Gjest skorpio Skrevet 14. desember 2008 #921 Del Skrevet 14. desember 2008 Han har lagt meg til på face! Lurer litt på hvordan han fant ut etternavnet mitt... Uansett.. å, nå er jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. desember 2008 #922 Del Skrevet 14. desember 2008 Han har lagt meg til på face! Lurer litt på hvordan han fant ut etternavnet mitt... Uansett.. å, nå er jeg glad! Det tyder hvertfall at han er såpass interessert deg til at han legger litt arbeid i å finne deg, det må da være et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. desember 2008 #923 Del Skrevet 14. desember 2008 Han har lagt meg til på face! Lurer litt på hvordan han fant ut etternavnet mitt... Uansett.. å, nå er jeg glad! Ga du ham ikke telefonnr ditt da? Vel, det virker som om han var litt interessert i alle fall, siden han finner deg på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. desember 2008 #924 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) ååå, nå ble jeg glad Skorpio!! :happy: Du fortjener så sinnsykt å finne en søt gutt å drive på med nå! og det at han fant deg på facebook tyder jo på at han er intressert ja, men kanskje han er for sjenert til å sende mld? Lykke til vidre hvertfall, og oppdater oss så fort det er noen spennende vendinger vi vil høre om her inne da stor nattaklem på skorpio Endret 14. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #925 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Takk dere!! ble vekket av en melding fra han for ca en time siden Får jo ikke sove jeg nå...! Og jeg som skal på jobbintervju i morgen tidlig! Endret 15. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. desember 2008 #926 Del Skrevet 15. desember 2008 massse lykke til på jobbintervjuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #927 Del Skrevet 15. desember 2008 massse lykke til på jobbintervjuuu Taaakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. desember 2008 #928 Del Skrevet 15. desember 2008 Spennende med denne gutten Lykke til på jobbintervjuet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. desember 2008 #929 Del Skrevet 15. desember 2008 Lykke til på jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #930 Del Skrevet 15. desember 2008 Spennende med denne gutten Lykke til på jobbintervjuet!! Ja, det er det Takk! Lykke til på jobbintervju Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. desember 2008 #931 Del Skrevet 15. desember 2008 Lykke til på jobbintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #932 Del Skrevet 15. desember 2008 Lykke til på jobbintervju! Yeeah! Thanks babe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerneskudd Skrevet 15. desember 2008 #933 Del Skrevet 15. desember 2008 Heia Leste innlegget ditt. Er vegetarianer, jeg er sååå enig Lykke til på intervju, spennende!! Romantisk sms......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. desember 2008 #934 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Heia Leste innlegget ditt. Er vegetarianer, jeg er sååå enig Lykke til på intervju, spennende!! Romantisk sms......? Ja, veggis jeg og! Bortsett fra at jeg spiser fisk da, så jeg jukser litt.. Tusen takk, akkurat vært på intervju nå! Gikk veldig bra tror jeg Førsteinntrykket av de som jobba der var veldig bra, søte damer Håper og tror at de likte meg og, hun sjefen ville jeg skulle komme og prøve meg i morgen! Så det blir spennende! Hehe, sms-en var ikke så romantisk. Heldigvis, ellers hadde jeg sikkert rygga litt :gjeiper: Han spurte om alt var vel og skrev at han endelig hadde lagt seg for å sove nå. Han og kompisen måtte dra allerede halv åtte den morgenen, fordi han ene skulle på vakt eller no, så det ble nok en lang dag for de.. Endret 15. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. desember 2008 #935 Del Skrevet 16. desember 2008 Æsj, nå er jeg utålmodig.. Sendte mld til A i går ganske sent på kvelden, og har ikke fått svar fra han enda. Men han er jo i militæret, så jeg regner med at det er derfor han ikke har svart..trøster meg med det, og satser på svar i kveld JEG HAR FÅTT JOBB!! I en barnehage rett ved der jeg bor! Barna er bare helt helige! Var på prøvedag der i dag - begynner å jobbe der på nyåret. Jeg gleder meg så sykt til helgen! Fredag skal jeg på julebord, og lørdag skal jeg ha vors med masse herlige mennesker, så drar vi på byen. GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. desember 2008 #936 Del Skrevet 16. desember 2008 Ååå!! GRatulerer så mye vennen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. desember 2008 #937 Del Skrevet 16. desember 2008 Åååh! Gratulerer med jobb! Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 16. desember 2008 #938 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer super masse med ny jobb!! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. desember 2008 #939 Del Skrevet 16. desember 2008 Taaakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. desember 2008 #940 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Tipser om en side: http://www.101gratis.com/ Endret 16. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå