Gjest missLady Skrevet 16. januar 2009 #1061 Del Skrevet 16. januar 2009 Så kult du har funnet ut hva du vil bli!! Jeg vet iallefall det finnes en slik skole i Oslo, så du må nå bare søke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. januar 2009 #1062 Del Skrevet 16. januar 2009 Hiver meg med de andre her inne... flott at du har funnet ut hva du vil bli! Hvor lang tid tar det å bli makeup artist? God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. januar 2009 #1063 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror bare det er en sesong i skolen (selvfølgelig kan du ta mer og hvis du vil), også er det bare å skaffe seg mer og mer erfaring, og jo flere jobber får du. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. januar 2009 #1064 Del Skrevet 16. januar 2009 GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. januar 2009 #1065 Del Skrevet 17. januar 2009 GOD HELG! Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. januar 2009 #1066 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei, gjør du på i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. januar 2009 #1067 Del Skrevet 17. januar 2009 God helg! Så bra du har funnet ut hva du vil bli "når du blir stor" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2009 #1068 Del Skrevet 18. januar 2009 en søt liten engel til deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. januar 2009 #1069 Del Skrevet 18. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. januar 2009 #1070 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei ~Milla~! På fredag var jeg på byen, og i går var jeg i bryllup til onkelen min. Var kjempehyggelig, og bryllupet var vakkert. Dessuten var det ganske gøy på bryllypsfesten, og jeg og fetteren min som er like gamle prata masse sammen. Og vi har egentlig alltid kommet bra overens, men i går ble vi liksom nærmere venner da! For vi har alltid gått på samme skoler fordi vi bor på samme sted, og da har vi bare alltid vært fetter og kusine, mens nå som vi er mer voksne, og ikke går på skole med hverandre og sånn, så kunne vi føles mer som venner! Så nå har vi prata om å møtes på byen og sånn, hehe! Kjempegøy. Siden du ikke lurte på det her i det hele tatt, skal jeg bare stoppe her. Ansjoni: Ja, er det ikke? Er så fornøyd! på deg! MarianneE: Ntåå :rødme: Du er så søt! Reka: Tittei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. januar 2009 #1071 Del Skrevet 18. januar 2009 Gammel, men ekstremt fengende låt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2009 #1072 Del Skrevet 18. januar 2009 Gammel, men ekstremt fengende låt... Digger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. januar 2009 #1073 Del Skrevet 19. januar 2009 I dag var jeg syyykt trøtt på jobb! Gikk rundt som en zombie sånn ca fram til kl. 14 :gjeiper: Har blitt lite søvn denne helgen - fredag var jeg på byen (da var det forresten en mann som fulgte etter meg og venninnene mine hjem! Driitekkelt! ), lørdag var jeg som sagt i bryllup. Var et nydelig bryllup, og det var onkelen min som gifta seg Og på bryllupsfesten var det masse fine taler, og utrolig god mat! Jeg og kusina mi som begge er veggiser fikk fisk - rettere sagt kveite - helt sinnsykt godt! Og etter maten når det var kaker og dansing og greier, sto jeg og fetteren min og hang ved baren resten av kvelden :gjeiper: Egentlig veldig koselig, fordi vi har alltid vært bare fetter og kusine liksom. Og en sjelden gang kan vi prate sammen om alt og ingenting. Sånn som 19-åringer prater om. Og nå når vi har blitt eldre så er det mye hyggeligere. Så vi snakka om å møtes på byen og sånn da, hehe Aldri vært på fylla med fetteren min før, så det kan jo bli spennende :gjeiper: Søndag var jeg i familiebursdag hos farmor, som fylte 78! Eller var det 76...? Hmm, fryktelig dårlig på å huske sånt dessverre.. Så etter å ha spist kaker 3 dager på rad (fredag var det en av kollegene mine som hadde bursdag så da var det masse kaker på pauserommet), så nå har jeg bestemt meg (sånn virkelig!!!) at jeg skal bli flink(ere) til å være sunn og aktiv! Er ikke så ille nå da, men jeg legger fort på meg tror jeg, så jeg er nødt til å passe på. Jeg sliter litt med nedre del av magen. Perioder hvor jeg spiser mye usunt og ikke trener så ser den fort oppblåst ut. Jeg og mamma pleier å le litt av det (bare når jeg påpeker det da) at fra siden når jeg slipper ut magen ser jeg gravid ut. :gjeiper: Så ja.. Jeg skal bli flinkere til å trene magen, også lærte fetteren min meg noe. At noe av den mest effektive treningen er intervaller, altså løp litt, gå litt, løp litt, gå litt. Eller sykle fort, sakte, fort, sakte. Så jeg skal ta i bruk det mer og. Nå har jeg prata mye. Men jeg er ikke ferdig! For tiden leser jeg The Chocolate Lovers Club av Carole Matthews (etter å ha leste Paulo Coelho trenger jeg alltid noe veldig lett lesing..). Liker den faktisk veldig godt, selv om noe av det er latterlig dårlig skrevet, men det må man nesten forvente seg når man finner seg en 79-kroners pocketbok på Rema 1000! Leser den på norsk da, liker best det. Men jeg har lyst til å bli flinkere til å lese engelske bøker. Merker at etter at jeg slutta på skolen, og jeg reiser heller ikke så mye, så glir engelsken sakte men sikkert lenger og lenger bak i hjernen. Har veldig lyst til å lese denne, så kanskje jeg skal lese den på engelsk da! http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Nikke.gif' alt=':Nikke:'> Også vil jeg lese de tre andre bøkene i Twilight-serien! Men jeg tror at først i rekka nå - etter Sjokolade-boka - så blir det denne. Lånt den av pappa, og den hørtes så spennende ut! Og jeg leser aldri krimromaner, så det gleder jeg meg til! Jaja, nå er det snart The L Word! Min nye favoserie! ~skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. januar 2009 #1074 Del Skrevet 20. januar 2009 Oi, her har det ikke vært en sjel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. januar 2009 #1075 Del Skrevet 20. januar 2009 Bare innom med en siden du var så søt og la igjen en til meg i går er jo bare så stas! var det romantisk? Å henge i baren høres ut som en god ide Skal i ett bryllup i vår, og så til sommern skal jeg visst i mitt eget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. januar 2009 #1076 Del Skrevet 20. januar 2009 Bare innom med en siden du var så søt og la igjen en til meg i går er jo bare så stas! var det romantisk? Å henge i baren høres ut som en god ide Skal i ett bryllup i vår, og så til sommern skal jeg visst i mitt eget Var veldig romantisk! Oooh, ja, så gøy! Fikk så lyst til å gifte meg når jeg var i bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. januar 2009 #1077 Del Skrevet 20. januar 2009 beklager å ha forsømt boka di søta.. har vært en travel helg, og har liksom hatt "mitt" å tenke på. for en ego-verden.. hvertfall! så må du jo slenge deg med på treningsboka vår! holde hverandre litt motivert hyggelig å høre at du hadde en fin helg, misunner deg med bryllup.. jeg vil også i bryllup hva hadde du på deg? og så gøy med make-upskole! Her i bergen vet jeg om en som er veldig bra, hvis du vil ha litt forandringer i hverdagen.. de jobber tett med stylistmiljøet i bergen har jeg skjønt, min vennine har gått der i et halvt år og har allerede hadde to ganske så kule stylingoppdrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar 2009 #1078 Del Skrevet 21. januar 2009 Hello gorgeous! Den sangen du linket til er utrolig kul! Liker NateDog, han har en utrolig flott stemme. Bokspørsmål: Boka Eat, Love, Pray (var det ikke det den het?) har jeg sett "overalt" og så hos Oprah. Men jeg har aldri fått helt med meg hva den handler om, annet enn at det er vist en bok man må lese. ...og den sjokoladeboka har jeg vurdert å lese, synes det er litt deilig noen ganger med noe enkelt å lese på som ikke krever så mye av meg. Mer enn det jeg kan si om boka jeg leser nå: Ringenes Herre. Da gjenstår det og ønske Skorpa en trivelig dag, samt legge igjen en og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. januar 2009 #1079 Del Skrevet 21. januar 2009 LekeHusmor: Hei JA, jeg vil være med i treningsdagbok! Hvor finner jeg den a? I bryllupet hadde jeg på meg en lang turkis/sjøgrønn-ish silkekjole Veldig nydelig kjole! Angående makeup-faget er jeg åpen for det meste akkurat nå. Må jo si at det frister mest å være i Oslo, men hva heter den i Bergen da? Kan jo alltids sjekke det ut! Kos at du stakk innom! MarianneE: Hello sweetie Om Eat Pray Love skrevet på bokkilden: Elizabeth Gilberts liv er tilsynelatende perfekt. Hun og mannen prøver å få barn, hun har en utfordrende jobb og et vakkert hjem. Men alt dette overskygges av Elizabeths sterke ønske om å finne meningen med livet. Etter en vond skilsmisse og periode med depresjon legger hun alene ut på en lengre reise til Italia, India og Indonesia. I løpet av denne turen finner hun både etterlengtet balanse og kjærlighet. Ja, sjokoladeboka var herlig søt Kan anbefales hvis du er ute etter en litt typisk jentekliss-bok. Som sagt er den ganske dårlig skrevet, men jeg klarte å overse det og kose meg med handlingen Besøkte hjemmesiden hennes og hun har visst skrevet en 2-er og! Takk for sjokoladen også må du ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. januar 2009 #1080 Del Skrevet 21. januar 2009 Takk for en av dagens store høydepunkter, søte skorpio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå