Gjest skorpio Skrevet 9. mars 2009 #1261 Del Skrevet 9. mars 2009 hvis du liker kristiansand, så sjekk ut agder FHS da bor du bare 20 min unna! koselig sørlandsidyll Har takket ja til en nå, så det blir spennende! Ellers takk for at du bryr deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. mars 2009 #1262 Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe Skropio! Jeg er vant til snille Trheim, vel er redd at man kan få Trheim billig av meg etterhvert også da, siden det begynner å bli litt mer kriminalitet og dritt her også. Men enda er Trheim bare topp! Men jeg skal ikke være for slem mot Oslo da. Oslo har jo endel ting vi i Trheim ikke har som jeg kunne tenke meg. Her er min liste av det Oslo har som jeg "savner" i Trheim! - Tyske ambassaden(Ja, trenger meg tyskpass, og da MÅ man til OSLO O.o!!) - Tusenfryd (Aldri vært, men VIL VIL VIL!!! Da var listen ferdig Neida, er sikkert mer bra med Oslo Klem til Skorpio og resten av KG Ja, det er definitivt en fordel å bo i hovedstaden..vi har liksom "alt". Men herre, så stygg denne byen er! Hvertfall sentrum er det. Synes det kunne blitt gjort en del tiltak fra staten for å gjøre det litt koseligere.. Men men, sånn er det! Du får si fra når du kommer til Oslo for å hente deg et tyskpass da, så kan vi ta en kaffe! Tusenfryd..jeg HATER tusenfryd! (det er vel egentlig bare bitre minner fra barndommen da alle dro på Tusenfryd, men jeg dro aldri fordi jeg blir kvalm bare jeg setter meg på en huske! ) Men jeg har da vært der! Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. mars 2009 #1263 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja! det er sykt, men det er faktisk sånn man får dem på kroken, ved å ikke bry seg om dem! ..sære skapninger! Jeg flytter til Oslo i juni/juli om alt går etter planene! men er jo i Oslo hos Inwe og forsåvidt store deler av resten av min vennekrets hver helg og oftere enn det oxo! ^^ Hadde vært kjempekoselig å møtes en gang, føler at vi kunne skravlet oss i hjel over en kopp kaffe! sprøtt at man kan føle man kjenner noen så godt, uten å ha møtt dem! Når det gjelder byer MissLady, så er jeg enig i at trheim er koselig, trygg og fin og oslo er stor, skummel og stygg :gjeiper: men likevel, Oslo har alt, og det er jo tross alt hovedstaden! og, nå har jeg jo ikke bodd i oslo selv enda, men har alltid bodd noen få mil unna, og tror egentlig det er sånn at man bare må lære seg et par "leveregler" i den byen, som ikke å gå bort til den skumle mørke mannen i smuget som spør om du har lyst på noe godt. Nå satte jeg den på spissen, men du skjønner hva jeg mener :gjeiper: Er ikke det sånn ca sant Skorpio? Nå snakker jeg meg bort i boka di, sorry Skorpa blir bare litt revet med Stooor til deg! Ja, det er merkelig altså.. Men nå skal jeg snart lese "he's just not that into you" - håper på å bli litt klokere da.. Akkurat nå er bare gutter arkivert i "???" oppi hodet mitt! Så moro med flytteplaner da! Skal du flytte med noen da eller? Og har du tenkt på hvor i Oslo du vil bo? Jeg tror og det hadde vært gøy å møtes en gang, vi hadde sikkert hatt mye å prate om. Samtidig er det jo litt risky og da..tenk hvis vi sitter der og bare "ehh..." også snakker vi aldri mer på KG.. ... Nei, men noen sjanser må man jo ta som mamma sier.. Ja, det du skrev til missLady..man lærer seg jo visse normer og regler. Og i Oslo så gjelder det å holde seg unna de sketchy stedene hvis man er alene.. Forsåvidt uansett.. Men voldtekter osv. kan jo faktisk skje hvor som helst, når som helst og med hvem som helst... Så noen på Beck i går? Sykt spennende og ekkel episode som handlet om det. Puss & kram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 #1264 Del Skrevet 10. mars 2009 Har takket ja til en nå, så det blir spennende! Ellers takk for at du bryr deg! hurraaa! så utrolig gøy skorpio! send meg en PM med hvilken! jeg gleder meg masse til å følge deg gjennom et år på FHS - selvom du mest sannsynlig ikke kommer til å ha tid til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. mars 2009 #1265 Del Skrevet 10. mars 2009 Så moro med flytteplaner da! Skal du flytte med noen da eller? Og har du tenkt på hvor i Oslo du vil bo? Jeg tror og det hadde vært gøy å møtes en gang, vi hadde sikkert hatt mye å prate om. Samtidig er det jo litt risky og da..tenk hvis vi sitter der og bare "ehh..." også snakker vi aldri mer på KG.. ... Nei, men noen sjanser må man jo ta som mamma sier.. Jeg vil egentlig bo på frogner, majorstuen, ullevål etc siden det er på den siden av byen jeg skal gå på skole. men har ikke råd til noe annet enn studentbolig, så tenkte å ta det jeg får egentlig :gjeiper: driver å prøver å ordne meg leilighet på grünerløkka, der er det billig! men stresser ikke foreløpig, får jo ikke flyttet før om noen mnd uansett. haha ja, kaffe hadde vært supert! men jeg tror egentlig vi begge er litt for sjenerte til å faktisk gjennomføre den planen MEN når folk finner seg kjærste på nettet må det da være mulig å finne venninner på nettet oxo :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. mars 2009 #1266 Del Skrevet 10. mars 2009 hurraaa! så utrolig gøy skorpio! send meg en PM med hvilken! jeg gleder meg masse til å følge deg gjennom et år på FHS - selvom du mest sannsynlig ikke kommer til å ha tid til oss PM er sendt! Hihi, jeg skal prøve å fortsette meg KG-vanene mine selv om jeg begynner på skolen igjen! søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. mars 2009 #1267 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil egentlig bo på frogner, majorstuen, ullevål etc siden det er på den siden av byen jeg skal gå på skole. men har ikke råd til noe annet enn studentbolig, så tenkte å ta det jeg får egentlig :gjeiper: driver å prøver å ordne meg leilighet på grünerløkka, der er det billig! men stresser ikke foreløpig, får jo ikke flyttet før om noen mnd uansett. haha ja, kaffe hadde vært supert! men jeg tror egentlig vi begge er litt for sjenerte til å faktisk gjennomføre den planen MEN når folk finner seg kjærste på nettet må det da være mulig å finne venninner på nettet oxo :klø: Ja, men du vet..man må våge å hoppe i visse ting i livet! Grünerløkka er koselig da. Hvilken skole skal du gå på? Det er markedsføring og økonomi du skal drive med ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 #1268 Del Skrevet 11. mars 2009 har sjekket ut - ser jo fantastisk ut! så gøy skorpa!! er helt hundre prosent sikker på at du kommer til å få det helt vidunderlig! men.. billig på grüner? :klø: håper du har en finfin onsdag skorpis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 11. mars 2009 #1269 Del Skrevet 11. mars 2009 har sjekket ut - ser jo fantastisk ut! så gøy skorpa!! er helt hundre prosent sikker på at du kommer til å få det helt vidunderlig! men.. billig på grüner? :klø: håper du har en finfin onsdag skorpis! Ja, Envy, det er ikke akkurat billig der, glemte å skrive det. LH: Ja, det ser ut som en veldig bra skole! Gleder meg ordentlig! Det var så fint vær i Oslo i dag, og da blir man glad! Håper din dag var fin og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. mars 2009 #1270 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg vil og vite skole! Kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 #1271 Del Skrevet 12. mars 2009 god morgen skorpio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 12. mars 2009 #1272 Del Skrevet 12. mars 2009 Oh, hvilken skole skal du begynne på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mars 2009 #1273 Del Skrevet 12. mars 2009 MEGA KULT! Jeg har guuglet skolen din! Der får du det nok bra! Håper du ikke blir helt borte fra kg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. mars 2009 #1274 Del Skrevet 12. mars 2009 god morgen skorpio! Så fantastisk hyggelig med en slik melding! Oh, hvilken skole skal du begynne på?? PM sendes MEGA KULT! Jeg har guuglet skolen din! Der får du det nok bra! Håper du ikke blir helt borte fra kg da JAA! Jeg håper det altså! Jeg skal prøve å huske vennene mine her inne og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mars 2009 #1275 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mars 2009 #1276 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, men du vet..man må våge å hoppe i visse ting i livet! Grünerløkka er koselig da. Hvilken skole skal du gå på? Det er markedsføring og økonomi du skal drive med ikke sant? ja, det sysn jeg faktisk vi skal få surret oss til altså Skal gå på en skole på frogner ja, var egentlig markedsføring jeg tenkte å ta, men driver å vurderer det opp i mot finans nå, så får se litt, har jo fortsatt et år å tenke på, men BI blir det hvertfall Håper forresten du har en så strålende lørdag at du ikke har tid til å sitte her inne å taste rundt på kg på lørdagsnatta stooor til skorpioen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 15. mars 2009 #1277 Del Skrevet 15. mars 2009 Nå har jeg snoket (min spesialitet) på din framtidige skole! Høres kjempe gøy ut da!! Du får det nok helt knall! God søndag videre!! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. mars 2009 #1278 Del Skrevet 15. mars 2009 ja, det sysn jeg faktisk vi skal få surret oss til altså Skal gå på en skole på frogner ja, var egentlig markedsføring jeg tenkte å ta, men driver å vurderer det opp i mot finans nå, så får se litt, har jo fortsatt et år å tenke på, men BI blir det hvertfall Håper forresten du har en så strålende lørdag at du ikke har tid til å sitte her inne å taste rundt på kg på lørdagsnatta stooor til skorpioen Hei kjære deg! Det blir nok bra for deg - håper hvertfall det. Å komme deg til en storby, og satt deg på skolebenken og sånn. Håper du får det til økonomisk da, for det er jo ikke bare-bare. Jeg må jo også ta opp lån til denne skolen jeg skal begynne på..synes det er så kjipt, men det er nok verdt det Jeg sov jeg når du var inne og skrev Nå har jeg snoket (min spesialitet) på din framtidige skole! Høres kjempe gøy ut da!! Du får det nok helt knall! God søndag videre!! :happy: Ja, ikke sant? Ha en herlig søndag selv, søta! -------------------- Denne helgen har vært og besøkt pappaen min. Det har vært kjempekos, og i går gikk jeg, pappa og lillebror en tur. Vi hadde det så kos:) også var hunden min med for mamma skulle jobbe lenge i går, så det var greiest. Synes synd på henne da- hun er så syykt redd for å kjøre bil, og nå som hun er så gammel dame føler jeg det nesten er dyreplageri, men må man så man. Bedre enn at hun er altfor lenge aleine hjemme. Nå er jeg hjemme igjen, og mamma og jeg har vært og gått tur i solskinnet. Så deilig ute! Nå sitter jeg og surfer litt, KG-snoker og har Vamp på stereoen. Kjenner meg lykkelig Jeg er også vel vitende om at jeg og mor skal på sydentur om to uker! iiiiiiiiiiiii! Vi har ikke bestilt ennå, men vi skal kanskje hit. Og bare så dere vet det er det her bare den beste yoghurten!!! ~ fra skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. mars 2009 #1279 Del Skrevet 15. mars 2009 Den yoghurten er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 16. mars 2009 #1280 Del Skrevet 16. mars 2009 Syden, jeg og vil!!!!! Har desverre ikke råd eller tid Du får kose deg masse der altså! Blir litt brun for oss alle her inne! Den yoghurten har jeg ikke smakt, må jeg smake engang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå