Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Sorry at jeg er så innmari lite aktiv her om dagen- Men når jeg kikker innom så ser jeg at jeg er faktisk ikke den eneste. Veldig merkelig fenomen det der egentlig. Nå når våren har kommet så er det mye mindre aktivitet på KG, men samtidig (nå snakker jeg kun for meg selv) så er jeg ikke mindre inne f.eks. Jeg har jo all tid om ettermiddagen og kvelden, men allikevel så frister det mindre. Men men, nok om det. :) JEG HAR FÅTT TATTOO-TIME PÅ LØRDAG KL 12. Så jeg skal legge ut bilde her på søndagen=) Fant et sted som har minstepris på 700, så det var jo supert! Synes 1000 kr. var i overkant mye for en bitteliten bokstav..

Åååååå, jeg gleder meg!! :hoppe::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å se den på søndag! :bolledeig:

Jeg er ikke spesielt mye her inne for tiden heller, så jeg tror ikke det gjør noe! Man må bare ikke bli helt borte!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Vet dere hva, jeg har avlyst. I går kveld fikk jeg skikkelig nerver, og jeg er redd for å angre, og jeg ser for meg hvordan det blir når jeg er voksen og det ikke er noe fint lenger. Ikke en gang om en 5-10 år er det fint, for da har sikkert blekket glidd ut i kantene osv.. Og i natt drømte jeg at tatovereren ikke skjønte hvordan jeg ville ha det i det hele tatt, og plutselig måtte jeg betale for noe jeg ikke ville ha osv. Så jeg tar det som et tegn..overtroisk som jeg er.. :gjeiper: Litt dumt og for jeg hadde jo gledet meg veldig og, men er jeg ikke 100% sikker, så kan jeg ikke gjøre det. Er dere ikke enig?

Æsj, jeg skal liksom egentlig på noe vorsgreier hos en venninne i kveld som hun og søsteren arrangerer, så det kommer venner av begge og sånn. Men jeg har ikke lyst. Jeg vet jeg høres kjip ut når jeg sier dette, men jeg hater å dra på sånne tilstelninger hvor man drive og small-talke hele kvelden. Blæh.. What do to?

Jeg vil reise bort :(

Ooh, også må jeg spørre om noe; er det noen som har hatt problemer med å installere visse pc-spill? Jeg har opplevd det med to foreskjellige spill før, og det er blodirriterende.. :sur:

:klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier litt om hva slags problemer du får når du installerer spillene så blir det litt lettere å svare på ;)

Håper du fikk det koselig i går, uansett hva du valgte i går kveld. Ønsker deg en strålende dag, gratulerer med dagen! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hvis du sier litt om hva slags problemer du får når du installerer spillene så blir det litt lettere å svare på ;)

Håper du fikk det koselig i går, uansett hva du valgte i går kveld. Ønsker deg en strålende dag, gratulerer med dagen! :flagg:

Jeg husker ikke, lenge siden jeg har prøvd, men jeg kom på det da jeg skrev innlegget..

Jeg dro på den festen, og hadde det koselig, bortsett fra at det var en jævla nesevis fyr som sa i det jeg hadde gått ut døra "da var Grand Prix ferdig, så da går jeg hjem! Ha det!" og skulle liksom være så innmari tøff og "leke" meg da.. Men han sa det på en så utrolig nedlatende måte, og det var helt tydelig at jeg skulle høre det, og jeg kjente han ikke en gang! Så jeg ble faktisk litt såra jeg. Synes det er så unødvendig og liten vits i å oppføre seg sånn, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor i hælvete han skulle bry seg om når jeg velger å gå hjem. Sorry da, jeg liker ikke å være klein og fyllesjuk på 17. mai jeg. Jeez... Mamma prøvde seg med at han sikkert egentlig skulle ønske at jeg ikke dro hjem, og måtte derfor tøffe seg litt, men hallo..sånn sier jo alltid mødre. Hun tror alle som ikke er forelska i meg er homo, så.. :ler:

Jaja.. Håper alle hadde en fin 17. mai! :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

For en teiting!

