Gjest skorpio Skrevet 1. mars 2009 #1221 Del Skrevet 1. mars 2009 Den har jeg veldig lyst til å se! Forbinder tittelen med Sex&Singelliv, hvorfor det? (som om du vet hva som rører seg inn i hodet mitt lissom....) Derfor! Du har altså helt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. mars 2009 #1222 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg vil også se den filmen! Det er så utrolig mange filmer jeg vil se, men jeg har bare sett en og det er bridewars! Men det er mange som ikke har kommet på kino enda da! Kanskje jeg bør lage en liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. mars 2009 #1223 Del Skrevet 1. mars 2009 Gå inn på http://www.hesjustnotthatintoyoumovie.com/ og trykk til høyre der hvor det står "Click here for the Top 10 chick flick ..." Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. mars 2009 #1224 Del Skrevet 1. mars 2009 Ohh! Jeg skal kanskje på kino i dag. Dette var kanskje et godt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. mars 2009 #1225 Del Skrevet 1. mars 2009 Ohh! Jeg skal kanskje på kino i dag. Dette var kanskje et godt tips! Oh yes! Bør absolutt sees mener nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. mars 2009 #1226 Del Skrevet 2. mars 2009 Det skal fortsette å snø.......!!! Å, jeg er så trøtt og har så vondt i hodet! Jeg vil aller helst bare "call in sick" resten av uka, men det er litt dårlig gjort, er det ikke? .... Jeg trenger ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #1227 Del Skrevet 2. mars 2009 Tuller du??? Jeg er så lei av snø! Jeg tryna 5 ganger på vei til skolen i dagmorges og sklei det dobbelte! Hvorfor skjønner ikke været at vi vil ha vår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. mars 2009 #1228 Del Skrevet 2. mars 2009 Tuller du??? Jeg er så lei av snø! Jeg tryna 5 ganger på vei til skolen i dagmorges og sklei det dobbelte! Hvorfor skjønner ikke været at vi vil ha vår!!! Dunno.. Men jeg takler det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2009 #1229 Del Skrevet 2. mars 2009 Vær faen så glad dere ikke dytter barnevogn om dagen. Det er satans tungt for å være ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #1230 Del Skrevet 2. mars 2009 Ikke jeg heller! Jeg synes det er rimelig drøyt å snø i mars! Og snør det om 3 uker, så vet jeg ikke hva jeg gjør, fordi snø skal jeg ikke ha på bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #1231 Del Skrevet 2. mars 2009 Vær faen så glad dere ikke dytter barnevogn om dagen. Det er satans tungt for å være ærlig! Det er veldig, veldig sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. mars 2009 #1232 Del Skrevet 3. mars 2009 kom til bergen! her er det bare gater og kun snø på fjelltoppene i det fjerne skorpa, bra å høre at He's Just Not That Into You var fin! jeg har nemlig superlyst til å se den tror jeg skal prøve å gjøre det på torsdag kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. mars 2009 #1233 Del Skrevet 3. mars 2009 Vær faen så glad dere ikke dytter barnevogn om dagen. Det er satans tungt for å være ærlig! Ja, det er jeg! Ikke jeg heller! Jeg synes det er rimelig drøyt å snø i mars! Og snør det om 3 uker, så vet jeg ikke hva jeg gjør, fordi snø skal jeg ikke ha på bursdagen min Det snødde jo på 17. MAI i fjor! :dåne: Så hvem vet! kom til bergen! her er det bare gater og kun snø på fjelltoppene i det fjerne skorpa, bra å høre at He's Just Not That Into You var fin! jeg har nemlig superlyst til å se den tror jeg skal prøve å gjøre det på torsdag kanskje! Hehe, jeg tenkte nå mer på syden et sted jeg da. Hvor det er 25+ i skyggen og man kan gå i shorts og t-skjorte! Ah, how sweet that would be... Den bør absolutt sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. mars 2009 #1234 Del Skrevet 3. mars 2009 bergen er det nye syden - har du ikke hørt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. mars 2009 #1235 Del Skrevet 3. mars 2009 Snødde det på 17.mai i fjor? :klø: I Oslo? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2009 #1236 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja stemmer det, snødde her tidlig på morgenen 17.mai ifjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. mars 2009 #1237 Del Skrevet 3. mars 2009 Det husker jeg ikke Men idag så jeg mye asfalt, så satser på at det ikke kommer mer snø nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. mars 2009 #1238 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, snødde i Oslo du har nok fortrengt det! For å si det sånn - det BØR ikke snø mer etter mars er omme altså.. Vet du hva LekeHusmor! Nå har jeg kommet inn på en fhs i Bergen og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. mars 2009 #1239 Del Skrevet 3. mars 2009 Fikk eller ikke med meg at det snødde 17 mai i fjord, og jeg jobba tilogmed ute :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. mars 2009 #1240 Del Skrevet 3. mars 2009 åh, takk! flere som ikke fikk med seg snøen 17. mai i fjor! Jeg mener nemlig å huske at jeg var ute den kvelden, i converse, olabukse, singlet og en tynn jakke :klø: altså, ingen snø i oslo området.. men har hørt mange har sagt det var snø i fjor :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå