Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I know, skikkelig nedtur!

Men nu har jeg bakt pepperkaker!

Haha, og det bøter på skaden det eller?

Jeg er så sykt fysen på noe!!!! Men jeg vet ikke hvaaa :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøyaktig 98 pepperkaker som fortsatt "lever", og så har jeg 3 i magen!

Virru ha en kanskje?

Ellers så har jeg innmari lyst på taco eller guacemole dipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøyaktig 98 pepperkaker som fortsatt "lever", og så har jeg 3 i magen!

Virru ha en kanskje?

Ellers så har jeg innmari lyst på taco eller guacemole dipp!

:klø:

Mmm..Pepperkake, nei.. Taco? ... nei! Guacamole har jeg spist før i dag, så nei!

Dette var vanskelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh *sukke tungt*.. Jeg må få ut litt frustrasjon... Denne uka har jeg vært litt sur og gretten. Det har sikkert litt med han typen som nekter å svare på meldingen jeg sendte, og at jeg er lei jobben, og at det er vått, kaldt og glatt ute, og i det hele tatt. Jeg er ikke helt sikker. Men noen ganger har man bad days! Faen heller. Og er ikke det lov da? Altså, jeg ORKER ikke hele tiden høre "hvorfor er du så sur", "hva er det for noe egentlig", "kan du slutte å være så jævla sur", "er det noe gærent eller" osv osv.. Kan man ikke bare få lov å være litt sur en gang i blant for helvete??? Man kan jo ikke alltid være i godt humør! Og da er det ekstremt slitsomt med mammaer som absolutt skal klage over at man er det hele tida heller! Det er vel bare å overse meg, og kanskje ikke snakke til meg hele tida, hvis det er så jævlig plagsomt! Noen ganger har man jo behov for å være litt i fred med tankene sine, og faktisk få lov til å være sur eller lei seg uten at alle absolutt skal vite hva det er, hvorfor, og kommentere det hele tiden!

Ja..det var et langt og klagete innlegg, men det er min dagbok, så whatev.. Det var ekstremt deilig å få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er litt slitsomt der og da.. Æsj, nå har jeg vondt i hodet og. Men i morgen skal bli bra!! a013.gif Og lørdagen skal bli enda bedre! a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Hehe, har det slik de siste dagene jeg også. Er sykt irritert på alt og alle. :ler: Og er sånn passe lei av "HVA er det da??"

Men det går over..hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har det slik de siste dagene jeg også. Er sykt irritert på alt og alle. :ler: Og er sånn passe lei av "HVA er det da??"

Men det går over..hehe ;)

Ja, det er så sykt irriterende at alle skal spørre hva det er for noe hele tida! Hvertfall når de spør flere enn én gang. Alle har jo dårlige dager liksom :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt snakket jeg med A! :) Han var på facebook, så jeg begynte å prate med han, og han fortalte at mobilen hans lå igjen i leiren (ikke at jeg vet hva det skal bety), og han skulle få den igjen i dag. Så da veit vi jo hvorfor han ikke har svart :) Og han drev hele tida og sa sånn: "du liker meg du", "du er in løøv du" osv.. :gjeiper: Litt barnslig, I know, men litt søtt og da :sjenert: Virker hvertfall som han er litt på flørtern tilbake da. Det eneste er at jeg spurte om han hadde tenkt seg utpå byen i Oslo i helgen (han bor litt utenfor Oslo), men det skulle han ikke. Men egentlig så er det jo litt greit og, for da går det ikke så fort. Blir litt redd jeg da, når gutter blir sånn. Når han på en måte "ikke vil ha meg", vil jo jeg ha han enda mer :gjeiper: :ler:

I kveld skal jeg på julebord med jentene fra jobben :) Blir koselig, bortsett fra at sjefen skal komme (whom I HATE :frustrert: ), men skal prøve å drite i akkurat det :Nikke: Da er jeg off to work! Snakkes! a102.gif

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Åååå :ler: Dere er jo like barnslige :fnise: Søte!!

Drit i sjefen og ha det gøøøy!!

:skaal::kyss2:

Hehe, jaa :ler:

Det var faktisk kjempekoselig i går!! :)

:gullengel:

verdens søteste smiley er herved overrakt deg...

Nei, så søt du er! :hjerte: Tusen takk! :klemmer:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bli flinkere til å komme meg innom oftere! Her var det mye å lese på!

GRATULERER med ny jobb :)

Og kjekkas og alt det der! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...