Gjest skorpio Skrevet 20. desember 2008 #981 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg må bli flinkere til å komme meg innom oftere! Her var det mye å lese på! GRATULERER med ny jobb Og kjekkas og alt det der! Hehe, du skal få komme innom akkurat når det passer deg TUSEN TAKK God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. desember 2008 #982 Del Skrevet 20. desember 2008 håper du har en finfin lørdagskveld skorpan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. desember 2008 #983 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg er så FLAU! Jeg sovnet før halvparten av folka hadde kommet i går på vorset mitt! Jeg ble så SYKT full! Skal aldri aldri aldri drikke sprit igjen...!! Åh, jeg som hadde gledet meg så sykt til å ha det gøy og dra ut på byen og alt, også blir jeg så dårlig at jeg rett og slett må legge meg mens jeg har en haug med folk hos meg! Åhhh..... Jaja, ferdig med det nå! I dag er en ny dag, og snart kommer en ny helg! Endret 21. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. desember 2008 #984 Del Skrevet 21. desember 2008 Forresten så planlegger jeg en liten 50-sidersfest her inne! Dere er alle hjertelig velkommen til å delta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. desember 2008 #985 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg kommer, tar med !!!! Og godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. desember 2008 #986 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vil å være med på 50-siders fest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. desember 2008 #987 Del Skrevet 21. desember 2008 Woohoo, rave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. desember 2008 #988 Del Skrevet 23. desember 2008 syns du er spenstig som orker å dra i gang en fest dagen etter å ha vært så full uansett søta, så vil jeg bare innom og si at jeg håper du får en finfin juletid.. kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. desember 2008 #989 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. desember 2008 #990 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe, ikke sant LekeHusmor! I'm a partygirl! GOD JUL DA ALLE SAMMEN! Kos dere masse i morgen med familiene deres og god julemat og gaver og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 23. desember 2008 #991 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul til deg også Skorpio!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #992 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine kjære en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. desember 2008 #993 Del Skrevet 24. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. desember 2008 #994 Del Skrevet 24. desember 2008 missLady, Ansjoni og Trulselinemor: GOD JUL TIL DERE OG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. desember 2008 #995 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei på dere! Hatt en bra jul? Håper det. Min har vært perfekt! Men jeg har et spørsmål (som ikke har noe med jul å gjøre i det hele tatt): hva betyr ordtaket "I mørket er alle katter grå"? Betyr det noe mer enn det det bokstavelig talt sier, at i mørket er alle like? ~skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. desember 2008 #996 Del Skrevet 26. desember 2008 åååå Skorpis!!! Jeg skammer meg, ikke vært innom å ønsket deg god jul engang men veldig godt å se at du har hatt en hyggelig jul da! fikk du noe fint? hmm, det syns jeg var et nydelig ordtak aldri hørt det før så kan ikke svare på hva det betyr, men tolkningen din kan jo høres veldig riktig ut da ^^ Stooooor romjulsklem til søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2008 #997 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei på dere! Hatt en bra jul? Håper det. Min har vært perfekt! Men jeg har et spørsmål (som ikke har noe med jul å gjøre i det hele tatt): hva betyr ordtaket "I mørket er alle katter grå"? Betyr det noe mer enn det det bokstavelig talt sier, at i mørket er alle like? ~skorpio Jeg innbiller meg at det er det det betyr, uten at jeg egentlig har no peil... Ordtak og sånt er ikke min sterke side. tenkte bare jeg skulle opplyse om jeg planlegger å bli fast leser av boka di.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. desember 2008 #998 Del Skrevet 28. desember 2008 Envy: Det går så fint, Envy! Ingen skade skjedd! Har selv vært her inne veldig lite i jula, og dermed ikke fått besøkt så mange dagbøker selv. Fikk masse fint. Det jeg er mest fornøyd med er: speilreflekskamera, ipod-høytaler, og langrennski Stoooor romjulsklem tilbake! MarianneE: Okei, jeg hadde håpet at det skulle bety noe mer litt underliggende og.. Synes og det er veldig fint! Yay, fast leser er bra! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 28. desember 2008 #999 Del Skrevet 28. desember 2008 Håper du har koset deg i jula skårpan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. desember 2008 #1000 Del Skrevet 30. desember 2008 Ordtaket går jo på det å skille seg ut, slik at man ikke framstår som en i den grå massen. Samtidig så er jo dette overfladisk, et vakkert ytre hjelper deg ikke stort i mørket. Høres ut som du fikk veldig mye fint til jul Håper du koser deg videre. Skal du noe spennende på nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå