LekeHusmor Skrevet 3. mars 2009 #1241 Del Skrevet 3. mars 2009 aiaiai! hvilken da? Fana? den er veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. mars 2009 #1242 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, det er merkelig at dere ikke husker at det SNØDDE på 17. MAI! LekeHusmor: Åsane fhs er det Ligger litt utenfor Bergen sentrum da. --------------- I går var jeg i byen og kjøpte meg 3 nye bøker: Spillet av Neil Strauss, Munken som solgte sin ferrari av Robin S. Sharma og Han er faktisk ikke interessert av Greg Behrendt og Liz Tuccillo (opphavet til filmen jeg akkurat har sett). Har begynt på førstnevnte nå, og skal lese meg gjennom alle 3 på rekke og rad, noe jeg gleder meg til!! I dag har jeg bestilt legetime til neste mandag, fordi jeg var borte fra jobb rett etter mensen forrige måned, og nå, denne mnd. Jeg tror det må være en sammenheng der. Mulig jeg mangler noe...har hatt jernmangel før, så kanskje det er det som er problemet ennå. Jaja, så da blir jeg hjemme i dag og! Ha en fin dag da, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. mars 2009 #1243 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg var ikke i Norge på 17. mai i fjor - men jeg hørte ryktene om at det hadde snødd ja :snø: God bedring! Håper de finner ut hva det er. Jernmangel hørtes slitsomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. mars 2009 #1244 Del Skrevet 4. mars 2009 Oh! Flere som har vært på salg gitt Blir endel lesing utover her også. Gleder meg Lykke til hos legen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 6. mars 2009 #1245 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Spenstig dagbok *Legge inn på mine innlegg* Endret 6. mars 2009 av Toffee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. mars 2009 #1246 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg var ikke i Norge på 17. mai i fjor - men jeg hørte ryktene om at det hadde snødd ja :snø: God bedring! Håper de finner ut hva det er. Jernmangel hørtes slitsomt ut! Takk Ja, det er slitsomt. I dag igjen har jeg vært helt zombie på jobb.. Åhh, det er så irriterende! Også blir jeg jo i dårlig humør av det og, ikke sant. Så jeg er nok i det hele tatt ingen koselig person for tiden.. Oh! Flere som har vært på salg gitt Blir endel lesing utover her også. Gleder meg Lykke til hos legen i morgen Jaa, vanskelig å motstå salg på bøker (som alle andre salg og forsåvidt )! Legen er på mandag, men takk anyways! Spenstig dagbok *Legge inn på mine innlegg* Hey - nytt fjes! Koselig! Ja, lykke til med å følge med i min kjedelige verden! ---------------- Akkurat vært på premieren av "Watchmen" på Colosseum... Science Fiction. Ingen stor opplevelse for min del. Sliten i hodet av den (altfor) høye lyden, og selv om den var morsom/spennende/kul ved et par anledninger var den egentlig ikke min type film i det hele tatt. Ikke fikk jeg sove heller, for jeg måtte jo sitte og presse fingerne langt inn i hjernen store deler av filmen! Det verste var vel egentlig at den varte i TRE timer! Sukk.. Men nå er det unnagjort. Jeg tror kanskje man må være storfan av tegneserien for å like denne filmen.. Eller storfan av bråkete science fiction-filmer.. Det går også! Uansett - jeg liker dette sitatet: Who's watching the watchmen? (hvem passer på de som passer på?) Nattasuss fra skårpan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. mars 2009 #1247 Del Skrevet 6. mars 2009 ah da slipper jeg å se den filmen hvertfall sov godt søta! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. mars 2009 #1248 Del Skrevet 6. mars 2009 ah da slipper jeg å se den filmen hvertfall sov godt søta! :søvn: Hihi! Leste gjennom det etterpå..så at jeg var farlig negativ. But but! It's not only-only! