Gjest skorpio Skrevet 2. juni 2009 #1421 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmmm... Han sendte meg mld i dag og, først skrev han at han ikke klarte å slutte å tenke på meg (som jeg ikke svarte på), deretter en til hvor han lurte på om jeg ikke en gang kunne tenke meg å spise middag med han.. "middag" ja.. sikkert.. Og da skrev jeg- jeg siterer: Hei du. Vet du hva, jeg er bare en vanlig jente på 19 år, som var full og sendte et bilde som tydeligvis villedet deg til å tro noe annet. Jeg har ikke lyst til å rote meg borti en gift mann som er såpass mye eldre enn meg.. Spesielt fordi jeg ikke kjenner deg, og du har nok et veldig annet inntrykk av meg enn den jeg egentlig er.. Han har ikke svart ennå.. På en måte suger det litt og, for det er jo på en måte ganske smigrende og..hvis noen kan forstå det... Selv om det er ekkelt og sykt og alt det der, så føles det litt bra og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 2. juni 2009 #1422 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er jo litt smigrende da, men utrolig sært i og med at han ikke bare er kjent, men også er gift, kunne vært faren din osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2009 #1423 Del Skrevet 3. juni 2009 At ikke du nå stiller opp i Se&Hør!!! Ser det for meg! Forsida, bilde av deg, ser ekstremt såret ut, og overskrfiten; Sexlurt av kjendis Skorpio ble sist helg bortimot narret av Bjørn Dælie (jeg bare gjetter) til å sende et nesten nakenbilde av seg selv. Han lovet meg så mye fint, sier den sympatiske jenta der hun viser til flere tlfsamtaler. Da det kom fram at han ikke var singel ble jeg sjokkert, sier hun. and so on, and so on.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. juni 2009 #1424 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) At ikke du nå stiller opp i Se&Hør!!! Ser det for meg! Forsida, bilde av deg, ser ekstremt såret ut, og overskrfiten; Sexlurt av kjendis Skorpio ble sist helg bortimot narret av Bjørn Dælie (jeg bare gjetter) til å sende et nesten nakenbilde av seg selv. Han lovet meg så mye fint, sier den sympatiske jenta der hun viser til flere tlfsamtaler. Da det kom fram at han ikke var singel ble jeg sjokkert, sier hun. and so on, and so on.... Hahahah, jeg dævver! DU kan få sagt det!! Jobber du som journalist eller?? Seriøst, nå lo jeg godt altså! aah, herlig.. (btw, det er ikke Bjørn Dæhlie...) Endret 3. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. juni 2009 #1425 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er jo litt smigrende da, men utrolig sært i og med at han ikke bare er kjent, men også er gift, kunne vært faren din osv. Jupp.. Etter den mld jeg sendte i går, fikk jeg svar i dag: 'Kan jeg ikke få lov å bare ringe og si hei? Så skal jeg slette nr ditt. Lover.' Jeg har ikke svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 3. juni 2009 #1426 Del Skrevet 3. juni 2009 Herregud jeg hadde dødd av latter hvis jeg hadde sett deg på forsiden av Se og Hør i butikkhylla! Men hvorfor vil han ringe og si hei? Kan han ikke bare skrive hei, og så slette nummeret ditt? Jeg har bestemt meg for at det er Morten Harket forresten, just so you know! Selv om Marianne sitt forslag om Bjørn Dælie også var smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2009 #1427 Del Skrevet 4. juni 2009 Synes det var en god idè jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juni 2009 #1428 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Herregud jeg hadde dødd av latter hvis jeg hadde sett deg på forsiden av Se og Hør i butikkhylla! Men hvorfor vil han ringe og si hei? Kan han ikke bare skrive hei, og så slette nummeret ditt? Jeg har bestemt meg for at det er Morten Harket forresten, just so you know! Selv om Marianne sitt forslag om Bjørn Dælie også var smart! Ja, tviler på at han vil ringe KUN for å si hei, for å si det sånn.. Ække han heller Jeg tror forresten jeg hadde dødd av flauhet!! Synes det var en god idè jeg! Ja, nei, jo, nei, trukke det akkurat... Endret 4. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Complex Skrevet 4. juni 2009 #1429 Del Skrevet 4. juni 2009 Hahahaha!!!! :ler: Er bare såååå nysgjerrig akkurat nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. juni 2009 #1430 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Har ikke hørt fra han siden den meldingen om han kunne ringe å si hei. Er egentlig glad for det altså.. Titter bare innom for å ønske dere en god lørdagskveld, håper dere koser dere hva enn dere måtte finne på! Og hipp hurra for Sverige i dag! Jeg har forresten kjøpt meg en ny parfyme i dag. Jeg bare ELSKER den! Har lett etter "the one" så lenge nå, og nå har jeg funnet den! Det er Hugo Boss Orange, den som Sienna Miller fronter. Den lukter vidunderlig!!! Endret 8. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. juni 2009 #1431 Del Skrevet 7. juni 2009 Må bare tipse dere om Justin Nozuka! Fantastisk stemme og fantastisk musikk! Spesielt elsker jeg http://www.youtube.com/watch?v=hgGkJez6pcM... Nå skal jeg prøve å sove, ser dårlig ut though... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 #1432 Del Skrevet 8. juni 2009 takk for tips! veldig bra! håper du får en fiin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juni 2009 #1433 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Uansett om han er en skikkelig sleiping så blir det en bra historie å fortelle barnebarna en dag Håper du koste deg i helga også!! Og ha en fin uke!! Endret 8. juni 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 8. juni 2009 #1434 Del Skrevet 8. juni 2009 Skårpan! Hva skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. juni 2009 #1435 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) takk for tips! veldig bra! håper du får en fiin uke ja, er den ikke? I like måte!! Uansett om han er en skikkelig sleiping så blir det en bra historie å fortelle barnebarna en dag Håper du koste deg i helga også!! Og ha en fin uke!! Haha, ja hør her barna mine, det har seg sånn at bestemoren deres har vært ei ordentlig litta tøs! I like så! Skårpan! Hva skjer a? Whaz uuup hon! Jeg sitter her og ser etter leiligheter på finn.. Og du? Jeg har forresten lest innlegget ditt, men jeg tør ikke svare, for jeg aner ikke hva jeg skal si. Blir så teit å bare skrive for å skrive, når du ikke får noe ut av svaret mitt i det hele tatt.. Endret 8. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 8. juni 2009 #1436 Del Skrevet 8. juni 2009 Så kult! Leilighet fra høsten av da eller? Gjør ingenting at du ikke svarer altså, jeg har vel kommet frem til at han får svare på meldingen eller ei, men at jeg tror det er lurest å dra til Stockholm som singel, og heller få ting litt på avstand og tenke på det, og hvis det fremdeles er noe der når jeg kommer hjem igjen, så kan vi jo teste det ut da! (Har nemlig skjønt at det finnes gutter i Stockholm og Og E, som skal jobbe samme sted som meg og som jeg har snakket litt med, virker som en vill partyjente, så jeg håper det blir mye kult altså!) Her skjer det ingenting, vurderer om jeg skal på kafe med eksen, eller båttur.. Jeg har litt lyst til begge deler, men så er det bare det at jeg ikke er så glad i båt når det ikke er strålende sol og glovarmt.. Men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 9. juni 2009 #1437 Del Skrevet 9. juni 2009 Skårpan! Gudd mårning! Egentlig ville jeg lime inn en link til Postgirobygget - Skorpion, men siden den ikke fantes på youtube så må du få en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. juni 2009 #1438 Del Skrevet 9. juni 2009 Så kult! Leilighet fra høsten av da eller? Gjør ingenting at du ikke svarer altså, jeg har vel kommet frem til at han får svare på meldingen eller ei, men at jeg tror det er lurest å dra til Stockholm som singel, og heller få ting litt på avstand og tenke på det, og hvis det fremdeles er noe der når jeg kommer hjem igjen, så kan vi jo teste det ut da! (Har nemlig skjønt at det finnes gutter i Stockholm og Og E, som skal jobbe samme sted som meg og som jeg har snakket litt med, virker som en vill partyjente, så jeg håper det blir mye kult altså!) Her skjer det ingenting, vurderer om jeg skal på kafe med eksen, eller båttur.. Jeg har litt lyst til begge deler, men så er det bare det at jeg ikke er så glad i båt når det ikke er strålende sol og glovarmt.. Men vi får se! Skårpan! Gudd mårning! Egentlig ville jeg lime inn en link til Postgirobygget - Skorpion, men siden den ikke fantes på youtube så må du få en annen! God morgen, Kit Takk for sang! Ja, det blir leilighet fra høsten av da;) er ikke noe vits å begynne i sommer. Men det er utrolig vanskelig å finne noe, alt er jo så dyrt her i Norge!! Hvorfor vil eksen møte deg egentlig, eller har dere god kontakt liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. juni 2009 #1439 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg er hjemme fra jobb i dag. Orket rett og slett ikke tanken på å dra på jobb i dag. Når man føler seg sliten, slapp/vondt i hodet, er barnehage veldig lite gunstig arbeidsplass. Men jeg tenker at jeg skal ikke ligge på latsiden av den grunn. Vurderer sterkt å sykle opp til treningssenteret og trene litt. Men jøyemeg, så kjedelig a.... Jeg har forresten funnet bloggen til Megan Fox. Merkelig egentlig, for det virker som ingen andre har gjort det, på nesten alle innleggene er det sånn 0 kommentarer, og hun svarer faktisk på de som har skrevet inn hmm, hva sier man til en superstjerne? Må legge ved et bilde av henne, hun er jo så sykt sexy! Endret 9. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 9. juni 2009 #1440 Del Skrevet 9. juni 2009 Uff Skjønner godt du blir hjemme da. God bedring! Jeg skal møte eksen for å få igjen en caps! (Som ble borte for 1,5 år siden ) Har faktisk ikke snakket med han siden nyttårsaften, med unntak av en gang i russetiden hvor jeg kind of bahanomådratilhelvete.. Så mye kontakt er det vel ikke, men capsen skal med til Stockholm så jeg må liksom gjøre det før det. Jeg har egentlig lyst til å treffe moren hans og.. Det er jo hun jeg savner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå