Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Jeg må bli flinkere til å komme meg innom oftere! Her var det mye å lese på!

GRATULERER med ny jobb :)

Og kjekkas og alt det der! :)

:klem:

Hehe, du skal få komme innom akkurat når det passer deg :ler:

TUSEN TAKK :)

God kveld! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så FLAU! :flau: Jeg sovnet før halvparten av folka hadde kommet i går på vorset mitt! Jeg ble så SYKT full! Skal aldri aldri aldri drikke sprit igjen...!! :spy: Åh, jeg som hadde gledet meg så sykt til å ha det gøy og dra ut på byen og alt, også blir jeg så dårlig at jeg rett og slett må legge meg mens jeg har en haug med folk hos meg! :tristbla: Åhhh.....

Jaja, ferdig med det nå! I dag er en ny dag, og snart kommer en ny helg!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns du er spenstig som orker å dra i gang en fest dagen etter å ha vært så full :ler:

uansett søta, så vil jeg bare innom og si at jeg håper du får en finfin juletid.. kos deg masse! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke sant LekeHusmor! :ler: I'm a partygirl! :skaal:

:hjerte: GOD JUL DA ALLE SAMMEN! :hjerte: Kos dere masse i morgen med familiene deres og god julemat og gaver og alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! :nisse: Hatt en bra jul? Håper det. Min har vært perfekt! :)

Men jeg har et spørsmål (som ikke har noe med jul å gjøre i det hele tatt): hva betyr ordtaket "I mørket er alle katter grå"? Betyr det noe mer enn det det bokstavelig talt sier, at i mørket er alle like?

~skorpio :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå Skorpis!!! Jeg skammer meg, ikke vært innom å ønsket deg god jul engang :(:sjenert: men veldig godt å se at du har hatt en hyggelig jul da! :) fikk du noe fint?

hmm, det syns jeg var et nydelig ordtak :) aldri hørt det før så kan ikke svare på hva det betyr, men tolkningen din kan jo høres veldig riktig ut da ^^

Stooooor romjulsklem til søta :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei på dere! :nisse: Hatt en bra jul? Håper det. Min har vært perfekt! :)

Men jeg har et spørsmål (som ikke har noe med jul å gjøre i det hele tatt): hva betyr ordtaket "I mørket er alle katter grå"? Betyr det noe mer enn det det bokstavelig talt sier, at i mørket er alle like?

~skorpio :kyss2:

Jeg innbiller meg at det er det det betyr, uten at jeg egentlig har no peil...

Ordtak og sånt er ikke min sterke side.

:opplyser:

tenkte bare jeg skulle opplyse om jeg planlegger å bli fast leser av boka di....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy: Det går så fint, Envy! Ingen skade skjedd! ;) Har selv vært her inne veldig lite i jula, og dermed ikke fått besøkt så mange dagbøker selv. Fikk masse fint. Det jeg er mest fornøyd med er: speilreflekskamera, ipod-høytaler, og langrennski :)

Stoooor romjulsklem tilbake! :hjerte::klemmer:

MarianneE: Okei, jeg hadde håpet at det skulle bety noe mer litt underliggende og.. Synes og det er veldig fint!

Yay, fast leser er bra! :)

Klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordtaket går jo på det å skille seg ut, slik at man ikke framstår som en i den grå massen. Samtidig så er jo dette overfladisk, et vakkert ytre hjelper deg ikke stort i mørket. :)

Høres ut som du fikk veldig mye fint til jul :) Håper du koser deg videre. Skal du noe spennende på nyttårsaften? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...