Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Hei Scorpio! :) Måtte innom og se hos deg, men det var en del sider, så har ikke lest så mye. Men tenker jeg henger meg på herifra. :) Hvor gammel er du forresten? Regner med du er eldre enn meg siden du skal ta opp siste året på vgs.

Flink du er som går tilbake til skolen, er sikkert ikke bare bare. Selv skal jeg ha et friår nå med jobbing før det blir høyskole. :)

Merkelig drøm du har om Michael Jackson. Kan ingenting om drømmetyding da, så noe utover det kan jeg nok ikke tilføye. :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Milla: :klem:

Teriyaki: hei! :vinke:

jeg er 19, snart 20. du er 18? dvs. du var ferdig med 3. nå?

ang. MJ-drømmen har jeg ikke hatt den noe mer, så jeg vet enda ikke hva det er han prøver å fortelle meg. hmm :vetikke: håper den kommer tilbake!

have a nice one!

:hug:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten skikkelig rart å lese det du skrev om Michael Jackson, fordi jeg har hatt det på samme måte. Jeg har alltid likt musikken hans, men aldri vært fan number 1 akkurat, men hvis jeg tenker på han lenge så blir jeg skikkelig trist og merker at tårene ikke er langt unna.. Helt merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Hvordan behandler sommeren deg søta?? :strix:

Det var forresten skikkelig rart å lese det du skrev om Michael Jackson, fordi jeg har hatt det på samme måte. Jeg har alltid likt musikken hans, men aldri vært fan number 1 akkurat, men hvis jeg tenker på han lenge så blir jeg skikkelig trist og merker at tårene ikke er langt unna.. Helt merkelig..

hei kit :) nei, du, sommeren er ikke så snill med meg synes jeg! regn, regn og atter regn. først i dag det har vært antydning til sol! hva med deg? :hug:

sykt det med MJ! det er virkelig sånn at jeg får dårlig samvittighet for han for at jeg ikke har vært helt opphengt før. :forvirra:

men noe som irriterer meg litt - for jeg har jo alltid likt han- er at jeg hadde han som profilbilde før, men så sletta jeg det for jeg skjønte ikke helt hvordan jeg kunne bytte bilde uten å slette, så "alle" er jo sånn "har du også plutselig begynt å like han nå :roll: "..og jeg synes jo selv det er skikkelig teit at det plutselig har blitt en trend å digge han fordi han er død! men nå har jeg ikke noe å vise tilbake til for å bevise at jeg "alltid" har likt han! :gjeiper: hehe.

men uff, se det her intervjuet med han. det er langt, men hvis du liker han er det verdt det. jeg synes så jævlig synd på han altså! hvordan han intervjueren snakker om han som om han er en gal mann! det er jo ikke annet enn et tragisk og så utrolig ensomt liv han må ha hatt.. :( uff, jeg skulle ønske jeg kunne trøste han....

:hallo:

Gammel bruker med nytt nick og ny dagbok.

GJort noe spennende i helga?

åå, er det schnuppa? ;)

jeg har vært i gøteborg med mamma og besøkt en venninne av henne. hun har bl.a. en sønn på 17 som jeg ikke har sett på 10-15 år, så det var jo hyggelig å bli kjent med han på nytt.. :) han viste meg byen også fikk jeg shoppa litt og greier! :biggrin:

hva med deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kit :) nei, du, sommeren er ikke så snill med meg synes jeg! regn, regn og atter regn. først i dag det har vært antydning til sol! hva med deg? :hug:

sykt det med MJ! det er virkelig sånn at jeg får dårlig samvittighet for han for at jeg ikke har vært helt opphengt før. :forvirra:

men noe som irriterer meg litt - for jeg har jo alltid likt han- er at jeg hadde han som profilbilde før, men så sletta jeg det for jeg skjønte ikke helt hvordan jeg kunne bytte bilde uten å slette, så "alle" er jo sånn "har du også plutselig begynt å like han nå :roll: "..og jeg synes jo selv det er skikkelig teit at det plutselig har blitt en trend å digge han fordi han er død! men nå har jeg ikke noe å vise tilbake til for å bevise at jeg "alltid" har likt han! :gjeiper: hehe.

men uff, se det her intervjuet med han. det er langt, men hvis du liker han er det verdt det. jeg synes så jævlig synd på han altså! hvordan han intervjueren snakker om han som om han er en gal mann! det er jo ikke annet enn et tragisk og så utrolig ensomt liv han må ha hatt.. :( uff, jeg skulle ønske jeg kunne trøste han....

Det er så kjedelig med dette regnet altså :dry: Får håpe det gir seg snart!

Hehe, skjønner det er irriterende med sånne kommentarer ja, men du vet jo inni deg at du har likt han lenge da :fnise: Hvis det er noen trøst!

Det jeg i ettertid, synes er utrolig synd med Michael Jackson, er at han er blitt en slik kjendis som alle spekulere om, i vide retninger, og jeg synes at det er så ille, spesielt etter han er død, ettersom han verken kan forsvare seg eller bekrefte! Men det har jo alltid florert store mengder med rykter rundt han, så man må jo bare velge å tro på sladderbladene, eller la være. Jeg velger det siste :)

Takk for linken, skal se det straks, må bare lage noe mat! Har forresten veldig lyst til å se det opera intervjuet, det er ganske gammelt, men mamma sa at det ligger på youtube. Kan linke om jeg finner det og du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, er det schnuppa? ;)

jeg har vært i gøteborg med mamma og besøkt en venninne av henne. hun har bl.a. en sønn på 17 som jeg ikke har sett på 10-15 år, så det var jo hyggelig å bli kjent med han på nytt.. :) han viste meg byen også fikk jeg shoppa litt og greier! :biggrin:

hva med deg? :klem:

Det stemmer :nigo:

Shopping er alltid stas! :hjerte:

Koser meg med ferie,men veldig lei av dette været nå :regn: vil ha sommer!! Reiser på ferie til lørdag,det skal bli godt. Videre planer for ferien du?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Kit, *dream* og MarianneE: :klemmer:

-beklager at jeg ikke har vært inne på en stund-- ikke glemt dere!!!-- men jeg har vært på hytta. faktisk blitt solbrent på rumpa etter de to dagene med sol. synes allikevel sola kunne blitt litt lenger. nå regner deg bikkjer og katter, og det er faktisk ikke engang september! :jolie:

noen sanger dere bør høre hvis dere ikke allerede har det.. :)

*aleksander with - what's the story

*james morrison - please don't stop the rain

*donkeyboy - ambitions

*bat for lashes - daniel

også har jeg jo selvfølgelig michael jackson på hjernen om dagen, bl.a.: man in the mirror, give in to me, stranger in moskow, earth song, blood on the dance floor og human nature.... kunne holdt på lenger, men dere skjønner poenget.

var på kino istad og så "ghosts of girlfriends past"..skulle egentlig se harry potter, men var utsolgt. den var tja..nok en typisk matthew mcetellerannet -film. :roll:

nå sitter jeg og kikker på reiser....vil på sydenferie!! dette været er uutholdelig!!! :sinna: jeg har faktisk rukket og lese tre bøker på fem dager denne uka. vet ikke helt om det er noe jeg bør skryte av, eller være ubeskrivelig flau over....

nuvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Å FY FAEN!!! det ringte akkurat på hjemmetelefonen! og det eneste jeg hørte i bakgrunnen var pusting og pesing! noe kjendisstalker likte å drive med på telefonsvareren min. har ikke hørt fra han på et par-tre uker nå, og nå ringer han faen meg HJEM til meg!!!! det må være han... fy faen, nå ble jeg faktisk redd........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:haar:

ææsj så guffent!! ta ut ledningen!

han har ikke ringt opp igjen... håper for guds skyld at han ikke ringer igjen.. herregud- HJEM?? hva faen tenker han med, tenk hvis mamma hadde tatt tlf da? eier han ikke selvrespekt, intergritet, folkeskikk, og what not?? det er flaut, ekkelt, ubehagelig, og en smule skummelt! måtte titte ut av vinduet for å sjekke om det ikke sto en ukjent bil der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
jeg hadde dauet av skrekk jeg.. guri altså.

men er du sikker på det var han??

jeg har jo selvfølgelig ingen garanti for at det var han.. men det hørtes ut som det, og kan ikke riktig skjønne hvem andre det er som skulle ringe fra skjult nr hjem til meg kl tolv om natta og puste og pese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nei:

Kanskje på tide å slutte og leke med ilden?

Ikke bra når slikt skjer!

Hadde en nettflørt en gang, utvekslet et par smser osv og jeg tenkte ikke mer på det, han bodde tross alt 20 mil unna!

En morgen ringte han og stod på døra.

Da var det ikke så morro lengere, jeg ble rasende og bad ham og å dra seg til helvete vekk.

Etterpå ble jeg redd, hva trodde han?

Hvor dum var ikke jeg?

Jeg så på det hele som uskyldig flørt, men da han kom hjem til meg og viste seg å være mye eldre enn han hadde sagt....

Nei, han har jeg aldri verken sett eller hørt noe mer til på mange år nå.

Heldigvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjøre det enkelt og greit, å ta telefonen neste gang han ringer å si at hvis han ikke slutter å ringe så kommer du til å melde det til politiet.

Hvis det ikke setter en stopper for det, så bør du kanskje vurdere å gjøre det!

Og hvis han ikke har sluttet om 4 år, når jeg er ferdig utdannet, så skal jeg ordne opp! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...