Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~
Hei! :vinke: Ja, det var en stund siden -- så hyggelig at du er tilbake :)

Takk, det synes jeg og! :rødme: Gleder meg som en liten unge!! :hoppe:

Hehe, ja, og de buksene var jo heller ikke særlig flatterende.. :gjeiper: Men flott er hun :)

Dette her og var jo litt drøyt. Hvorfor i svarte skal hun slanke seg? :kjefte:

:kyss2:

Helt utrolig.... drøyt er jo bare forbokstaven. Kvinner skal jo ha litt former på kroppen, sånn vi er lagd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Helt utrolig.... drøyt er jo bare forbokstaven. Kvinner skal jo ha litt former på kroppen, sånn vi er lagd :sjenert:

Ja, og hun veier kanskje typ 2 kilo mer enn de andre Hollywood-damene! Hun var jo mye mer kraftig i Titanic enn hun er nå, og der var hun jo og dritvakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns hun ER slank jeg, og fit. hadde jeg sett sånn ut, så hadde jeg faen meg vært overlykkelig!! :fnise:

:Gjesp: vi gjesper i kor a, skorpa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
jeg syns hun ER slank jeg, og fit. hadde jeg sett sånn ut, så hadde jeg faen meg vært overlykkelig!! :fnise:

:Gjesp: vi gjesper i kor a, skorpa..

Ja, hun er hot! Og som hun så blygt sier selv, så ser hun ganske ok ut til å ha født to barn. (hallo-oo, hun ser jo fab ut! :sexy: ) Haha :ler:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg har funnet ut at jeg er redd for livet.

Jeg er redd for å ha noe annet enn det mange kaller middelmådig liv. Du har en middelmådig jobb, middelmådig lønn, aldri våge noen ting, aldri oppleve eventyr, aldri gjøre feil. Jeg tenker hele tiden at jeg har det bra nå. Jeg har ikke fullført skolen fordi jeg ser for meg hvor slitsomt det vil være. Jeg søker ikke på kurs, folkehøgskoler e.l. Jeg drar nesten aldri på byen, fordi jeg vet at jeg har det minst like koselig hjemme foran TV-en. Jeg dater aldri gutter med mindre jeg er totalt oppslukt av dem. Jeg tør ikke reise alene (enda jeg trives kjempebra i mitt eget selskap). Jeg tør ikke engang farge håret mitt brunt, selv om jeg har hatt kjempelyst til å gjøre det i flere år, fordi jeg er redd for at jeg kommer til å angre!! Hallo, det er HÅR, det vokser ut igjen! Eller jeg kan farge det tilbake! Men jeg TØR IKKE!

I går så jeg det programmet på tv2 - "Eventyrlige nordmenn". Da var det om en dame som hadde flytta til Kambodsja (tror jeg det var) som 19-åring (samme som meg), ALENE, og starta hotell!

Nå er det ganske ekstremt da, og sikkert ikke så mange som ville gjort det, men allikevel. Her sitter jeg da.

Hva er det med meg? Hvis det skulle bli sånn at jeg blir 90 år- og jeg fortsetter sånn her, kommer jeg til å dø ulykkelig. Jeg kommer til å bli en sur, gretten, ulykkelig gammel dame.

:cry:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som synes du er en av de tøffeste her på kg! Du er overhodet ikke middelmålig, du er scorpis og det finnes kun en av deg!

Man trenger ikke å bli ferdig med alt på en gang, man kan ta pause fra studiene og bare gjøre noe annet! Det er bedre å gjøre det man faktisk har lyst til, som feks jobbe et år eller fem før man finner ut hva man vil bli og begynner på utdanningen!

Det er jo ikke krise om du ikke er ferdig utdannet før du er 60, kanskje litt upraktisk i forhold til pensjon og slikt, men det går ann!

Du kan jo begynne med ørsmå skritt? Feks med å farge håret, eller noe annet du har lyst til, men ikke helt tørr. Er det helt krise kan du jo bare farge det tilbake igjen, gå med lue eller kjøpe parykk!

Skårpan du er kul!! Og ikke middelmålig!!! :klemmer:

(Og så lurer jeg på noe :sjenert: sendte du barnehage søknadene i posten eller gikk du fra barnehage til barnehage og leverte personlig?)

:kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2: :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Reka, Reka, Reka! :hjerte: DU er så søt og god!

