Gjest mymlen Skrevet 21. november 2008 #761 Del Skrevet 21. november 2008 God helg bæjbi!! Håper du har det fint! Kjenner veldig igjen det at det skjer mye i andres bøker og at man selv ikke har så mye og skrive!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. november 2008 #762 Del Skrevet 22. november 2008 oooi, gratulerer masse Skorpio! Du finner deg nok en ny jobb snart, men du bør nok ikke ligge på latsiden med jobbsøkingen, arbeidsmarkedet går nedover nå vetu! Det er jo folk som blir permitert og sagt opp innen alle sektorer nå! Om du vil ha et aldri så lite Envyråd Så lurer jeg på om du har prøvd deg i serveringsbransjen før? da mener jeg ikke nødvendigvis bagatelle eller grand, men typ dolly's, peppes eller big horn? Det er jo hvertfall en bransje som mangler folk, hvor det bør være stilllinger ledig, og erfaring ikke er påkrevd (om du ikke har servert før..) Jeg så beskjeden din btw, ting går bare litt treigt i svingene Håper du har en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. november 2008 #763 Del Skrevet 22. november 2008 Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. november 2008 #764 Del Skrevet 23. november 2008 Koselig å komme inn her og se at dere holder liv i dagboka mi, selv når jeg ikke gjør det! Det varmer hjertet mitt i vinterkulda Takk for tips, Envy! Det er absolutt til vurdering! Æsj, byen i går sugde. Har dere opplevd å bare føle deg skikkelig ensom på byen før? Sånn var det for meg i går. Og etter en superkul kveld på fredagen, så var det ganske skuffende Følte meg som den outsideren, så i 2-tida heiv jeg meg i en taxi og tok turen hjem. Og taxisjåføren syntes jeg var søt. Etter en så kjip kveld, tok jeg selvfølgelig i mot den komplimenten! hehe.. Å, jeg vil ha tatovering!! Har skikkelig lyst på forbokstaven min bak øret eller et sitat i nakken/øverst på ryggen. hååh.. Det eneste er bare at jeg er redd for at jeg kan komme til å angre. Selv om jeg gjerne skulle vært en som driter i sånt, så er det ganske typisk meg. Er perfeksjonist, så jeg ville sikkert lett etter feil på den 24 timer i døgnet :gjeiper: ~skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. november 2008 #765 Del Skrevet 23. november 2008 servitør-yrket er å anbefale altså.. gode penger og så er det såååå deilig med tips det er også deilig å jobbe skift syns jeg, sånn at man noen dager begynner sent og noen dager tidlig. det er jo en fordel å finne en restaurant som har lunch servering også da. jeg jobber på bølgen og moi og det kan absolutt anbefales skulle ønske du var innom oftere.. det er så kjekt å ha deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 23. november 2008 #766 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg vil også ha deg her oftere!! Men altså, tatovering, der tenker vi likt! Jeg har såå lyst, men tør ikke helt fordi jeg er redd for å angre.. Så jeg har på en måte laget et kompromiss med meg selv, at er jeg i LA eller Miami så må jeg gjøre det, pga programmene la ink og miami ink Så jeg vet hvor jeg skal dra Det er alltid veldig nedtur hvis man har høye forventninger til den kule kvelden, og så blir det bare nedtur.. Men så må man bare satse på at det blir gøy igjen neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. november 2008 #767 Del Skrevet 23. november 2008 Åå, lille LekeHusmor Søt du er! Skal begynne å komme inn oftere nå! Men ja, restaurantyrket..Hm.. Er du servitør/kelner eller? Er det vanskelig egentlig? Mymlen: Jaaa, jeg har og dritlyst til å tatovere meg hos Miami Ink! Gjerne av Ami.. Visste ikke at de har den sjappa i LA og? Ja, nå må jeg jo neste komme oftere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 23. november 2008 #768 Del Skrevet 23. november 2008 Jo det finnes en der og! Men LA ink er bare Kat sin, fordi hun ble jo sparka av Ami så hun dro til LA og åpnet sin egen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. november 2008 #769 Del Skrevet 23. november 2008 Jo det finnes en der og! Men LA ink er bare Kat sin, fordi hun ble jo sparka av Ami så hun dro til LA og åpnet sin egen! Ja, det husker jeg! Åå, hun er jo og rå på tattiser da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 23. november 2008 #770 Del Skrevet 23. november 2008 Jaa! I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. november 2008 #771 Del Skrevet 24. november 2008 Good evening Hatt en fin dag folks? Ååå, i går så jeg en av de beste filmene jeg har sett! "Efter Brylluppet" het den. Dansk film med Mads Mikkelsen i hovedrollen. Han spiller bare helt fantastisk, også er han så jæævlig fiiin!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 24. november 2008 #772 Del Skrevet 24. november 2008 Hello! Jeg er så sliten jeg, så fin dag kan jeg ikke si det har vært.. Eller ok, hadde jeg ikke vært så sliten og småsyk hadde den vært veldig fin, men siden jeg føler meg sånn så blir dagen dårlig den og. Vi så samme film!! Og han er FIN!!!!!!! (Skal vi ha delt omsorg for han? En uke hos deg, en uke hos meg? ) Du burde se Adams epler! Den er og fin!! Hvordan har din dag vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. november 2008 #773 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hello! Jeg er så sliten jeg, så fin dag kan jeg ikke si det har vært.. Eller ok, hadde jeg ikke vært så sliten og småsyk hadde den vært veldig fin, men siden jeg føler meg sånn så blir dagen dårlig den og. Vi så samme film!! Og han er FIN!!!!!!! (Skal vi ha delt omsorg for han? En uke hos deg, en uke hos meg? ) Du burde se Adams epler! Den er og fin!! Hvordan har din dag vært? Deal!! Kunne spist han med teskje ass.. Bit for bit... mmmm.... Adams Epler har jeg sett vettu! Haha, den var morsom! Nei, det er simpelthen for frækt! Han er genial i den filmen! God bedring da! Endret 24. november 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. november 2008 #774 Del Skrevet 24. november 2008 I det siste har jeg hatt noen helt grusomme netter. Jeg kan våkne midt på natta og skjelve av kulde. Virkelig skjelve liksom. Hakke tenner og alt mulig. Og jeg aner ikke hvorfor! Og det er nesten helt umulig å sovne igjen, for uansett hvor mye jeg kler på meg og tuller meg inn i dyna, hjelper det ikke! Blir litt engstelig, for det er jo ikke normalt å gjøre det!? Og nesten enda verre er at jeg blir så innmari stiv og anspent i hele øvre del av ryggen, spesielt nakken av det. Noen som har opplevd noe lignende? I natt var det veldig ille! Ropte på mamma så kom hun og la seg ved siden av meg og holdt rundt meg og og klappet på meg til jeg sluttet å skjelve. Mammaer er fantastiske Skal til legen på torsdag, så da skal jeg spørre hva det kan være for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. november 2008 #775 Del Skrevet 24. november 2008 huff, det hørtes ikke helt bra ut altså.. håper legen har noe svar å gi deg! jeg er servitør ja.. syns igrunn ikke det er så vanskelig nei bære tallerkener og rydde neida.. det viktigste er vel at man er veldig serviceminded og er hyggelig alltid mot gjestene. klistre på et smil alt om viner osv lærer du jo etterhvert.. jeg er ikke fagutdannet ellernoe, jeg har bare lært gjennom erfaring.. litt sliten jeg. hadde ikke så mye å skrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. november 2008 #776 Del Skrevet 24. november 2008 ååå, snille mammaen! Det er så godt å ha en mamma.. det er forsåvidt veldig godt å ha en pappa oxo Mer støttende personer enn akkurat de 2 finnes ikke på denne jord.. Håper du slipper å våkne av kulde i natt Skorpa! Husk å pakke deg godt inn i dyner, pledd og klær før du legger deg da! og kanskje lurt å ta en kopp kakao eller noe før du sovner oxo, for å få litt varme i kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 25. november 2008 #777 Del Skrevet 25. november 2008 Uff skorpis!! Kom deg til legen! Det hørtes kjempe ekkelt ut! Bra du har mamman din Mammaer er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. november 2008 #778 Del Skrevet 25. november 2008 LekeHusmor: Du skal få skrive akkurat så mye du vil! Nå har jeg vurdert barnehage da, kanskje det er noe for meg.. Jeg innbiller meg selv at jeg ikke liker barn, men jeg tror egentlig jeg gjør det, hehe Jeg syns det er dritvanskelig å balansere tallerkener og glass på brett jeg, herreguud! Men man lærer seg vel noen teknikker etterhvert. til deg søta Envy: Nei, mammaer og pappaer er flotte å ha Hvertfall for noen.. Ikke alle som er like heldige med dem. Jeg våknet ikke i natt heldigvis Derimot forsov jeg meg to timer, så jeg kom en time for sent på jobb! Hehe :gjeiper: Stor ! mysan: Jepp, til legen i overimorgen! Da skal jeg ta gynekologisk undersøkelse for første gang og. HJELP! & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 25. november 2008 #779 Del Skrevet 25. november 2008 Oj dæven! Gynekologisk undersøkelse? Spennanes Men det årner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. november 2008 #780 Del Skrevet 25. november 2008 Hehe, ja, følte det var på tide nå Aldri vært der før, så gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå