Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio

hehe, dere er søte og passer på meg.. :blush:

en ting er at han vil spandere en øl på meg, men å ringe og puste og pese så det er helt tydelig hva han driver med, er IKKE greit! det er faen meg sykt..! så hvis det skjer igjen skal jeg ikke true med politiet, jeg skal gjøre noe som vil svi enda mer for han, og det er å sladre til pressen. tviler på at han vil ha på seg et rykte som gammal gris som ringer 19 år gamle jenter mens de tar seg en runk.. spesielt tror jeg ikke kona og barna hans vil sette særlig stor pris på det!

over til noe LANGT hyggeligere! se så herlig! toscana next, please! a096.gif

g010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Har null peilig på sånt, men du kan jo ringe han duden å høre? :fnise:

Neida :ler:

hahahah!! :skratte:

nå måtte jeg le altså! det var skikkelig touché.. :gjeiper: følte meg egentlig litt teit..

MEN! jeg tenker egentlig større enn det, jeg mener type hollywoodkjendiser.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Feriehus i Toscana, JA takk ;)

Har aldri vært i Italia, men guri som det frister :biggrin:

jaa, det ser jo så herlig ut med de vingårdene og gamle husene! så koselig! vil til italia en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil lære spansk! Hadde det på ungdomsskolen og vgs, men det eneste jeg husker er litt grammatik regler, men kan nesten ikke noe mer.. Spansk er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner lå med en av de som var med i runde 1 av Big Brother, gikk til Se&Hør og fikk 50.000 for det.

Synes jeg ser forsiden;

Scorpio stalket av Bjørn Dæhlie

Når jeg tenker meg om skrev jeg et innlegg her i boka di om hvordan jeg så for meg en mediesak.

Skjer det noe spennende sånn ellers, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ei jeg kjenner lå med en av de som var med i runde 1 av Big Brother, gikk til Se&Hør og fikk 50.000 for det.

Synes jeg ser forsiden;

Når jeg tenker meg om skrev jeg et innlegg her i boka di om hvordan jeg så for meg en mediesak.

:hakeslepp: tuller du??? I gotta do some serious thinking.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:fnise:

Så ergo, hvis du ligger med han er det verdt 50.000 :Nikke:

:skratte: Lettjente penger da! :ler:

ja, det er vel egentlig lettjente penger, men det gjør meg jo også faktisk til en hore ... no offence til hun venninna di, MarianneE :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var akkurat det jeg tenkte også ;)

du er litt som meg du, vil ut i verden, leve, oppleve, se!

jeg tror at hadde jeg ikke hatt samboer, så hadde jeg bare flyttet vekk, til USA eller frankrike eller italia.. er så mye jeg vil se og oppleve! toscana, provence, california.. drømmer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Synes jeg ser forsiden;

han er vel fra traktene dine, er han ikke? ;)

Jeg vil forresten også gjerne ha sånn kjendisjobb. Eller bedre, bare menge med kjendiser uten jobbe. Kjendispary anyone? :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

:ler: jeg elsker å komme inn her og se at dere prater i vei med hverandre!

:klemmer:

LekeHusmor: ja, jeg vil utrolig gjerne reise og oppleve! ikke bare reise på fyllaturer med venninner, det interesserer meg egentlig veldig lite. men nå er det nesten bare sånne venninner jeg har, og siden det regner her hjemme så blir det en liten sånn tur nå på lørdag! ;) er jo selvfølgelig gøy det og, men jeg vil gjerne se og oppleve litt ting og jeg da..

Ansjoni: hvem er fra mine trakter? Bjørn Dæhlie eller han kjendisen det faktisk er snakk om? :gjeiper: B.D. aner jeg ikke hvor er fra, og han creepen som sender meg meldinger og ringer er ikke fra samme trakter som meg hvertfall. selv om han faktisk ikke bor så langt unna egentlig..

jeg vil på kjendisparty! vi reiser til hollywood da, jenter, og hooker opp med noen hotte skuespillere! eller dere må nøye dere med å baaare se, iiikke røre! :nei:

men JEG kan hoppe fra klamydiatiss til klamydiatiss! :nigo:

jeg ser det forresten for meg i se&hør: "HVEM var denne unge, norske skjønnheten som ble med Johnny Depp hjem etter det elleville Oscar-nachet???"

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...