Gjest skorpio Skrevet 28. oktober 2008 #721 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sittet og hørt og sett på gamle sanger og musikkvideoer nå, så tenkte jeg at jeg skulle dele de med dere og Whitney Houston - My love is your love Sarah Brightman & Andrea Bocelli - Time to say goodbye Celine Dion - My heart will go on Toni Braxton - Unbreak my heart Eve & Alicia Keys - Gangsta lovin' Janet Jackson - Together Again Hehe, enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 29. oktober 2008 #722 Del Skrevet 29. oktober 2008 Oh mange fine sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. oktober 2008 #723 Del Skrevet 29. oktober 2008 I'm free to be whatever I Whatever I choose And I'll sing the blues if I want Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2008 #724 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. oktober 2008 #725 Del Skrevet 29. oktober 2008 missLady: Ja, ikke sant? Ansjoni: Oasis er best mio: Si meg, hadde du bursdag i går eller i forgårs??? Nå skal jeg ut på tur i snøværet!! :snø: Elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. oktober 2008 #726 Del Skrevet 29. oktober 2008 Her drypper all snøen til regn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 29. oktober 2008 #727 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vil også ha snø Her har vi bare is, ikke akkurat det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. oktober 2008 #728 Del Skrevet 29. oktober 2008 Deilig kveld med snø ute, peis inne, verdens diggeste veggispizza, og Sex & Singelliv i dvd-spilleren. Kan det blir bedre? I think not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. oktober 2008 #729 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det hørtes hærlig ut skorpa! Jeg for min del har hatt en travel kveld på jobb med full restaurant, men på hotellet har de pyntet til jul alt og med all snøen ute ble det skikkelig julestemning og kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 30. oktober 2008 #730 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg sånn til snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #731 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herregud så heldig du er som har peis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. oktober 2008 #732 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det hørtes hærlig ut skorpa! Jeg for min del har hatt en travel kveld på jobb med full restaurant, men på hotellet har de pyntet til jul alt og med all snøen ute ble det skikkelig julestemning og kjempekoselig Jaa, herregud, jeg gleder meg til jul!! Gleder meg sånn til snø! Snø er koooos Herregud så heldig du er som har peis!! Ja, peis er så koselig og deilig nå når det er så kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #733 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva har du gjort idag da scårp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. oktober 2008 #734 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ansjoni: Oasis er best Billetter til oslokonserten legges ut til mandag Så de for et par år siden, det var morro. Var skikkelig fan for en 10-15 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. oktober 2008 #735 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva har du gjort idag da scårp? Du skrev i går, men jeg svarer for i dag jeg Har bare jobbet, nå sitter jeg og ser på Fab5 og gruer meg til eventuelle Halloween-godteri-tiggende-barn.. Du da? Billetter til oslokonserten legges ut til mandag Så de for et par år siden, det var morro. Var skikkelig fan for en 10-15 år siden Konsert? Hvor? Når?! Det skal jeg litt sjekke ut! Takk for tipset søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. oktober 2008 #736 Del Skrevet 31. oktober 2008 Konsert? Hvor? Når?! Det skal jeg litt sjekke ut! Takk for tipset søta! http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article94066.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. november 2008 #737 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har lyst til å jobbe med dyr. Enkelt og greit. Jeg har funnet ut at det er det jeg bør drive med i livet. Er det noe som interesserer meg så er det dyr! Men hva kan bli da? Noen som vet? Det finnes sikkert en hel haug, men jeg kommer liksom ikke på noe annet enn veterinær for øyeblikket. Og marinbiolog. Men kan dere flere yrker innen dyrevelferd, så bring it! ~skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 2. november 2008 #738 Del Skrevet 2. november 2008 Veterinær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2008 #739 Del Skrevet 2. november 2008 Dyrepleier? Eller du kan jobbe i hundesalong, på kennel... Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. november 2008 #740 Del Skrevet 2. november 2008 hei på deg skorpan. nå er det lenge siden jeg har "sett" deg, lurer på hva du har bedrevet søndagen din med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå