Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1481 Del Skrevet 23. juni 2009 Hmm, hun var skikkelig platinablond hvertfall, og navnet hennes begynte på T. Vi var på tempest, men tror ikke jeg så deg, så bare på bilder på face etterpå at de jentene var venner av deg og at du hadde vrt på vors med de eller noe :klø: æh, så kjipt da Da er han vel enten som gutter flest, eller så kom det noe i veien.. du vet, de snilleste guttene er fryktelig vanskelige å oppdrive, men de fins Å ja, kjenner du henne?? Eller kjenner du de hun var med? Jeg er god venn med T, vi vorsa sammen samme kveld, men jeg dro på Trompeten, mens hun dro på Tempest. Ja, litt kjipt, men jeg tar meg ikke så veldig nær av det. Vi har tross alt bare møtte én gang før på byen, så jeg føler på ingen måte at jeg går glipp av noe siden jeg ikke kjenner han i det hele tatt. Men siden vi har sendt litt meldinger så synes jeg han virket kos på mldene da, og tenkte at jeg skulle gi det en sjanse og møte han. Men men. Som du sier, kom det noe opp så sier'n vel i fra senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 #1482 Del Skrevet 23. juni 2009 Nei, de jeg var ute med kjente henne visst, så hun satt ved bordet vårt en stund (det var forsåvidt den kvelden jeg møtte K, så jeg var fryktelig opptatt med andre ting og fikk ikke hilst så mye på henne :gjeiper: ). Men vi sto mellom tempest og trompeten vi oxo, hadde ikke K klart å komme seg inn på tempest uten å vise leg hadde vi også endt opp på trompeten :gjeiper: Jeg for min del har forsåvidt aldri vært på trompeten Nei, da er det jo fort gjort for han også å pingle ut, eller bli fristet av andre "eventer" som foregår. Har dere sendt no fler mlder etter det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1483 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) har ikke sendt noe meldinger siden det nei. jeg gidder ikke sende mld til han nå. han sa han skulle si fra hvis han kom eller ikke, og når jeg ikke har hørt noe så får det bare være. å ja, skjønner! så det er ikke lenger siden du møtte han altså! også ble dere sammen så fort? det er utrolig gøy på trompeten, men jeg skal innrømme at jeg er ganske lei nå. det er alltid dit vi drar liksom.. så vi har avtalt at neste gang skal vi prøve noe annet. men jeg liker ikke utesteder hvor det bare er "glætte" folk, sosser, drittunger, osv osv. også er jeg jo 19, så kommer nok ikke inn på 20-steder. og da er det ikke så mye å velge mellom.. Endret 23. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 #1484 Del Skrevet 23. juni 2009 nei, da kan han bare hadet så godt! Og om han bestemmer seg for å plutselig dukke opp igjen får du bare spille litt kostbar Hehe nei, er ikke det. Møttes i bursdagen til Inwe, natt til 1. mai vi.. så var vi sammen hele helgen etter det, var på hotell å sånn å lå å snakket hele natten, kjempekos Så ble vi sammen tirsdagen etter.. hehe, det gikk veldig fort, men det føltes veldig riktig, og det føles fremdeles veldig riktig - kjærlighet ved første blikk :rødme: Ja, har lyst til å dra dit engang, kjenner mange som pleier å dra dit.. hmm, nei du sier noe der, man kan ikke akkurat velge og vrake i utesteder som har 18-års grense Tempest burde du glede deg til, ikke bare glætte folk, men bra musikk og bra liv Gabler har forsåvidt 18-års grense, vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1485 Del Skrevet 23. juni 2009 ja, takk for tipset. jeg får gjøre meg litt kostbar da ja.. oi, så romantisk da! det høres ut som ekte kjærlighet! hehe! vært på gabler før ja, der likte jeg meg ikke.. men er ikke lenge til jeg blir 20 nå da heldigvis!=) liker du deg på gabler? egentlig liker jeg bedre å dra ut i syden, der får man "litt" mer oppmerksomhet! :happy: hehe! og alder betyr ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 #1486 Del Skrevet 23. juni 2009 hehe klart du må, da kommer han til å bli helt vill da blir han nervøs for å miste deg helt nemlig Ja, han tok meg vel mildt sagt med storm, og det er vel egentlig noe alle kvinner ønsker innerst inne? Oh, why? Jeg har bare vært på gabler èn gang, og jeg syns det var dødkult! men jeg traff noen kompiser av meg som jeg nesten alltid møter på når jeg er ute da, og de er sånn ca dødskule og eier hele stedet, uansett hvor dem er Bra du snart er 20 da, er så mye mer festlig når man kan dra ut på 20+ stedene Hehe, den ser jeg! Jeg for min del har kun vært i syden en gang, og det var sammen med broren min da jeg var 14, så ble ikke så mye festing da akkurat XD Tenkte jeg skulle teste ut den sydenfestingen når jeg skal til Tyrkia nå i sommer jeg :happy: men jeg vil jo helst ikke ha oppmerksomhet fra gærne tyrkere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juni 2009 #1487 Del Skrevet 23. juni 2009 men jeg tenker sånn at når det er så tidlig i flørtinga, det er jo såvidt begynt! så bør jeg være frampå for å vise at jeg er interessert, og deretter leke mer kostbar etterhvert. tenker liksom at det for tidlig å være kostbar... eller tar jeg helt feil?? ja, da jeg var på gabler var det ikke mer morsomme folk, og da blir det jo gjerne kjipt.. så kanskje jeg skal gi det en sjanse til med jentene? oi, nei, tyrkia har jeg ikke noe erfaring med.. men i hellas og spania og sånn er det..vel..helt greit! hehehe.. spanjoler og grekere er HEITE..!! synes jeg da..! ^^ også SER de jenter mye mer! her i norge er det så jævla mye regler og styr, og gutta leker kostbare, og jentene leker kostbare, og det er bare tull. i bl.a. de to nevnte landene gir de deg så mye oppmerksomhet og komplimenter, og de flørter og smiler, og man føler seg jo bare som verdens vakreste! hehe! så dit bør du dra en gang! det er skikkelig selvtillitsboost.. bare så inderlig kjipt å komme tilbake til norge igjen etter det. men ikke for deg da, siden du har kjæreste selv om jeg ikke vil, så må jeg legge meg nå. skal på jobb 07:30 i morgen! men bare skriv det du vil skrive, så svarer jeg i morra jeg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2009 #1488 Del Skrevet 23. juni 2009 å være hard to get er fryketelig vanskelig Jeg er verdensmester i å ikke klare å være hard to get, kanskje en grunn til at jeg ble sammen med kjærsten min 6 dager etter vi møttes ;P Menneh, om jeg har forstått den teite katt og mus leken så er man vel hard to get fra dag 1? mh, ikke sant.. folka som er ute har jo alt å si! Jeg har hatt kjipe kvelder på tempest oxo jeg.. men tror førsteinntrykket og hva slags folk som er der første kvelden man er på et sted har innmari mye å si! Haha joda, for all del. Jeg for min del syns de ekle grekerne og spanjolene som driver å prøver seg virker så glætte og ekle og ..hmm.. iglete :gjeiper: føler liksom at de legger an på alt med blondt hår :/ men joda, det skal dem ha, komplimenter kan dem å lire av seg, og ikke er de redd for å ta kontakt. syns egentlig generelt utlendinger er mye flinkere til å ta kontakt med fremmede mennesker enn det skandinavere er :klø: Hehe, nei, jeg for min del får den boosten hjemme med kjærsten, men vil jo gjerne feste og drikke i syden fordi om da med han da selvfølgelig, blir kanskje ikke helt samme som singeltur til syden, men tror det blir veldig kos å kunne bruke en uke med han langt unna alt jag og mas her hjemme huff da, det hørste fysisk smertefullt ut! best du kommer deg i seng ja! De av oss som er sykmeldt derimot kan sette seg å spille vidre hopper innom i morgen jeg oxo regner jeg med :happy: Good night ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni 2009 #1489 Del Skrevet 24. juni 2009 Good morning sunshine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juni 2009 #1490 Del Skrevet 