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. mars 2009 #1249 Del Skrevet 6. mars 2009 Aaahh, mens jeg er i det negative hjørnet så vil jeg gjerne få ut litt frustrasjon. Jeg har for få venner! Og de jeg har er ganske så ulike meg! Her er et eksempel: Hun ene fyller nå 20, og det eneste hun tenker på er at "hun er så gammel" og skrekk og gru og alt det der.. En annen er akkurat helt lik. Hun synes med hånda på hjertet at livet snart er over. Jeg blir så oppgitt over hvor trangsynte noen er. Livet er da for faen ikke over ved fylte 20! Med mindre du har planlagt å dø i morra! Jeg gleder meg bare til å bli ferdig med 20-årene og bli voksen, så jeg slipper alt det fjortistullet lenger, mens disse to (og det er flere av dem) mener at livet kun handler om festing og knulling og alkohol og se perfekt ut. Jeg opererte nesa mi for et halvt år siden, ja - men jeg gjorde det fordi jeg hadde store komplekser for den. Pluss det mest vesentlige da..jeg klarte så vidt å puste gjennom det ene neseboret fordi neseskilleveggen min var skeiv. To fluer i en smekk. Disse to (som forøvrig ser jævla bra ut!) klager over ditt og klager over datt. "Jeg vil og operere nesa", "jeg vil ha større pupper" (hun ene har silikon) "jeg var så sykt feit før" (hun var helt normal, type str. 36-38, nå er hun vel sikkert 32-34). Når jeg møter søsteren min (som jeg var på kino med nettopp), så tenker jeg sånn vil jeg være! Hun er kanskje ingen babe, men hvem faen bryr seg egentlig? Hun er vakker på sin måte, hun er naturlig, hun er laid-back, hun er over 30 og går i saggebukser, hun elsker alderen hun er i og det å komme hjem til sønnen sin og samboeren. Det er så deilig og befriende å være med henne. Jeg har liksom skapt meg selv to personligheter. Den ene "må" jeg være med disse venninnene mine, og den andre - den jeg virkelig liker og trives med å være, kan jeg være med mamma og søstrene mine og pappa ... Og jeg tror at det jeg trenger er ikke å bli flinkere til å slå meg løs på byen og ha ONS, og drikke alle bekymringer bort! Jeg trenger noen venner mer like den egentlige jeg, og en kjæreste! Det hadde jeg nok hatt godt av... Jeg tror et år på folkehøgskole kan være veldig bra for meg akkurat nå. Møte litt nye folk, og bare få være meg selv (forhåpentligvis).......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. mars 2009 #1250 Del Skrevet 7. mars 2009 HELT enig!!! jeg hadde det helt likt som deg - akkurat samme følelsene.. så dro jeg på FHS, og fant gode venner. folk som jeg ble venn med fordi jeg hadde noe til felles med de, ikke fordi vi gikk i samme klasse, var naboer osv. det forandret alt! og ikke minst møtte jeg gubben der jeg mener ikke å presse, men sånn som jeg "kjenner" deg nå gjennom KG, så tror jeg virkelig du hadde fått fantastisk mye ut av et år på FHS.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. mars 2009 #1251 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) HELT enig!!! jeg hadde det helt likt som deg - akkurat samme følelsene.. så dro jeg på FHS, og fant gode venner. folk som jeg ble venn med fordi jeg hadde noe til felles med de, ikke fordi vi gikk i samme klasse, var naboer osv. det forandret alt! og ikke minst møtte jeg gubben der jeg mener ikke å presse, men sånn som jeg "kjenner" deg nå gjennom KG, så tror jeg virkelig du hadde fått fantastisk mye ut av et år på FHS.. Ja, jeg tror det jeg også LekeHusmor... I dag skal jeg i bursdag til hun ene..har så innmari lite lyst! Noen som har noen gode unnskyldninger? Nei, uff, jeg må nesten dra.. Endret 7. mars 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 7. mars 2009 #1252 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) - Jeg har omgangssyken - Jeg er forkjølet - Jeg går på antibiotika så kan ikke drikke. Og HERREGUD, en fest uten å drikke er liksom bare såååå teit.! JIZEZ :lel: Neida, fra spøk til alvor! Jeg synes så absolutt du burde få deg noen nye venner. Forresten er jeg helt lik deg, så flytt til Trheim så kan vi være venner =p Synes du bør ta et år på folkehøyskole ja, der er det jo alle slags folk og kanskje lettere å bli kjent med de. Ikke at jeg er folkeskoleekspert, har selv aldri gått, men har et par venninner som har det. Det hjelper faktisk SYKT å få seg kjæreste ja! Men typen min kan jeg være meg HELT selv, utrolig deilig. Han tror jeg er litt mer festing festing enn meg. Men tror jeg har gjort om han litt For når han nå blir bedt på fest sier han nei =p Iallefall, med han slipper jeg og late som jeg er drit interessert i å dra ut å drikke. Med enkelte venner er det eneste måten å finne på noe med de på.. I det siste har jeg følt meg litt småkjip som har hengt svært lite med venner, men jeg er så sykt sliten etter masse skolestress året her, og når jeg har fri vil jeg bare slappe av, noe man ikke kan om man skal ut å drikke ol.. Før har alternativet vært å være hjemme og kjede seg, men nå har jeg et flott alternativ, være med kjæresten. Tenker stadig på den setningen "hater jenter som dumper venninner med en gang de får