Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Sååå kult! Morro å høre at du har så flott forhold med moren din :)

Massasjen høres godt ut, jeg vil også.. Thai-massage er deilig, hadde det et par ganger når jeg var i Thailand, deilig! Eneste jeg ikke er så stor fan av er at de masserer rompa også :ler:

Håper du får en super helg!!

:klem: til deg!

Ja, det er fint å ha et sånt forhold til mamma. :)

Hvordan er Thai-massasje da? Sikkert deilig å bli massert på rumpa da, den kroppsdelen blir fort oversett;P men kanskje det er bedre å få den massert av kjæresten enn en villt fremmed person ;)

Ha en kjempefin helg selv, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest missLady
Ja, det er fint å ha et sånt forhold til mamma. :)

Hvordan er Thai-massasje da? Sikkert deilig å bli massert på rumpa da, den kroppsdelen blir fort oversett;P men kanskje det er bedre å få den massert av kjæresten enn en villt fremmed person ;)

Ha en kjempefin helg selv, vennen! :klemmer:

Massasjen er ikke akkurat så veldig slappav, den er litt mer hard, men skikkelig god da! Ihvertfall etterpå, kjempe godt!! Joda, rumpa gikk jo bra, men de brukte nå et par min der å.. MYE bedre når det gjøres av en kjæreste :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Kjenner meg litt igjen i det du skriver på forrige side - om det å ikke tørre ting. jeg er og sånn - og har kommet fram til at det jeg er redd for er forandringer.

Jeg har det ok sånn som ting er nå - samtidig synes jeg egentlig livet mitt er fryktelig kjedelig. Hadler stort sett bare om vanlige hverdagslige ting, ikke noe spennende som skjer - men det er jo min egen feil, fordi jeg ikke tør å ta noen sjanser som kanskje kan føre til disse forandringene jeg er så redd for. hm.

Men forfatterkurs hørtes super-spennende ut. Synes du skal går for det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Kjenner meg litt igjen i det du skriver på forrige side - om det å ikke tørre ting. jeg er og sånn - og har kommet fram til at det jeg er redd for er forandringer.

Jeg har det ok sånn som ting er nå - samtidig synes jeg egentlig livet mitt er fryktelig kjedelig. Hadler stort sett bare om vanlige hverdagslige ting, ikke noe spennende som skjer - men det er jo min egen feil, fordi jeg ikke tør å ta noen sjanser som kanskje kan føre til disse forandringene jeg er så redd for. hm.

Men forfatterkurs hørtes super-spennende ut. Synes du skal går for det :Nikke:

Ja, det er nok mange som har det sånn. Også tenker jeg at jeg må jo bare våge! Ikke alltid tenke på konsekvensene, for man lærer jo av sine feil og. Men det er så lett å bare si det. Er mye vanskeligere å faktisk gjøre det da..

Tror forfatterkurs hadde vært gøy ja! :Nikke: Men jeg har enda ikke meldt meg på da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

På fredag i barnehagen begynte jeg å synge på en sang fra Løvenes Konge. Da var det bare tre små og en stor i nærheten- og hun store bare så rart på meg. Så spurte jeg "vet du ikke hvilken sang det er?" Nei, det visste hun ikke. "Det er jo fra Løvenes Konge!" sier jeg entusiastisk! Og hun så omtrent slik ut: :huh:

Jeg blir så lei meg over at alle disse gamle klassikerne ikke blir sett av barn lenger! Det er jo bare dritt og møl som kommer fra de store selskapene nå. Kun lagd for å håve inn penger! High School Musical, Hannah Montana, Biler, og roboter og vold..

Jaja.. Bare meg som tenker slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
På fredag i barnehagen begynte jeg å synge på en sang fra Løvenes Konge. Da var det bare tre små og en stor i nærheten- og hun store bare så rart på meg. Så spurte jeg "vet du ikke hvilken sang det er?" Nei, det visste hun ikke. "Det er jo fra Løvenes Konge!" sier jeg entusiastisk! Og hun så omtrent slik ut: :huh:

Jeg blir så lei meg over at alle disse gamle klassikerne ikke blir sett av barn lenger! Det er jo bare dritt og møl som kommer fra de store selskapene nå. Kun lagd for å håve inn penger! High School Musical, Hannah Montana, Biler, og roboter og vold..

Helt enig :jepp: Det er virkelig synd!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Nei, det er ikke bare deg! Når jeg får barn en dag langt inn i framtiden :lol: Skal jeg kjøpe samlingen "Alle de klassiske Disney filmene" Har sett den på endel butikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle barn burde se, kjenne til og vite om disneyfilmene! de klassiske altså. de er helt supre :)

vi pleide å vise endel av de i banrheagen der jeg jobbet vi.. du kan jo sikkert foreslå det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
alle barn burde se, kjenne til og vite om disneyfilmene! de klassiske altså. de er helt supre :)

vi pleide å vise endel av de i banrheagen der jeg jobbet vi.. du kan jo sikkert foreslå det! :nigo:

Ja jo.. Jeg vet ikke helt jeg. Se på tv i barnehagen? Vet ikke helt om jeg er for det, men blir det sånn at det skulle komme opp en gang skal jeg nevne de gamle Disney-klassikerne ja! ;)

missLady: Jeg skal og mate de fremtidige barna mine med gamle Disney-filmer! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei kanskje ikke alle gjør det.. vi pleide å se på film en gang iblant, når det kjemperegnet ute :) bakte boller, og så så vi på film.

men barnehager er vel ganske forskjellige så.

jobber du me store eller små barn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare du som tenker slik.

Barn idag får ikke servert kvalitet, de får et lett-og-like produkt med en haug med stæsj relatert til filmen/serien som foreldrene må kjøpe mest mulig av.

Skammelig er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
nei kanskje ikke alle gjør det.. vi pleide å se på film en gang iblant, når det kjemperegnet ute :) bakte boller, og så så vi på film.

men barnehager er vel ganske forskjellige så.

jobber du me store eller små barn igjen?

Å ja, ja, det hørtes koselig ut da :)

Men jeg jobber med 2-åringer for det meste, og da er det ikke så lett med film vettu.. Hadde det vært de eldre avdelingene hadde det kanskje gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten le litt når du omtaler Løvenes konge som en gammel klassiker (og føler meg litt gammel). For meg er det Snehvit, Pinnochio, Lady og landstrykeren og de filmene som er de gamle, klassiske disneyfilmene. Men joda, Løvenes konge er absolutt en film de kunne få med seg, men er de veldig små har de sikkert ikke sett så mye film enda, og burde vel strengt tatt ikke se så mye på det heller foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Må nesten le litt når du omtaler Løvenes konge som en gammel klassiker (og føler meg litt gammel). For meg er det Snehvit, Pinnochio, Lady og landstrykeren og de filmene som er de gamle, klassiske disneyfilmene. Men joda, Løvenes konge er absolutt en film de kunne få med seg, men er de veldig små har de sikkert ikke sett så mye film enda, og burde vel strengt tatt ikke se så mye på det heller foreløpig :)

:ler: Hehe, men selv om den ikke er like gammel som de andre du nevnte, og mange andre, så er den da virkelig en klassiker! Du er vel enig det? Sammenlignet med all den dritten som kommer ut nå, så ser du en STOR kvalitetsforskjell! Løvenes Konge er en av mine yndlingsfilmer - musikken er fantastisk, den er trist (jeg griner HVER gang jeg ser den!) og hele den greia med circle of life og at det er en historie- ikke bare møl. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 åringer har kanskje ikek så stor glede av å se film nei :ler:

jeg jobbet jo med barn som gikk siste året i barnehagen så da ble det litt annerledes.

håper du har en fin uke :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine skal ales opp med Disney, de har ikke noe annet valg.

I tillegg skal de ikke få se tåpelig nrk-crap med dukker i menneskestørrelse som prater med tilgjort stemme!

Men de får kun se Disney fra min barndom, ikke sånne nye!

*kremt* :sjenert:

Ha en fin dag da skårpis! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...