Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Jeg fant bare kakemenn-deig jeg! :fnise:

Blir spennende å se om det blir vellykket, er vel ikke så vanskelig!

Arg...at fotball skal ødelegge for Greys!!

Jeg laster heldigvis ned alt ;)

Hei! :vinke: Koselig med et nytt "fjes" her inne! :jepp:

Liker ikke å laste det ned jeg..da har jeg ingen grunn til å glede meg til tirsdager lenger ;)

:kose:

Jeg skal bare slappe av idag jeg!

:hug:

Høres bra ut :) Det syns jeg også du skal gjøre!

-------------

NÅ HAR JEG VÆRT I POSTKASSA TIL POLITIKERNABOEN MIN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Aint you good!! Kjenner jeg blir litt glad inne i meg for sånne som deg som står opp for det de tror på!

Pels er ikke ok!

:kyss2:

Takk! :klemmer: Kjenner jeg blir litt glad av sånne som meg, selv! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Æsj, treningen rakk jeg ikke, for de var så lenge på besøk. Men da får det bli en annen dag :) Er veldig koselig å ha besøk av de, så det gjorde ikke så mye.

I morgen er det en ny drittdag på drittjobben min. Wish me harmony in my soul and luck in my heart.. and of course world piece and no wars. Nei, nå er jeg overtrøtt!

Natta e045.gif (etter Kongen av Queens selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff da, lykke til med drittdag på drittjobb ja :troest: om det er noen trøst har jeg drittdag på drittjobben i morgen jeg å :sur:

Og i'm wishing u harmony in ur soul and luck in ur heart :jepp: (on ur own request)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da, lykke til med drittdag på drittjobb ja :troest: om det er noen trøst har jeg drittdag på drittjobben i morgen jeg å :sur:

Og i'm wishing u harmony in ur soul and luck in ur heart :jepp: (on ur own request)

Hahaha, tusen takk! :ler::kyss2:

Lykke til på drittjobben du og! ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er så innmari lei meg og sinna på meg selv!!! :cry: Jeg vet så jævlig godt hvorfor ikke jeg kan finne meg en kjæreste. Som lyn fra klar himmel forsto jeg det i dag, da jeg gikk forbi en av guttene som jobber ved siden av meg! Han er så utrolig snill, og prater alltid med meg, og en gang kom han innom butikken min med en kakao til meg. Altså så gikk jeg fordi han og en kamerat av han i dag, og jeg hilser, men så bare går jeg videre! Og jeg hører han sånn mens jeg går forbi spør hvordan jeg har det, men jeg går bare videre! Aner ikke hvorfor! Jeg kunne jo vært normal og hyggelig og stoppet og hilst og kanskje gitt han en klem og prata litt, men jeg GÅR BARE! Hva FAEN er det med meg? Og folk tror jo jeg er overlegen, når jeg egentlig bare er sjenert og vet ikke hva jeg skal si til folk. Jeg tror egentlig jeg ikke skjønner at folk faktisk vil snakke med meg. Med meg liksom! Og jeg har ikke engang visst det, det bare slo meg så hardt i dag, og nå hater jeg altså meg selv. Alle de herlige guttene jeg går glipp av fordi jeg er utilnærmelig! Hun jeg jobber med brukte et ord som passet meg perfekt, men jeg kom ikke på det nå...

Åååå, jeg vil bare gråte....!!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :forvirret: Skjer det ofte? Eller la du bare merke til det på en dag du kanskje var litt trist?

For sånn som du er på kg, så virker du som en mega herlig person og utseende er det hvertfall ikke noe å si på (jeg har deg på face, så jeg vet! :ler: ), så jeg tror ikke at folk ser på deg som utilnærmelig :)

(Kanskje bortsett fra han gutten da :fnise: Unnskyld, dårlig gjort å le).

Men hvis det faktisk er sånn med deg og gutter, så er det jo bra du vet om det nå, så kan du ha det litt i bakhodet og stoppe neste gang! :jepp:

Og hallo! Det er ikke du som går glipp av gutter, det er de som går glipp av deg!!

Scorpis rocker! :skya:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Du er vel den skjønneste da, Reka! Du sier alltid de rette tingene du! :)

Hadde en veldig god dag i går altså, helt til det skjedde. Så jeg skjønte plutselig da at jeg alltid er sånn. Var derfor jeg ble så lei meg.

Fra i dag av skal jeg prøve å.. nei, jeg SKAL bli mer utadvendt, og smile og klemme og bare være så sjarmerende som jeg klarer! :fnise: hehe!

Skal på trening etter jobb i dag og - kanskje Eyecandy er der, så kan jeg smile litt til han og! :biggrin:

:hjerte: REKA ROCKER! :hjerte:

Fiiiiin

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt redd for å si noe feil, men bra jeg ikke gjorde det! :jepp::ler:

:hoppe: Du får starte din nye utadventhet på eyecandyet da vet du :lur:

Den sangen er fiin! :hjerte:

Du er kul, god jul! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt redd for å si noe feil, men bra jeg ikke gjorde det! :jepp::ler:

:hoppe: Du får starte din nye utadventhet på eyecandyet da vet du :lur:

Den sangen er fiin! :hjerte:

Du er kul, god jul! :ler::klem:

Du er en veldig kul dame selv! :)

God jul ja! a042.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missLady

skorpio da, skjønner deg sykt godt, er sjenert selv. Men neste gang stopp og snakk med fyrn ;) Siden han kom med kaffe til deg er han jo garantert interessert i deg! Og jeg skjønne godt hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpio da, skjønner deg sykt godt, er sjenert selv. Men neste gang stopp og snakk med fyrn ;) Siden han kom med kaffe til deg er han jo garantert interessert i deg! Og jeg skjønne godt hvorfor ;)

Ingen av de vanlige gutta var der i dag, MEN det var en ny fyr der! Dritsøt svenske! Og jeg hilste med en gang, og sa at jeg jobba ved siden av og hva jeg het. Og han smilte så søtt!

Eyecandy var ikke på trening i dag da, hvertfall ikke da jeg var der, men da fikk jeg konsentrert meg litt om treningen og, så det var vel egentlig greit.. :gjeiper: :fnise:

Takk for støtten, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

goood helg søte deg! :klemmer:

og bare vent, MR PERFECT dukker plutselig opp.. og da kommer du til å oppføre deg akkurat slik som du ønsker å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...