Takk for gode ord! :klem: Vet du hva jeg skal? Jeg skal melde meg på et forfatterkurs! :jepp: Tar en sjanse! Er jo ikke sikkert at jeg blir forfatter, men det skader jo ikke å ta ett kurs! Så det skal jeg :)

Og angående barnehage-spørsmålet. Jeg sendte inn på mail. Gå inn på oslo kommune og der finner du mailadressen til hovedstyrer i alle barnehagene :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpa da! du må ikke tenke sånn :hug: men forstår deg godt, iblant blir man overveldet av sånne tanker. jeg deler akkurat de samme synene om meg selv som du har.. ingen logisk grunn, men sånn er det bare. og de fleste mennesker er redde for å klippe håret, de er selvstendige men har ikke lyst å reise jorden rundt alene av den grunn..

syns absolutt du skal melde deg på forfatterkurs! og du-"du er enda ung", det høres klisje ut men det er sant.. du kommer til å ha fler dager hvor du ikke aner hva du vil eller hvor du skal, og du kommer til å ha mange dager hvor du har føler du har funnet det rette for deg, bare for å oppdage at dagen etter føler du noe helt annet :fnise:

you are great :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt tankene dine,tror de fleste tenker sånn i blant, men tror ikke du skal bekymre deg. Du har hele livet foran deg til å forme det akkurat slik du vil. Hvem skal dømme om du lever et middelmådig liv eller ikke da? Det er du som skal leve livet ditt slik du har lyst til å leve det, andre skal ikke bestemme det.

Nå skjønner jeg veldig godt at du ikke har lyst til å reise aleine. Det er ikke mange år siden jeg selv begynte å reise aleine, og jeg var eldre enn deg. Om du tar deg fri fra skolen og gjør noe annet nå, så er det ikke dermed sagt at du ikke kan fullføre skolen seinere om du har lyst. Det er ikke så dumt å gjøre noe annet og finne ut hva du faktisk har lyst til å gjøre med livet ditt. Forfatterkurs høres forresten veldig kult ut, go for it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Skorpio da! :klem:

#Reise alene - Skjønner jeg veldig godt du ikke tørr, det hadde ikke jeg turt heller. 1, da er det jo ingen der å dele gledene med, 2. Ingen til å passe litt på deg (got your back..osv) Jeg liker faktisk det, litt skummelt å være jente i et fremmed land ;) Særlig blond og pen som deg.

Men er dette noe DU vil, så synes jeg du skal gjøre det en gang :) Du trenger jo ikke dra til timbuktu, madagaskar eller midt i ørkenen. Hva med å begynne med en tur alene til Stockholm? København? Eller en annen litt "trygg" by

#Farge håret brunt.. Hehe :ler: Det har jeg også hatt lyst til kjempe lenge, men tørr ikke, håper ikke det gjør med midelmådig av den grunn :lol: Det er jo litt skummelt, men jeg synes du skal go for it en dag :)

#Skole, du har da god tid! Synes jo du absolutt bør fullføre det en gang, men ikke NÅ, jobb litt først og ta det når du føler deg KLAR for det ;)

#Forfatterkurs :danse: :danse: Kjempe god ide da! Det må du gjøre ja!! ;) ;) ;)

:klem: til skorpio :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aw, skorpa! :hjerte:

her var det lenge siden jeg har vært innom, så måtte ta en liten titt ^^

jeg skjønner godt hva du mener med "middelmådig liv" jeg har vel kanskje noe av samme redslen, men jeg reagerer med å gjøre ting, ikke med å sitte stille. f.eks styrte inn i dårlige forhold med idioter,. fordi da har jeg hvertfall noen. jeg styrter inn i det ene mislykkede forsøket på skolegang, trening etc hele tiden og jeg er på byen hver helg og bruker opp alle pengene mine.

men etter det siste bruddet har jeg funnet ut en ting, og det er at livet er faktisk ikke så kort som jeg trodde, livet er LANGT, derfor har jeg lov til å ta en pause en gang i blandt, sette meg ned og fortelle verden at; nei, i dag har jeg faktisk ikke lyst til å delta i den store sammenhengen, men bare være hjemme i mitt eget selskap, det er faktisk helt greit!

av samme grunn, at livet er langt burde du oxo tillate deg en fest en gang i blandt, og et par forsøk på diverse ting som skoler etc, du lykkes kanskje ikke første gangen, og kanksje denne helgen på byen ikke blir så kul som du hadde håpet. men det gjelder å prøve og feile! Neste gang kan bli supert! Jeg skal prøve meg på skole igjen til høsten. jeg prøvde høsten 07, og mislyktes BIGTIME, men da var kanskje timingen feil, kanskje jeg klarer det bedre denne gangen :)

det gjelder å ikke gi opp, og gi seg selv rom til å feile litt en gang i blandt, og tid til å prøve ting på nytt :jepp:

Farg håret! om ikke annet, prøve en billig glansvask fra H&M først bare for å se hvordan det blir! :) for guds skyld, hvor mange jenter har ikke hatt mislykkede hårfarginger før deg, jeg gikk meg grønt, oransj og gult hår på klasseavslutning i fjor, men jeg lever fremdeles ;)

Stor klem til deg søtnos! -og kom deg ut i helgen! Ikke bare jeg som skal måtte slite meg avgårde på byen selv om jeg vil være hjemme å slappe av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Å, nå ble jeg glad og ikke minst rørt! :hjerte: Dere er gode og kloke alle sammen! Takk! :klemmer:

Hmm.. Dere hadde litt forskjellige tanker om det alle sammen, så jeg må tenke litt på det dere sa..

