggetur! :kose:

:fnise:

nei, på de siste bildene ser jeg faktisk at jeg er brun, så mamma snakker vel sant :) tok sol i går og, hadde ikke på meg truse så jeg har faktisk klart å bli solbrent på.. kremt.. ja, du vet hva :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
:fnise: Jeg har også en sånn mamma som bestandig er brun, uansett når det er på året. Umulig å komme opp til hennes nivå, uansett hvor hardt en prøver. Jeg blir egnetlig ganske fort brun selv, men i sommer har det jo ikke vært noe vær til å bli brun i :sukk: Satser på at når jeg kommer hjem til juleferie, da er jeg brun og lekker :ler:

Imponert over deg som skal jogge altså :pls: Sprekingen! :duskedame:

God tur! :kose:

takk :strix: var superdeilig!!!! perfekt joggevær var det og! :)

jeg har egentlig ganske lys hud, men nå har jeg gått på betakaroten-piller en stund, og det ser ut til å hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...