Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Hei! Siden dere lurer skal jeg fortelle dere akkurat hvordan jeg har det nå. Ikke særlig bra. Jeg har nemlig en mageinfeksjon, så jeg har intense magesmerter som kommer og går, magen min ser også ut som en ballong, og jeg kan ikke en gang gå en tur i det flotte været fordi jeg har veldig løs mage så jeg er nødt til å ha en do i nærheten. Æsj tenker dere sikkert, men vi har alle vært der, så jeg velger å overse det. hehe..

Hvis jeg og mamma skal til Gran Canaria neste lørdag er jeg pokker meg nødt til å bli frisk, for i den her tilstanden kan jeg jo ikke dra!

Var på kino i går og så "The Reader". Den var fin, men drittrist, derfor ikke min type film i det hele tatt!

Hvis dere synes jeg virker litt kort og sur i dette innlegget så har dere helt rett! Men jeg kommer tilbake så fort jeg er frisk - blid som en sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:troest: Skjønner godt at du er litt trist og lei når du har det sånn! Det skal jeg love deg at jeg hadde vært også.

Masse god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring søta :hug:

Det er ikke noe ålreit å være dårlig i magen, og det du har hørtes enda verre ut!

Slapp av ved siden av do og bli frisk! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Tusen takk :hjerte: Det varmer!

Nå skal jeg legge meg, også håper jeg at jeg slipper å våkne så mange ganger i natt.

Susser og klemmer på dere fantastiske jenter!

Jeg skal forresten ta en ordentlig dagbokrunde snart! Bare jeg blir litt bedre..

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg er relativt frisk igjen nå, men mamma fortalte meg noe i dag. Jeg vil så gjerne få skrevet det ned og snakke om det, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Pluss at jeg vil ikke skrive det her for et par av dere vet hvem jeg er gjennom facebook og sånn.. Ja, jeg vet ikke hva jeg skal skrive... Men jeg er så lei meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ååh :klem:

Håper hva det enn er ordner seg for deg Skorpio :) Og at du får en fin helg!!

Takk, men det er ikke noe som lar seg ordne. Det er som det er.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du må gjerne sende meg en PM hvis du vil fortelle, bare få det ut. jeg vet jo ikke hvem du er ogsånn :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Trist å høre Skorpio! Slik som Lekehusmor sier, bare send PM til de som ikke kjenner deg, vet ikke om jeg havner der eller ikke da, har deg jo på msn ;)

:klem: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

Takk dere, men jeg føler meg ikke komfortabel med å fortelle det. Prøver å ikke tenke så mye på det, det har gått 20 år uten at jeg har visst det, så jeg må bare prøve og..ja...ikke tenke så mye på det rett og slett. Det er ikke rettferdig ovenfor mamma hvis jeg skal tenke på det hele tiden og snakke om det og sånn, når det er hun som må leve med det....

Mye å tenke på for en liten skorpion akkurat nå, men jeg må bare huske på at ingenting har forandret seg.

Alt det her sier jo ikke dere noenting, jeg skriver for meg selv nå. Bare for å ha et sted å skrive om det.

Ellers så skal jeg tilbake på jobb igjen i morgen, og da er det 4 dager til jeg reiser på ferie. :) Det skal bli deilig med :sol: :sol: :sol: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på ferien din, men husk at vi setter pris på et lite referat av ferien når dere er tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...