Skjønner godt at du ikke gidder å være fyllesyk ol på 17.mai! Det gidder nemlig ikke jeg heller..

Og til det du skreiv for lenge siden. Hehe, merker jeg er mindre aktiv innpå min dagbok og andre sine nå som det er vår. Skikkelig merkelig. Føler ikke jeg har noe å skrive i min dagbok heller. Men har egentlig ganske mye på hjertet.. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
For en teiting!

Skjønner godt at du ikke gidder å være fyllesyk ol på 17.mai! Det gidder nemlig ikke jeg heller..

Og til det du skreiv for lenge siden. Hehe, merker jeg er mindre aktiv innpå min dagbok og andre sine nå som det er vår. Skikkelig merkelig. Føler ikke jeg har noe å skrive i min dagbok heller. Men har egentlig ganske mye på hjertet.. Hehe!

Jaa, er det ikke rart!?

:)

:hug:

-------------------

JIPPIII!!! :hoppe: Nå er det fire dager fri! Det er jo i morgen (som jo de fleste har) og på fredag! Lovely :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Lucky you! Har eksamen neste uke, så fri? Hva er så det? Enda verre at typen også har fri fire dager nå og selvfølgelig prøver å legge masse planer om hva vi kan finne på. Men jeg kan jo ikke finne på noe i det hele tatt.. Jeg vil også ha friii!!

Vel, nok syting. Du får ha en flott lang helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Takk søtinger! Dere og! :kyss2: Jeg skal til og med ta meg den friheten og stikke innom dagbøkene deres senere i kveld og legge igjen en hilsen! ;) Det er en stund siden nå gitt... :klaske: (grunnen til at jeg ikke kan gjøre det nå er fordi jeg farger håret mitt, og må vaske ut det om 3 minutter faktisk, hehe.. Og etter det er det jo Brothers & Sisters! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

håper du har det bra! og søren klype! jeg glemte hele Brothers and sisters på onsdag jeg! :dåne:

må laste ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeei Skorpioooooooo! :bolledeig:

Nå har jeg fått lest meg opp litt, men ser det går litt treig med lite oppdateringer her inne også for tiden.. forsåvidt godt å se det ikke bare er meg som er blitt kg-lat i det fine været :fnise:

Synd at det ikke ble noen tattovering på deg da, men er helt enig, om du ikke er 100% sikker skal du ikke gjøre det. Skal ikke juge, jeg har angret mer enn 1 gang på at jeg tok tattoo, men mest av alt angrer jeg på plasseringen, var kanskje ikke så kjempelurt å putte den på håndleddet hvor den er synlig nesten til enhver tid likevel.. men er egentlig alt i alt fornøyd og fler skal jeg har når jeg får penger en gang i fremtiden ;) Kanskje du burde vurdere en annen plassering på kroppen, et sted hvor den kun er synlig når du vil at den skal være det? Ofte lettere å slå seg til ro med tættis da :jepp:

Når det gjelder pc-spill lurer jeg veldig på hvilket spille du prøvde å innstallere? Det avhenger jo veldig på hva slags spill og hva slags systemkrav spillet har. Jeg holdt på i 20 timer da jeg innstallerte world of warcraft, så innstalleringer av store spill er jo ikke noe som er gjort i en håndvending uansett. men det viktigste er at du sjekker systemkravene, møter ikke pcen systemkravene vil det mest sannsynsligvis oppstå problemer et eller annet sted i prosessen. Jeg for min del har hatt de største spillrelaterte problemene med skjermkortene mine. spill krever jo bare høyere og høyere grafikk..

menja, nå skravler jeg. men en siste ting, han gutten som slang den kommentaren etter deg på 16; enten så stemmer det din mor sier (det kan jo faktisk hende, og mødre har en tendenes til å bli undervurdert av oss unge og dumme ;) ) eller så er han bare en dust som ikke er verdt din oppmerksomhet uansett :)

Håper du har en strålende vår, og om det er lenge til neste gang jeg finner på å ta turen innom så ønsker jeg deg en god sommer oxo jeg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J. Hun tror alle som ikke er forelska i meg er homo, så.. :ler:

Kanskje hun har rett??

Vi som er mammaer har som regel rett, vet du!

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Å, så koselig å se at det er så mange som har lagt igjen innlegg!! :hoppe: Jeg skal i dåp nå, men jeg svarer senere i dag!! :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
:vinke:

håper du har det bra! og søren klype! jeg glemte hele Brothers and sisters på onsdag jeg! :dåne:

må laste ned.

Reprise på lørdagskvelden=)

Jeg har det bra! Har du? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Heeeeeeeei Skorpioooooooo! :bolledeig:

Nå har jeg fått lest meg opp litt, men ser det går litt treig med lite oppdateringer her inne også for tiden.. forsåvidt godt å se det ikke bare er meg som er blitt kg-lat i det fine været :fnise:

Synd at det ikke ble noen tattovering på deg da, men er helt enig, om du ikke er 100% sikker skal du ikke gjøre det. Skal ikke juge, jeg har angret mer enn 1 gang på at jeg tok tattoo, men mest av alt angrer jeg på plasseringen, var kanskje ikke så kjempelurt å putte den på håndleddet hvor den er synlig nesten til enhver tid likevel.. men er egentlig alt i alt fornøyd og fler skal jeg har når jeg får penger en gang i fremtiden ;) Kanskje du burde vurdere en annen plassering på kroppen, et sted hvor den kun er synlig når du vil at den skal være det? Ofte lettere å slå seg til ro med tættis da :jepp:

Når det gjelder pc-spill lurer jeg veldig på hvilket spille du prøvde å innstallere? Det avhenger jo veldig på hva slags spill og hva slags systemkrav spillet har. Jeg holdt på i 20 timer da jeg innstallerte world of warcraft, så innstalleringer av store spill er jo ikke noe som er gjort i en håndvending uansett. men det viktigste er at du sjekker systemkravene, møter ikke pcen systemkravene vil det mest sannsynsligvis oppstå problemer et eller annet sted i prosessen. Jeg for min del har hatt de største spillrelaterte problemene med skjermkortene mine. spill krever jo bare høyere og høyere grafikk..

menja, nå skravler jeg. men en siste ting, han gutten som slang den kommentaren etter deg på 16; enten så stemmer det din mor sier (det kan jo faktisk hende, og mødre har en tendenes til å bli undervurdert av oss unge og dumme ;) ) eller så er han bare en dust som ikke er verdt din oppmerksomhet uansett :)

Håper du har en strålende vår, og om det er lenge til neste gang jeg finner på å ta turen innom så ønsker jeg deg en god sommer oxo jeg :sol:

Hyggelig at du skravler=) Det spillet jeg har prøvd å installere er The Sims 2. Elsket å spille The Sims 1 da jeg var mindre, så jeg lånte 2-ern av en venninne fordi jeg var nysgjerrig på hvordan det var.

Hva slags tatovering har du da? Og hva/hvor vil du den neste? Synes det er utrolig fint med tattis, men jeg kjenner meg selv. Jeg kommer til å angre etter en uke, så da er det litt dumt å gjøre det.. Men som sagt - synes det kan være kjempefint! Og på gutter er det sexy ;)

Takk for støttende ord, du har helt rett. Han er ikke verdt min oppmerksomhet, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg brydde meg så fælt om det.. Men jeg er ferdig med det nå :)

Håper du kommer innom snart igjen da.. :vinke: Men ha en super sommer selv hvis ikke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Duuu! Sover du fremdeles sånn?

Jepp :)

Kanskje hun har rett??

Vi som er mammaer har som regel rett, vet du!

:nei:

:fnise: ja, kanskje det..!!

Dæven så mange jeg vet om som skal i dåp idag!! Kos deg skårpan! Heldig med været!

:strix:

Ja, det er kanskje det. Ganske vanlig nå på våren vettu! Har vært kjempedeilig vær i dag!! :sol: Håper det fortsetter sånn nå..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...