24. juni 2009 Bare innom for å oppdatere meg litt. Tydelig at jeg ikke må la det gå så lang tid mellom hver gang jeg er innom her. Det skjer jo så mye i dagboka di. Håper du får en fin dag i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. juni 2009 #1491 Del Skrevet 24. juni 2009 hei damer! aaaah, for en fantastisk dag!! det er jo helt syden ute! ifølge p4 var oslo varmest i dag med 27 grader! det er jo helt sykt! for bare en uke siden var det typ 10 grader ute.. jeg har ligget og solt meg i hagen etter jobb, det var superdigg, men jeg ble innmari ør i hodet.. tåler ikke varmen så altfor godt egentlig, og tror jeg drikker for lite vann. kjente på slutten av dagen i dag at jeg bare ville hjem.. var helt tappet for energi! men for å svare dere: Envy: ja, jeg synes det kan være innmari vanskelig å leke hard to get, for jeg vet ikke når det er riktig av meg å gjøre det. synes det er så enkelt når venninner trenger råd..når JEG er den utenforstående, men når det er mitt problem, da er det vanskelig. faktisk, envy! så fikk jeg mld av militærfyren istad! jeg har ikke svart ennå, for du må hjelpe meg! dere andre som leser her og har fulgt med de siste innleggene kan og gjerne komme med innspill! han skrev altså en laaang melding hvor han forklarte hva som hadde skjedd, tror bare jeg oppsummerer akkurat det; forsvaret hadde "kødda til" med søknaden hans, og han magler fysikk for komme inn som det han vil og han ble tatt inn til kristiansand for å se om han ville inn på noe annet (sist gang vi snakket sammen skulle han dimme i tromsø sa han...), også skrev han bare "forteller deg alt senere". deretter skrev han: jeg kommer hjem i kveld så du må si fra hvis det skjer noe. skal du på ferie i sommer forresten? klem" MarianneE: good afternoon sweetie! Enigma: hehe, akkurat for tiden skjer det litt ja.. håper du har kost deg i varmen i dag! *** jeg har forresten fått mld fra kjendisstalker igjen i dag: "hei! møter du meg i byen og tar en pils? neste gang jeg er i byen er i august!" ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. juni 2009 #1492 Del Skrevet 24. juni 2009 oi! Jeg går rett på svar ang. militærfyr jeg Det han skreiv er nok med veldig stor sannsynlighet sant, fordi det foregår opptak til alle befalskolene i kristiansand nå.. hvordan jeg vet det? jo, det er nemlig der nede min kjære er, så da har han nok joinet gutta der nede! O.o Hva du skal svare derimot er jo fryktelig vanskelig, kan du ikke bare svare ettellerannet ok ettellerannet og foreslå at dere kan møtes og ta en kaffe eller noe en dag dere begge har tid? spennende! men dog, vil ikke anbefale deg å innlate deg md en militærmann da, fryktelig trist når han plutselig forsvinner i x-antall uker på div militærting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. juni 2009 #1493 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) jeg prøver den kostbarteknikken jeg.. dropper å svare. vet ikke, først satt jeg veldig og lurte på hva jeg skulle skrive. men så tenkte jeg bare at jeg skulle vente med å se om det kom noen forslag her, og til slutt bare åhh..tiltak.. :gjeiper: så jeg legger det litt på vent. (det er forresten innmari deilig å være kostbar uten å engang gå inn for det! ^^) Endret 24. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. juni 2009 #1494 Del Skrevet 24. juni 2009 way to go!!! nå skal du se han blir nervøs snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2009 #1495 Del Skrevet 25. juni 2009 way to go!!! nå skal du se han blir nervøs snart ja, jeg håper det :gjeiper: *** jeg har ikke vært flink til å trene denne uka faktisk ikke trent siden mandag, og jeg har spist så mye usunn mat hver dag den siste tiden. noen ganger lurer jeg på om jeg har en spiseforstyrrelse, for jeg tenker veldig på hvor mye og hva jeg spiser, men samtidig klarer jeg ikke stanse meg selv! i dag hadde vi pizza og kake i lunsjen, og jeg bestemte meg på forhånd at jeg skulle ikke spise kake. det løftet klart jeg selvfølgelig ikke holde. og da jeg kom hjem, etter middag foreslo mamma at vi skulle spise litt brownies som vi hadde igjen fra st. hans, og jeg sa at jeg skulle ikke ha. én time senere har jeg klart å få i meg, ikke bare én, men to brownies. i går hadde jeg lovt meg selv at jeg skulle trene, men jeg orket ikke pga. varmen. og det er en dårlig unnskyldning, for hadde jeg hatt nok selvdisiplin ville jeg gjort det! aaargh, hvordan kan jeg endre dette? hvorfor er jeg ikke en sånn person som ELSKER å trene, og hater usunne ting? frustrert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2009 #1496 Del Skrevet 25. juni 2009 Søte fortvilte skorpa! Den spiseforstyrrelsen der har jeg oxo! Det er lov å la seg friste vettu hihi. men joda, klart jeg skjønner hva du mener, utrolig frustrerende når man har bestemt seg for å holde labbene unna godsakene, også er det bare helt umulig Det at du ikke orker å trene i denne varmen er jo i og for seg helt naturlig, og faktisk ikke bra heller! Som du sikkert har fått med deg er K i militæret, og der har de faktisk fått forbud mot fysisk aktivitet i løpet av dagene, rett og slett fordi det er farlig å anstrenge seg for mye i denne varmen O.o Trene du på studio forresten? Hvis ikke kunne du jo kanksje tatt en sånn gratis prøvetime på sats eller noe, bare for å få trent litt, der har de jo aircondition Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. juni 2009 #1497 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) jepp, trener på elixia. og det er ingen unnskyldning synes jeg, for det er jo ikke ille varmt inne, det er bare sykkelturen opp som er slitsom. men egentlig er den ikke så ille den heller, det er én bakke liksom som er utrolig tung, men jeg greier den alltid. men men.. skal prøve å få trent i dag kl. 10! *** jeg synes det er så trist og rart at MJ er død jeg..klarer ikke helt tro det. litt samme greia som når heath ledger døde. du føler nesten at du kjenner dem vett.. i går vokset jeg meg igjen. brasiliansk og legger. var SÅ mye bedre enn forrige gang! siden forrige gangen var første gangen var det himla vondt! jeg lå nesten og gråt liksom, men de sier at det blir mindre og mindre vondt hvis du fortsetter å vokse (og IKKE barberer i mellomtiden), så dette skal jeg fortsette med altså deilig å være hårløs igjen! har ikke kunne gått i shorts i denne varmen pga. mine hårete legger, så nå skal det blir deilig å kunne gjøre det! hehe! etter voksinga gikk jeg og en venninne og shoppa litt. jeg fikk meg to nye kjoler (jeg kjøper ALDRI kjoler!), veldig sexy den ene var en grå "ballerinakjole", den andre var svart og .. vel, kort. hehe, veldig fine begge to synes jeg, og begge fra h&m! ^^ i dag skal jeg i bursdag til to venninner som feirer sammen på hytta til hun ene. de har invitert til overnatting og alt, men det er ikke plass der! de har bedt kjempemange og det er seriøst kanskje 6 soveplasser eller noe, så det er jo flott.... så jeg skal prøve å finne ut hvor langt det er til hytta mi. mamma er nemlig der nå, og jeg tror ikke det er så langt fra hverandre (hytta hennes er på fagerstrand, hytta mi er i drøbak), så jeg skal se om det går noe busser/taxi i nærheten. ha en fin helg girrrrrlssss! edit: faen. det er 3 mil fra fagerstrand til drøbak. 900 spenn med drosje hvis man er inntil 4 pers..ringe og spurte. ah, what to do? Endret 27. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 29. juni 2009 #1498 Del Skrevet 29. juni 2009 Halla söta! Du er töff på den voksinga altså! Tror ikke jeg kommer til å gjöre det på en stund.. (les: år). Hvordan var det i helgen? Hva ble lösningen, sov du der eller tok du taxi? Du kunne jo syklet da Håper du nyter sommersola i hvertfall! Du er kanskje på hytta? Masse til deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. juni 2009 #1499 Del Skrevet 29. juni 2009 Halla söta! Du er töff på den voksinga altså! Tror ikke jeg kommer til å gjöre det på en stund.. (les: år). Hvordan var det i helgen? Hva ble lösningen, sov du der eller tok du taxi? Du kunne jo syklet da Håper du nyter sommersola i hvertfall! Du er kanskje på hytta? Masse til deg vennen! hei kit! hehe, jaja, jeg er rambo på voksing. det var utrolig, utrolig kos i helgen! endte med at jeg sov der, og soveplass ble ikke noe problem for det var en del som dro hjem. jeg sov derimot ved siden av en fyr som konstant tok over den ene dyna vi hadde på deling, så jeg våknet sånn ca. en million ganger av at jeg frøs. (vi tok nattbad skjønner du, så jeg la meg med vått hår og en kald, full kropp :gjeiper: ) var en SÅ deilig helg altså! da vi kom fram dit på lørdagen bare solte vi oss og bada lenge og på søndagen var vi en gjeng som var igjen da, og vi gikk og kjøpte is, badet, solte oss, spiste mat og bare koste oss hele dagen. dro ikke hjem før i sekstiden sammen med to venninner. da vi kom fram til oslo gikk på olivia på aker brygge og spiste en pizza.. ja, hele helgen har bare vært så vidunderlig deilig! akkurat sånn en norsk sommer bør være! nå blir dere vel snart kvalme av hvor positiv jeg er... jeg eri kke på hytta enda, nei. er ikke ferdig i barnehagen enda, men nå er det bare ut denne uka så har jeg ferie fram til skolestart! da er det best at været holder!!! jeg sendte mld til han militærgutten i går da. jeg og de jeg tok følge med hjem begynte å snakke om hvor viktig det er å benytte seg av dagene, og at vi skal leve i nuet og sånn. og hun ene fortalte om en vi gikk i klasse med på vgs som har dødd/ligger for døden (vi kjenner han ikke, så vi vet ikke situasjonen akkurat nå) av hjernesvulst. så jeg orker faktisk ikke det kostbarhetstullet. jeg hadde lyst til å sende han mld, så da må jeg jo bare gjøre det. jeg har jo ikke noe å tape. for jeg har jo aldri "hatt" han. så jeg gjorde det da-- fikk jo svar og=) vi snakket om at nå måtte vi få til å møtes snart, men han reiser muligens til kos neste uke på en sånn hoppe-på-tur hvis han ikke blir kalt tilbake i militæret igjen. han står fortsatt på at de surrer med søknaden hans osv osv, så ja.. vi får se nå har jeg skravlet fælt her. men jeg må fortelle en siste ting før jeg runder av. i dag hadde jeg min første kjøretime med lærer. jeg har bare kjørt TO ganger før i hele mitt liv og det var forrige uke liksom. og på en parkeringsplass ved en skole. men vi satte i gang på veien vi. men jeg klarte å holde hodet kaldt, og selv om det var litt skummelt, følte jeg meg ganske trygg og. hjelper jo sikkert en del at han har pedaler på passasjersiden og, men det er en vanskelig følelse å beskrive. jeg bare var ikke nervøs. det føltes så riktig! så skrøt han masse av meg og sa at han var skikkelig imponert over hvor flink jeg hadde vært, og holdt hodet kaldt osv. så da blir man jo litt stolt! jeg orker ikke bry meg om janteloven jeg altså, jeg var pokker meg ganske flink, og jeg er skikkelig stolt av meg selv for at jeg turte! så nå kommer den kjedelige delen da..teorien. kjørelæreren har ferie nå fram til begynnelsen av august, så han anbefalte meg å lese masse i mellomtiden. jaja, hvis dere har holdt ut å lese så langt, så er dere vel ufattelig lei av å lese hvor bra og deilig livet mitt er for tiden og hvor positiv og glad jeg er! but that's a risk i'm willing to take! :happy: ~ skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juni 2009 #1500 Del Skrevet 30. juni 2009 Det derre kostbarhetsgreiene funker ikke. Du må fortelle at du liker vedkommende, tror gutter liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå