Gjest Ansjoni Skrevet 25. januar 2009 #1101 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg er forresten s-k-u-f-f-a over Spellemannsprisen i år! Jeg også! Det var dritdårlig. Tragiske greier. Da jeg var ung derimot :gjeiper: Hva slags minipc har du fått deg? Endret 25. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2009 #1102 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg også! Det var dritdårlig. Tragiske greier. Da jeg var ung derimot :gjeiper: Hva slags minipc har du fått deg? Jeg har en asus eee, og simpelthen elsker den! Denne har jeg Kjøpte den for under 3000. Synes det var en grei pris. Veldig fornøyd, men tar tid å vende seg til den ekstremt lille skjermen! Bruker noen ganger den gamle laptopen, for å få litt variasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. januar 2009 #1103 Del Skrevet 25. januar 2009 Denne har jeg Kjøpte den for under 3000. Synes det var en grei pris. Veldig fornøyd, men tar tid å vende seg til den ekstremt lille skjermen! Bruker noen ganger den gamle laptopen, for å få litt variasjon. Søt den også Syns de små tastene er verst, men som et supplement tl vanlig pc er de små helt herlige, drar den med over alt, luv it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2009 #1104 Del Skrevet 25. januar 2009 Søt den også Syns de små tastene er verst, men som et supplement tl vanlig pc er de små helt herlige, drar den med over alt, luv it! Ja, det er perfekt det at den er så lett og ledig! Kan ha den med meg i veska overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2009 #1105 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvor små er de "små pcene"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2009 #1106 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hvor små er de "små pcene"? Små. Hehe. Skjermen er 9 tommer. De er mindre enn et blad du finner i butikken. De kalles internett-pcer fordi de er mest laget for internettbruk, ikke laste ned masse programmer og musikk osv. Endret 25. januar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2009 #1107 Del Skrevet 25. januar 2009 Oki, stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2009 #1108 Del Skrevet 25. januar 2009 Ååååå, jeg har så god følelse på Barack Obama som president altså!!! Kjenner at jeg nesten må gråte! Dette er planene hans hittil. Og han har vært president i FEM dager! Bush klarte ikke en dritt på åtte ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. januar 2009 #1109 Del Skrevet 25. januar 2009 helt enig med deg skorpa!! har stor tro på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. januar 2009 #1110 Del Skrevet 26. januar 2009 Kg virker igjen! Hurra Hurra Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2009 #1111 Del Skrevet 26. januar 2009 Herlig å se! (bare jævlig teit skrevet av seher..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. januar 2009 #1112 Del Skrevet 26. januar 2009 Et syn for skadefro øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2009 #1113 Del Skrevet 26. januar 2009 Et syn for skadefro øyne Jeg mente det ikke sånn. Synes det er herlig at hun "tør"! Hun ser fortsatt vakker ut, og i den bransjen er det jo ikke akkurat godtatt å ha noen kilo ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. januar 2009 #1114 Del Skrevet 26. januar 2009 Det kan jo være photoshoppa da, men likevel! Jeg synes det er kult at hun tør jeg og! Men så har jeg alltid likt henne litt i skjul, enda hun tror tunfisk er kylling.. (En gang hadde jeg en god forklaring på hvorfor hun kunne tro det, og at hun egentlig var ganske smart som stilte det spørsmålet.. men jeg har glemt den ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2009 #1115 Del Skrevet 26. januar 2009 Det kan jo være photoshoppa da, men likevel! Jeg synes det er kult at hun tør jeg og! Men så har jeg alltid likt henne litt i skjul, enda hun tror tunfisk er kylling.. (En gang hadde jeg en god forklaring på hvorfor hun kunne tro det, og at hun egentlig var ganske smart som stilte det spørsmålet.. men jeg har glemt den ) Haha, jeg hadde og det! Men da jeg så klippet igjen kunne jeg ikke se hva det var jeg tenkte på! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2009 #1116 Del Skrevet 26. januar 2009 Hey yaaaa'll! I dag var vi (barnehagen) og alle andre barnehagene fra bydelen min på kurs i Filadelfia-kirken! Var veldig spennende, interessant og lærerikt! Eneste var at etter å ha sittet i seks timer var jeg litt "sliten" i rumpa. Siden jeg først var i byen, så tenkte jeg at jeg skulle shoppe litt, siden jeg ikke har vært i byen på en måned siden jeg begynte i barnehagen (utrolig hvor mye man sparer på å ikke jobbe i byen altså! ). Kjøpte en svart bukse på Gina Tricot, kjole fra Indiska, og en fancy gul sportsbh fra H&M. Prøvde også et par parfymer, og likte veldig godt denne og denne. Begge eau de parfume tror jeg. Noen av dere som har noen erfaringer? Nå skal jeg lage meg noen brødskiver - så er det "The L Word"!! (I'm addicted.. ) ~skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2009 #1117 Del Skrevet 26. januar 2009 Glemte forresten å skrive at jeg har bestilt alle tre Jurassic Park -filmene på platekompaniet for 99 kr!! Å gud, hvor jeg gleder meg!! Og jeg har bestilt time til massasje på lørdag, samt øyenbrynsforming og farging! Gleder meg!! Jeg skjemmer aldri meg selv bort på den måten, og jeg har så vondt i hele kroppen nå at jeg synes jeg fortjener det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. januar 2009 #1118 Del Skrevet 26. januar 2009 oi,her var det lenge siden jeg har skrevet.... *huker deg opp på mine innlegg igjen* Synes forøvrig også at det er flott å se kjendiser med litt former! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. januar 2009 #1119 Del Skrevet 26. januar 2009 så bra du skal skjemme deg selv litt bort! det syns jeg du fortjener! er helt enig med dere om jessica S.. liker henne jeg. og syns det er utrolig tøft at hun tør! selvom jeg må innrømme at jeg kanskje hadde valgt en litt løsere topp, hvis det var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. januar 2009 #1120 Del Skrevet 27. januar 2009 oi,her var det lenge siden jeg har skrevet.... *huker deg opp på mine innlegg igjen* Synes forøvrig også at det er flott å se kjendiser med litt former! Hei! Ja, det var en stund siden -- så hyggelig at du er tilbake så bra du skal skjemme deg selv litt bort! det syns jeg du fortjener! er helt enig med dere om jessica S.. liker henne jeg. og syns det er utrolig tøft at hun tør! selvom jeg må innrømme at jeg kanskje hadde valgt en litt løsere topp, hvis det var meg. Takk, det synes jeg og! :rødme: Gleder meg som en liten unge!! Hehe, ja, og de buksene var jo heller ikke særlig flatterende.. :gjeiper: Men flott er hun Dette her og var jo litt drøyt. Hvorfor i svarte skal hun slanke seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå