Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Sorry for at jeg har vært så treig på å svare! :klem: Har vært så sliten denne uka, at jeg har bare ikke orket. Men har lest hva dere har skrevet, so here it goes:

LekeHusmor: Nei, det er så vidt de holder ut en bok, så..! :ler:

Uka mi har vært slitsom, så nå er det jammen meg deilig med helg! :)

Reka:Ja, jeg skal og ha masse Disney-filmer de kan se på :) Også har jeg sendt mail til NRK om at jeg vil at de skal vise "Amalies Jul" snart, så jeg håper viser det til neste jul :)

MarianneE: ...the lion sleeps tonight! :danse: Jeg elsker :hjerte::grine:

Til ~Milla~ og dere andre: GOD HELG! a098.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

I går var jeg i byen for å kjøpe morsdagsgave til mamma, og da jeg skulle hjem var det SELVFØLGELIG ikke noe trikk pga. snøværet. :dry: Så kom jeg i prat med to damer (som man ofte gjør når man venter lenge på trikk/buss/e.l. og det er problemer/den kommer ikke, etc.), så vi bestemte oss da til slutt for å dele en taxi siden alle skulle til samme sted. Og visste dere at Sporveiene ikke betaler for taxi hvis de selv ikke har skyld i at det er stans?? På én måte kan jeg forstå det, men når de ikke en gang sender buss eller maxitaxier eller noe - vi bare står og hutrer i snøværet, så bør de fader meg det altså! Men hvertfall så delte vi taxi da, som var dritekkelt det og, for det var glatt, ruten hans var helt umulig å se gjennom pga. været, og det var mørkt! Men vi kom nå fram til slutt da. Og etter det var kvelden kjempekoselig! Jeg fikk overnattingsbesøk av en venninne, og vi lagde taco og så "Definitely Maybe", og prata masse. Vi lå og skravla til kl. 2, da sovna vi. :) Var utrolig hyggelig, for vi ser hverandre nesten aldri lenger, det blir liksom én gang i året omtrent. Men nå har vi bestemt oss for at vi må bare skjerpe oss, for det er egentlig ingen grunn til at vi ikke kan møtes oftere.

Så, hvis dere lurer på hva jeg kjøpte til mamma så var det den nye CD-en til Anthony and the Johnsons. Og nå hadde jeg straks tenkt til å begynne på en gulrotkake som skal være ferdig til hun kommer hjem. Også fant jeg noen fine plagg til meg selv og på H&M. :) (jeg tror aldri jeg har gått ut av en H&M-butikk tomhendt...) Kjøpte også "The Notebook" siden typ alle venninnene mine har sagt at jeg bare MÅ se den, så.. nå skal jeg se den! Bare ikke i kveld, for da er det Beck! (Så dere forrige gang forresten? SYKT spennende og bra serie!)

Har og endelig begynt på den første boka i Stieg Larsson trilogien, siden alle sier at de er "såå bra", så nå skal jeg finne ut hva all the fuzz is about..

Har også gått tur i nesten 3 timer i dag med 3 venninner, så føler jeg har fått litt mosjon i dag altså ;)

Ha en fin søndagskveld/morsdag dere! :kghjerte:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hellu Skårpis!

Hatt en fin helg?

Hehe, jeg har akkurat skrevet et langt overblikk over helgen min som du kan kose deg med! ;):fnise:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

I dag har jeg bare gått rundt som en hvilken som helst zombie -så trøtt har jeg vært! c015.gif Sov ikke så mange timer i natt. Men men.. I kveld er det Top Model og The L Word, og før det må jeg ut på tur med bikkja! Frister såå lite .... :dry:

Jaja, ha en fin mandagskveld! a120.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Høres ut so du har hatt en fin helg :)

Hva har det blitt til med forfatterkurset? Har du meldt deg på? :)

Nei, vet du hva, jeg har ikke gjort det ennå jeg.. Ble plutselig litt mye som skjedde, så jeg tenker jeg drøyer det til neste lønning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

misunnelig på deg som har hund jeg :rødme:

savner en liten krabat som tar meg imot når jeg kommer hjem og som er glad i meg uansettt.. og ikke minst en å gå tur med, som ikke snakker til meg og som lar meg gå i det tempoet jeg vil :sinna:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Så flink du er, som baker kake til morsdagen. Høres for øvrig ut som om du og mammaen din har et kjempefint forhold! :hjerte:

Vi har det :) Noen ganger må vi le, fordi vi nesten har altfor godt forhold (på en ikke-incest måte selvfølgelig) men det bare kan virke litt sykt :gjeiper:

Åssen var de herre Stig Larsson bøkene?

Eller boka.... Regner med du bare leser en av gangen...

Vet du hva, jeg har bare lest 25 sider fordi hittil kjeder den ræva av meg. Men jeg regner med at en bok på rundt 500 sider blir gjerne mer spennende etterhvert :gjeiper:

misunnelig på deg som har hund jeg :rødme:

savner en liten krabat som tar meg imot når jeg kommer hjem og som er glad i meg uansettt.. og ikke minst en å gå tur med, som ikke snakker til meg og som lar meg gå i det tempoet jeg vil :sinna:

:fnise:

Det er SÅ herlig! :hjerter_rundt: Elsker å ha hund! Du er aldri alene hjemme, selv om du er "alene hjemme", og som du sier så er det deilig å ha en å gå tur med som du ikke behøver å snakke med, men som allikevel kan være mye mer selskapelig enn en venn/kjæreste. Pluss at når jeg gråter trøster hun meg, og når jeg ler og har det gøy, vil hun gjerne bli med på leken! :)

En spesiell type hund vil du ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Vet du hva, jeg har bare lest 25 sider fordi hittil kjeder den ræva av meg. Men jeg regner med at en bok på rundt 500 sider blir gjerne mer spennende etterhvert :gjeiper:

Helt enig med deg, starten var veldig treig, men de tar seg kraftig opp etterhvert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Helt enig med deg, starten var veldig treig, men de tar seg kraftig opp etterhvert :Nikke:

Det var da godt! Får prøve å lese litt i kveld på senga da! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Takk for hilsener og klemmer! :)

I dag har jeg gått på ski i 3 timer! Deilig følelse etterpå!

Ellers tilbragte jeg Valentines helt, helt alene! :grine: Drittlei av å være singel nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...