Men ja, forfatterkurs blir bra! Det er et supert tilbud! 3498,- for et kurs som man har TO ÅR på å fullføre! Også er det over nettet/mail, noe jeg syns er bra, for jeg så for meg at man skulle gå i en klasse, og liksom lese høyt det man hadde skrevet og sånn. Også får man en personlig veileder da, som hjelper deg over mail. Så hvis det er flere av dere som har lyst til å bli forfattere, eller bare synes det er gøy å skrive, så kan dere lese mer om kurset her. :)

Kommer tilbake i kveld -- nå skal jeg på trening! a015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka, Reka, Reka! :hjerte: DU er så søt og god!

Takk for gode ord! :klem: Vet du hva jeg skal? Jeg skal melde meg på et forfatterkurs! :jepp: Tar en sjanse! Er jo ikke sikkert at jeg blir forfatter, men det skader jo ikke å ta ett kurs! Så det skal jeg :)

Og angående barnehage-spørsmålet. Jeg sendte inn på mail. Gå inn på oslo kommune og der finner du mailadressen til hovedstyrer i alle barnehagene :) Lykke til!

:kose:

Så kult med forfatterkurs!! :jepp: Sånne sjanser må man ta og plutselig så har man funnet noe man liker kjempe godt! :jepp: :jepp:

Du sendte mail ja.. Haha, det hadde kanskje blitt litt mye porto med brev :ler:

Har jo funnet adresse til alle barnehagene jeg skal søke, så da får jeg gå inn på nytt og finne mailen istedet :ler:

Thank you snupp og god helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest missLady

Alle har forskjellig mening, og nå må DU finne ut hva DU vil ;)

Forfatterkurset hørtes gøy ut da, ikke for meg da siden jeg ikke er så glad i å skrive. Men blir nok kult for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hei hei a010.gif

Så gøy da, Ansjoni! Jeg gleder meg til den boka kommer ut! ;) Du får holde oss alle oppdatert da!

Takk, LekeHusmor :klem: Hadde en superfin, perfekt fredagskveld! Først var jeg ute og spiste med to venninner. Det var dritkoselig! Elsker det! Og da jeg kom hjem så mamma og jeg på den første Jurassic Park-filmen! :nigo: Håper hun vil være med å se nr. 2 i kveld når hun kommer hjem fra teater! :fnise: Å, elsker å være med mamma. :hjerte:

I dag var jeg først på massasje-timen jeg hadde bestilt. Var helt heeerlig! Neste gang skal jeg velge en litt mer kna-opp-massasje, denne jeg hadde i dag var veldig avslappende. Også har jeg farget og vokset brynene! Det og ble veldig fint. De er litt mørke ennå da, fordi fargen har lagt seg på huden, men det er borte 1-2 dager. :)

Deretter møtte jeg mamma, og vi dro og besøkte den lille niesen min -- hun var så nydelig! En liten steinbukkjente det ja :)

Etter det dro vi og shoppa litt. Jeg kjøpte masse!! :biggrin: Og bare på H&M! Bortsett fra en lue på Indiska da. Men jeg elsker, elsker, elsker de to butikkene! Og hvor perfekt er det ikke at de ligger rett ved siden av hverandre?! (for de som bor i Oslo veit hvor jeg mener) :hjerte:

Nå skal jeg i butikken med bikkja ( d054.gif sånn ser hun ut, bare uendelig mye søtere!) - vi skal kjøpe tagliatelle til middagen i morgen.

Shallabais! (det sier barna i barnehagen) ;)

~En stor klem til dere alle, spesielt Ansjoni, missLady, LekeHusmor og Reka a042.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Sååå kult! Morro å høre at du har så flott forhold med moren din :)

Massasjen høres godt ut, jeg vil også.. Thai-massage er deilig, hadde det et par ganger når jeg var i Thailand, deilig! Eneste jeg ikke er så stor fan av er at de masserer rompa også :ler:

Håper du får en super helg!!

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...