Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Jeg har hatt det veldig fint :jepp: Du da?

Jeg har hatt en... interessant helg... :gjeiper: Jeg blir stalket av en kjendis, så det er litt spesielt, men veldig bra helg:)

Hva har du gjort? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg leste statusen din på facebook og ble så nysgjerrig :ler: Hvilken kjendis var det? (pm?)

Og du, hvordan kan du lage bildealbum på facebook med mer enn 60 bilder? :klø: Er ikke det grensen?

I helgen ja.. Hmm, på fredag hadde jeg eksamen og var med G ( :hjerte: ), lørdag dro jeg på hytta, veldig hyggelig med familieselskap og masse tremeninger og annen slekt jeg ikke hadde sett siden jeg var omtrent 4 år eller noe! Søndag formiddag kom jeg hjem, slappet av helt frem til kvelden da jeg var med noen venninner og drakk vin og koste oss! I dag har jeg ikke gjort noenting egentlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:fnise:

Jeg leste statusen din på facebook og ble så nysgjerrig :ler: Hvilken kjendis var det? (pm?)

Og du, hvordan kan du lage bildealbum på facebook med mer enn 60 bilder? :klø: Er ikke det grensen?

I helgen ja.. Hmm, på fredag hadde jeg eksamen og var med G ( :hjerte: ), lørdag dro jeg på hytta, veldig hyggelig med familieselskap og masse tremeninger og annen slekt jeg ikke hadde sett siden jeg var omtrent 4 år eller noe! Søndag formiddag kom jeg hjem, slappet av helt frem til kvelden da jeg var med noen venninner og drakk vin og koste oss! I dag har jeg ikke gjort noenting egentlig :ler:

Deilig helg du har hatt da :)

Jeg skulle gjerne fortalt dere hvilken kjendis det er (tro meg!), men det kan jeg ikke rett og slett ikke.

Det med bilder på face så har de endra det. Du kan legge ut flere bilder nå=)

:kyss:

Jeg er også nysgjerrig.... :sjenert:

Håper ellers du har det bra skorpio! :klemmer:

Det har jeg! :) Takk i like måte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Okei, nå skal jeg fortelle dere hva som skjedde.. :lur: uten å nevne navn selvfølgelig.. Litt snill må jeg være.. a018.gif

Ja, det var altså på lørdag dette skjedde. Vi hadde vært på vors og en bekjent fortalte at hun hadde klint med denne kjendisen på fylla en gang. Jeg tenkte "hey-han er kjendis, morsomt å bare prate med han i tlf" (jeg var brisen). Så jeg fikk nr hans, ringte og ingen tok tlf. Vorset fortsatte og jeg ble fullere. Da vi var kommet av t-banen og på vei mot det stedet vi skulle ringte han. "Sorry, jeg tror jeg har ringt feil" sa jeg, men den gikk han ikke med på. Han hadde nemlig hemmelig nr! Jeg prøvde å forklare han at selv om han hadde hemmelig nr kunne man ringe feil (hallo, nr. er jo der uansett), men neida, han ville gjerne vite hvor gammel jeg var og hva jeg het osv.. Så la jeg til slutt på. Han ringte opp igjen uten at jeg tok tlf, han sendte mld og lurte på om jeg kunne ringe, og var i det hele tatt en smule masete. Jeg tenkte "greit, tid for å kødde litt", så jeg sendte han et bilde av meg selv i bare trusa :gjeiper: bakfra (så han så ikke ansiktet mitt), og jammen slo ikke det an. Han ringte hele kvelden, sendte en million meldinger om at han ville ta meg, knulle, kaffe, øl, sex, sushi, båttur, og what not! Han var helt vill! Jeg har ikke tatt tlf noen av gangene han har ringt, fordi jeg er..ja, ikke full lenger. Men han sendte meg altså melding dagen etter igjen da, og jeg svarte at "jeg beklager at jeg har sendt det bildet, skulle aldri gjort det osv osv. Og jeg ville helst ikke at han skulle kontakte meg igjen.. Dette ville han jo ikke gå med på, for 'jeg kunne ikke sendet det deilige bildet, også be han slutte å ta kontakt'! Jo, det kan jeg, for jeg var full og det var han og, og det var bare snakk om å ha det litt gøy. Hehe.. Har heldigvis ikke blitt bomardert med meldinger etter dette, men han ringte en gang til i går uten at jeg svarte.

Så ja, der har dere historien. Skjønner at det er kjipt for han at jeg er så luremus, og at jeg i det hele tatt ringte han i første omgang, men i mitt forsvar, så sa jeg allerede i første tlfsamtale at sorry liksom, feil nr. Og hvem ringte tilbake og var helt klar? Jo, det var han.. Og han er i slutten av 40-årene (ja, jeg googla han :gjeiper: ), og jeg er 19. Hvem er det som skal være den voksne her? Og ja, han er gift og har barn... Then again..han er faktisk ganske sexy, og vanskelig å si om jeg hadde gjort noe eller ikke hvis jeg hadde møtt han på byen.. :ler:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...