Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
:goodbye:

Hatt en fin dag idag?

Ja, takk - hatt en fin dag i dag hvertfall! :) I dag har jeg sløva, gått tur med en venninne som ble med inn på lunsj etterpå. Hun har lært meg et fascinerende program på pc-en, og vi har ledd og hatt det gøy.

I går kveld derimot var jeg ganske suicidal.. Så et program på tv-en om "dogfighting" - helt jævlig!! Jeg gråt og gråt og ville bare dø etter å ha sett det. Når du ser hvordan disse menneskene som aler opp pitbuller kun for å tjene penger, og de river av ører og øyne på hverandre, blodet spruter til alle kanter, og klynkene, herregud! Og du hører de knekker bein og ledd på hverandre, og tenna som slås mot hverandre. Faen, jeg var helt ødelagt inni meg etter å ha sett det. Tanken på hvor mange mennesker og dyr som lider hvert eneste sekund, uten at jeg får gjort en dritt med det, gjorde at jeg bare fikk lyst til å dø. Hva faen er vitsen med å leve? Så etter at jeg hadde kost med hunden min i en evighet gråt jeg meg i søvn.

Men da jeg våknet i dag tidlig hadde jeg helt glemt alt sammen, før jeg etterhvert begynte å tenke litt på det igjen. Men har snakket lenge med mamma og venninnen min om det, og man kan jo ikke gå og tenke sånn. Tror det er viktig at man reflekterer over sånt noen ganger, og at man prøver å gjøre noe for det man står for, men man må ikke miste seg selv helt oppi det. For det finnes mye å være lykkelig over og, og det må være en grunn til at vi finnes. Men så langt har jeg ikke kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå, men lille vennen da!! :sjokk: du må ikke se på sånt! :tristbla:

jeg for min del styrer unna alle saker om dyremishandling i media. det er rett og slett det verste jeg vet. ser jeg noen på gata som gjør noe mot noe dyr blir jeg så sint at jeg går bort å begynner å bråke med vedkommende som gjør det, uavhengig av hva slags person det er. rart hva man gjør for å beskytte dyrene. stakkars forsvarsløse vesner som ikke gjør annet enn å være gode mot oss mennesker!

omg, nå ble jeg oxo trist! :trist:

det er mye av grunnen til at katten min er en innekatt. jeg orker ikke tanken på hva som kan skje med henne der ute, så mange som legger ut gift til katter, klipper/brenner av dem værhår, knekker beina dems osv osv. det er SYKT hvor onde mennesker kan være!

æsj nei, nå ble det mange vonde ord og tanker her, beklager skorpis :sjenert: men du fikk meg inn på temaet! :gjeiper:

håper du har en fin lørdags kveld, uten vonde tanker om alt som skjer der ute.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld skårpan, men jeg greide ikke lese innlegget ditt for akkurat sånn ting er det jævligste jeg vet :tristbla: Sånne mennesker fortjener samme behandling som de gir hundene sine!!!

Masse :klemmer: til deg min søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Var ikke meningen å få dere i dårlig humør :tristbla: Men jeg måtte få det ut! Håper dere føler dere bedre i dag.

Jeg vet, Envy, jeg må slutte å se på sånt! At jeg bare gråter og vil gi opp livet gagner ingen. Uff..

Men på tide å tenke på hyggeligere ting! :) I morgen er en ny dag i min nye jobb, blir spennende, for da er alle barna tilbake igjen fra ferien sin.

Men nå må dere ha en fin søndag! :goodbye:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

:hoppe: Takk for alle lykkeønskninger!

Også lurer jeg på noe; vet dere når reprisen av Top Model er? Trodde det var i dag, men det ser ikke sånn ut! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg har vært litt treig i avtrekkeren med å kikke på folkehøgskoler. Men sitter altså her nå og ser. Men det er jo så mange!! Hvordan skal jeg vite hvilken jeg bør velge osv? Har dere noe erfaring eller kjenner du noen som har gått på folkehøgskole? Jeg vil enten gå teaterlinje, foto, reiseliv, eller make-up. Alt av tips, råd, erfaringer, eller hva du har hørt om de forskjellige skolene, tas i mot med takk! :kyss2::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk på Agder, og var superfornøyd med det. deilig at det var i nærheten av en by, og syns generelt alt var toppers på skolen.

hvis du går inn i dagboka til stearinpikken kan du lese mye om folkehøgskole, hun er nemlig på FHS nå, og vi diskuterte i det vide og det brede før hun dro dit ;)

men en ting er sikkert: DRA!! alle bør gå på fhs. det er fantastisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Folkehøgskole er kjempebra, det var et av de absolutt beste årene i mitt liv :hjerte: Da jeg gikk der hadde vi ikke noen av de linjene du vil gå, så tror ikke jeg skal anbefale deg min skole sånn sett, men er sikker på at du får det herlig uansett hvor du drar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Takk for alle svar og hilsener her inne -- det setter jeg veldig stor pris på, og jeg titter innom hver dag for å lese :) Men for tiden tar jobb og trening opp mesteparten av dagene mine, så jeg rekker ikke, eller orker ikke å svare når kvelden kommer. Men som sagt er det veldig, veldig koselig altså! :Nikke::hjertesmil:

Håper alle har hatt en bra start på uka!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Kjenner til følelsen av å være totalt utmattet etter de første dagene i ny jobb - håper du kommer sterkere tilbake når du har kommet litt mer inn i ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Kjenner til følelsen av å være totalt utmattet etter de første dagene i ny jobb - håper du kommer sterkere tilbake når du har kommet litt mer inn i ting!

Koselig :) - jeg kommer nok sterkere tilbake, men jeg har litt sånn av-på-forhold til KG. Er ikke alltid jeg har behov eller orker å skrive dagbok.

stoor :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du kommer tilbake snaaart.. liker så godt å lese i boka di :nigo:

og så håper jeg du trives på nye jobben! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
håper du kommer tilbake snaaart.. liker så godt å lese i boka di :nigo:

og så håper jeg du trives på nye jobben! :hoppe:

Takk, LekeHusmor! :strix: Så koselig da! Jeg liker godt å lese i boka di og, men hva skjer med at du ikke svarer så mye på innlegg lenger? Samme grunn som meg - litt lei? (haha, det rimte)

Trives såå godt i den nye jobben! Helt sykt at jeg tjener penger på å henge med barn, hehe! :ler:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...