seg kjæreste" Og føler noen ganger at jeg gjør det, men egentlig ikke heller... Har ikke sagt nei til så mange avtaler, faktisk bare en tror jeg, men har i mitt tilfelle ikke oppsøkt de heletiden, men kan uansett være de føler jeg dropper alle for han. Men uansett. Jeg har funnet ut at jeg kan ikke bry meg om det. JEG må få gjøre det JEG vil! Og om de vil bare slappe av og gjøre noe sammen da, er jeg med, men ikke på drikking. Jeg synes også det er ekstremt gørr å være på byen og drikke meg drita osv.. Oida, nå skreiv jeg meg veldig bort Men POENGET mitt er som følger. Jeg synes DU skal gjøre det DU har lyst til! Alle må passe på seg selv, sier jeg bare. Ingen andre passer på at DU gjør det du vil. Så om du vil være hjemme ikveld og se en film eller noe i den duren. Ja, da synes faktisk jeg at du skal gjøre det.. Det er min mening. Men nå skal jeg slutte å skrive meg ihjæl i dagboken din! Uansett hva du skal i kveld, kos deg masse Edit: Sorry, for all plassen jeg opptok.. hehe Endret 7. mars 2009 av missLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. mars 2009 #1253 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hehe, kjære missLady! Det er da bare koselig at du tar deg tid til å svare så langt på mine frustrasjonsinnlegg! Hihi! Da kan du bruke så mye plass du vil! Når det gjelder i kveld, så føler jeg ikke at jeg kan si nei til å komme i bursdagen til en av mine nærmeste venninner fordi jeg har mer lyst til å være hjemme og se på tv. Det er nok lite populært, og hadde nok selv og blitt litt fornærma av det altså. Hadde vært noe annet hvis de bare var vors, men det er jo faktisk bursdagen hennes. Så jeg må nok bare tvinge meg ut døra.. Blir sikkert gøy når jeg først er der.. Men jeg er ellers veldig enig i det du sier at man skal få gjøre det man selv vil, og ingen kan tvinge deg med på byen hvis man heller vil være hjemme. Men allikevel..søsteren min sa noe ganske klokt til meg i går. At det er viktig å komme seg litt ut av "the comfort zone" noen ganger. Hvis man går gjennom hele livet med bare å gjøre de trygge tinga man liker så godt, og aldri gjør noe man ikke tør, liker, vil, orker osv, så tror jeg man får et jævla kjedelig liv! Tenk å skulle gjøre det i 80 år a! Ikke oppnå noenting! Så selv om jeg synes tanken på å forlate hjemmet og moren min og hunden min og begynne på en folkehøgskole helt alene, med TEATER som jeg aldri har holdt på med før, så tror jeg det er utrolig, utrolig, utrolig sunt for meg!! Takk for meg! :gjeiper: hihi.. Og forresten så tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å flytte til Tr.Heim (ikke et vondt ord om byen altså, for jeg aner ingenting om den).. Du kan heller flytte til Oslo! Endret 7. mars 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. mars 2009 #1254 Del Skrevet 7. mars 2009 God helg søte skårpan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 7. mars 2009 #1255 Del Skrevet 7. mars 2009 Bursdag ja, hehe, vel ja, rett der. Leste bursdag isted, men trodde likevel vanlig vors ting! Men ja, noen ganger må man ut også Fin balanse er nok best Oslo kan du få billig av meg altså! Med alle de drapene som skjer der, jizez, tørr ikke bo der Var ei venninne som var hjemme der for et par uker siden, da hun skulle ta trikken var det FULT av blod på hele trikkestoppen Ekkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. mars 2009 #1256 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal flytte til Oslo Skopio! Syns vi kan bli venner jeg! men nå har det seg jo sånn at jeg selv oxo er en av de som er veldig opptatt av gutter, ut på byen og utseende da kanskje vi skulle byttet vennekrets? mine venner foretrekker nemlig mye heller å bli hjemme å ha det hyggelig sammen med venner uten alkohol (selv om de selvfølgelig ikke er alt for vanskelige å lokke med seg utpå fylla da ) . men tror nok det ligger noe i det MissLady sier, at det hjelper MASSE å få seg kjærste, da har man jo en å sitte hjemme å se på tv og slappe av sammen med MEN det store MENet er jo at man kan liksom ikke bare gå i butikken å kjøpe seg en kjærste, er liksom ikke noe man bestemmer selv det der dessverre.. så vi som er single må nok bare pent nødt til å nyte livet og utnytte oss av vennene våre i mellomtiden Håper du hadde det supert i bursdag i går! Det er nok ikke så dumt å komme seg ut av "comfort zone" av og til vett jeg har angst, og vet alt om å utfordre seg selv til ting man egentlig ikke vil/tør/orker etc. men det er lov å ta seg noen helger en gang i blandt bare til seg selv oxo da! det er jo smak og behag. Jeg for min del har virkelig ikke tid til å sitte hjemme.. da blir jeg så rastløs og ensom at jeg tygger meg gjennom veggen tilslutt til deg skorpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. mars 2009 #1257 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei kjære søte små kryp! Haha, missLady, jeg lo skikkelig når jeg leste "Oslo kan du få billig av meg altså! Med alle de drapene som skjer der, jizez, tørr ikke bo der" Du er så søt! Men du, nå har jeg bodd i Oslo hele mitt 19 år gamle liv, og jeg har aldri sett blod på trikkeholdeplassen før- hihi.. Men jeg kan si meg til rette med at det finnes hyggeligere byer enn Oslo i dette landet! Så absolutt! Oslo by night er lite trivelig..fullt av narkomane og sånn.. En gang jeg gikk hjem fra byen for ikke så lenge siden (heldigvis ikke alene) så fulgte en mann etter oss. Det har skjedd flere ganger. Men farlige mennesker finnes overalt i hele verden, så det er liksom noe man ikke kan unngå. Men sånn som Kristiansand er en så herlig by! Der kunne jeg tenkt meg å bo en gang i livet mitt. Ja, jeg hadde supergøy på byen i går, Envy! Møtte en gutt som egentlig var ganske innpåsliten og ekkel. Også danset han helt grusomt dårlig! Jeg sa det til han faktisk. Haha, stakkars fyr.. Men han ville nå ikke gi seg, og på slutten av kvelden fikk han nr. mitt, og i stad hadde han lagt meg til på face.. Det lønner seg visst å være litt overlegen.. Prøver å lære av en venninne av meg. Skjønner at det er visst sånn man får gutter, hehe! :gjeiper: Men Envy, når flytter du til Oslo? Det hadde vært litt gøy å treffes da!. Selv om vi kanskje er ulike på visse områder så gjør jo ikke det noe. En stor klem til dere alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2009 #1258 Del Skrevet 8. mars 2009 hvis du liker kristiansand, så sjekk ut agder FHS da bor du bare 20 min unna! koselig sørlandsidyll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 9. mars 2009 #1259 Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe Skropio! Jeg er vant til snille Trheim, vel er redd at man kan få Trheim billig av meg etterhvert også da, siden det begynner å bli litt mer kriminalitet og dritt her også. Men enda er Trheim bare topp! Men jeg skal ikke være for slem mot Oslo da. Oslo har jo endel ting vi i Trheim ikke har som jeg kunne tenke meg. Her er min liste av det Oslo har som jeg "savner" i Trheim! - Tyske ambassaden(Ja, trenger meg tyskpass, og da MÅ man til OSLO O.o!!) - Tusenfryd (Aldri vært, men VIL VIL VIL!!! Da var listen ferdig Neida, er sikkert mer bra med Oslo Klem til Skorpio og resten av KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. mars 2009 #1260 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei kjære søte små kryp! Det lønner seg visst å være litt overlegen.. Prøver å lære av en venninne av meg. Skjønner at det er visst sånn man får gutter, hehe! :gjeiper: Men Envy, når flytter du til Oslo? Det hadde vært litt gøy å treffes da!. Selv om vi kanskje er ulike på visse områder så gjør jo ikke det noe. En stor klem til dere alle tre! Ja! det er sykt, men det er faktisk sånn man får dem på kroken, ved å ikke bry seg om dem! ..sære skapninger! Jeg flytter til Oslo i juni/juli om alt går etter planene! men er jo i Oslo hos Inwe og forsåvidt store deler av resten av min vennekrets hver helg og oftere enn det oxo! ^^ Hadde vært kjempekoselig å møtes en gang, føler at vi kunne skravlet oss i hjel over en kopp kaffe! sprøtt at man kan føle man kjenner noen så godt, uten å ha møtt dem! Når det gjelder byer MissLady, så er jeg enig i at trheim er koselig, trygg og fin og oslo er stor, skummel og stygg :gjeiper: men likevel, Oslo har alt, og det er jo tross alt hovedstaden! og, nå har jeg jo ikke bodd i oslo selv enda, men har alltid bodd noen få mil unna, og tror egentlig det er sånn at man bare må lære seg et par "leveregler" i den byen, som ikke å gå bort til den skumle mørke mannen i smuget som spør om du har lyst på noe godt. Nå satte jeg den på spissen, men du skjønner hva jeg mener :gjeiper: Er ikke det sånn ca sant Skorpio? Nå snakker jeg meg bort i boka di, sorry Skorpa blir bare litt revet med Stooor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå