Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Også er det en ting til jeg fortelle om, men det kommer en annen gang...

~skorpio a098.gif

:sjokk:

hva er det for slags ting? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Ny mobil!!=) Sony Ericsson W890. Den er så fiiin! :rødme: Også har den The Sims!! Jeg tør ikke si hvor mange timer jeg har brukt på å spille det i dag... :flau:

Koselig at dere stikker innom, men jeg skal ikke fortelle det ennå.. :fnise: Vil ikke jinxe.............

I morgen er min første dag med jogging om morgenen - ønsk meg lykke til! d038.gif Jeg skal, skal, skal klare det!!!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mobil!!=) Sony Ericsson W890. Den er så fiiin! :rødme: Også har den The Sims!! Jeg tør ikke si hvor mange timer jeg har brukt på å spille det i dag... :flau:

Koselig at dere stikker innom, men jeg skal ikke fortelle det ennå.. :fnise: Vil ikke jinxe.............

I morgen er min første dag med jogging om morgenen - ønsk meg lykke til! d038.gif Jeg skal, skal, skal klare det!!!

Hoho, da tror jeg jeg vet hva det dreier seg om :lur: Jeg driver nemlig oxo med et sånn "ikke jinxe" prosjekt for tiden :lol: men egentlig vet jeg ikke om jinx er reelt eller ikke, fordi forrige gang lot jeg være å fortelle, for ikke å jinxe, men det jinxet seg jo likevel :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Hoho, da tror jeg jeg vet hva det dreier seg om :lur: Jeg driver nemlig oxo med et sånn "ikke jinxe" prosjekt for tiden :lol: men egentlig vet jeg ikke om jinx er reelt eller ikke, fordi forrige gang lot jeg være å fortelle, for ikke å jinxe, men det jinxet seg jo likevel :klø:

Hehe, det er sant. Det er ikke noe guttegreier altså hvis det er det du tror! ;) Jeg kan jo egentlig si det, det er bare litt usikkert ennå og jeg er litt forvirra men.. Jeg har søkt på den norske skolen på Gran Canaria, men jeg vet ennå ikke om jeg kommer inn. Siden jeg droppa ut av 3. klasse så er det siste året i år hvor jeg kan gå om igjen uten ekstra problemer (pga. Reform 94/Kunnskapsløftet :kjefte: ) Er jævla urettferdig, men sånn er det. Så mest sannsynlig blir det ikke folkehøgskole på meg i år allikevel... :sukk: Er derfor det er så viktig for meg å komme inn på den i Gran Canaria, for det er den eneste jeg vil på! Orker ikke skole i Norge=( er jeg i Gran Canaria, har jeg hvertfall varmen og et litt annet miljø.

Herregud, i dag jogget jeg før klokka var blitt seks altså! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en venninne av meg har gått der, hun elsket det! :jepp:

FHS kan du jo bare ta året etterpå :)

håper joggingen går braaaa! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Åh,så spennende skorpio! :hoppe: Håper det går i orden for deg :)

Så mange av oss som skal til utlandet til høsten altså, blir spennende bøker her fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
en venninne av meg har gått der, hun elsket det! :jepp:

FHS kan du jo bare ta året etterpå :)

håper joggingen går braaaa! :danser:

Å, gjorde hun?? Så herlig å høre - nå ble jeg glad! :) For jeg kom over en blogg faktisk til en gutt som går der, og jeg sendte han mail, og han var supergrei og hjelpsom og ga meg litt råd og sånn. Og han sa at pga. det er en liten skole med få elever, kan det bli litt tett noen ganger. Hvis du har en skikkelig kjip gjeng med folk så er det jo faktisk en veldig liten øy hvor man lett kan skape rykter om folk osv. Hun venninna di, leide hun leilighet eller?

Noe annet som er veldig negativt er at hvis man ikke har allergier så får man ikke støtte fra lånekassa, ergo- det blir DRITDYRT.

Ja, i første omgang skal jeg bare jogge tre ganger i uka så jeg ikke blir drittlei før jeg i det hele tatt har kommet i gang. De andre dagene skal jeg gå tur. (jeg kan nemlig heller ikke jogge med hunden min, hun har blitt altfor gammel til å gidde/orke det..) Men i morgen er det ut på joggetur igjen! :)

:hug:

Åh,så spennende skorpio! :hoppe: Håper det går i orden for deg :)

Så mange av oss som skal til utlandet til høsten altså, blir spennende bøker her fremover :jepp:

Ja, jeg håper det ordner seg jeg og. :) takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jogget før kl 6?

:dåne:

Er du sikker på at det er lov?

At ikke det står i Norske Lover eller no at det ikke er lov til det der?

Sikker på at det står et sted...

GranC planer hørtes spennende ut....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som gikk på skolen du snakker om, og hun lengter tilbake hver dag! Virker som hun hadde et supert opphold :hoppe: Jeg hadde heller ikke orket å begynne på VGS i Norge igjen nå. Hadde det kjempekult den gangen, men nok er nok :P

Håper det ordner seg med skole da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Du jogget før kl 6?

:dåne:

Er du sikker på at det er lov?

At ikke det står i Norske Lover eller no at det ikke er lov til det der?

Sikker på at det står et sted...

GranC planer hørtes spennende ut....

:klem:

Hehe, det skulle ikke vært lov for det var jævlig :gjeiper: Har planlagt å gjøre det opptil flere ganger etterpå, men motstanden i meg er for stor og vinner hver gang! :grine:

Har en venninne som gikk på skolen du snakker om, og hun lengter tilbake hver dag! Virker som hun hadde et supert opphold :hoppe: Jeg hadde heller ikke orket å begynne på VGS i Norge igjen nå. Hadde det kjempekult den gangen, men nok er nok :P

Håper det ordner seg med skole da!

Det har ordna seg, men ikke slik jeg helst ville det.. Blir ikke skole i Gran Canaria, det er bare å glemme. For å ta opp studielån nå, det gidder jeg ikke. Blir altfor dyrt. Folkehøgskole er også som dere kanskje ser strøket bort, fordi jeg rett og slett føler jeg må ta det siste året på vgs. Er så innmari dumt hvis jeg ikke gjør det ferdig. Så til høsten begynner jeg sammen med en venninne (heldigvis!!) på den skolen jeg gikk på før. Har tenkt på det, og det er faktisk ikke lenge altså. Det er ni måneder liksom. 36 uker. (ca. da...) Det skal jeg pokker meg klare!! Og jeg skal stå med glans i alle fag! Jaggu...

Så nå veit dere hvordan situasjonen ligger an! :)

Jeg skal forresten ta tattoo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duu.. hvis du jogger før seks.. Når legger du deg da??

Kjempe imponert din sprekis!! :bolledeig:

Og skole på Gran Canaria hørtes spennende ut! Da kan du være brun og varm hele tiden :dåne: Diggbart!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Duu.. hvis du jogger før seks.. Når legger du deg da??

Kjempe imponert din sprekis!! :bolledeig:

Og skole på Gran Canaria hørtes spennende ut! Da kan du være brun og varm hele tiden :dåne: Diggbart!

Hehehe... :flau: Jeg jogget bare én morgen :gjeiper: :fnise: Men jeg har begynt å trene på senteret igjen da, og jeg sykler til jobb hver dag! Så jeg er sprekis selv om jeg ikke jogger så mye om morgenen! :biggrin:

Jeg kan ikke gå på den skolen i Gran Canaria, blir for dyrt. Men i morgen har jeg avtale om å møte rektor på den skolen jeg gikk på, der begynner en venninne og, så vi kan støtte og motivere hverandre=)

Tattoo kommer på lørdag isteden!!!!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du legge ut bilde! Enten her eller på face! Kjempe tøft!! :bolledeig:

Hvorfor skal du møte rektoren? Skal du begynne der igjen? Eller er det rektoren på den skolen du vil begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Da må du legge ut bilde! Enten her eller på face! Kjempe tøft!! :bolledeig:

Hvorfor skal du møte rektoren? Skal du begynne der igjen? Eller er det rektoren på den skolen du vil begynne?

Det er rektoren på den skolen jeg gikk på før jeg møtte. Som jeg altså skal begynne på til høsten.. ;)

Tatoveringen tas neste helg isteden, for da gjør jeg det sammen med en venninne! :) Bilde kommer!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...