Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest skorpio

Tusen takk! :) God helg til dere alle! :hjerte:

(Reka: Skal ut i kveld ;) )

Så forresten Vicky Cristina Barcelona i går, den var bra den :) Liker sånne filmer! Absolutt en anbefaling fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Hej alla! n010.gif

Tusen takk for bursdagshilsener! :enig: :rødme: Bare ett år igjen til jeg er 20 nå!!!! Kan nesten ikke vente! a023.gif (men det må jeg jo)

Hadde en litt kjip bursdag.. Men neste år har jeg lyst til å feste heftig, med sprit, og utested og hele "sulamitten"! :fnise:

Serenity :hjerte: : Koselig å se deg igjen her inne a040.gif Alt bra?

Life is treating me a little bad lately, I think.. Vet ikke.. Er ikke helt fornøyd med hvordan ting er akkurat nå. Men jeg må vel bare være tålmodig som alle andre..

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

Nei, jeg hadde vel bare håpet den skulle bli dritkul, men så ble den ikke så kul som jeg hadde håpet. Vorset med 6 kompiser og det var dritgøy, men så dro vi på en fest som var utrolig kjip og vi ble beskyldt for å stjele og alt, så vi dro etter hvert. Og da var jeg så full at jeg orket ikke tanken på å dra et nytt sted så da dro jeg hjem. :sukk:

Også er jeg litt deppa fordi jeg har så lyst på kjæreste, og jeg har lyst til å jobbe et annet sted, men så har jeg ikke det, også vil jeg ha venner som bryr seg litt mer, og ja.. jeg er bare generelt misfornøyd med ting for øyeblikket.

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: på scorpio, det er teit når vors som er kule går videre til fester som er kjipe. Spesielt siden det var bursdagen din, men neste år får det bare blir drit fett :biggrin:

Husk at du har mange venner her inne som bryr seg masse da!! :hoppe::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

:klem:

Ny jobb, søk nye stillinger, søk søk søk! Kanskje det dukker opp noe bedre?

Nye venner, hmm, du sa du var på vors med 6 guttekompiser, kanskje jenter bryr seg mer, prøv å få jentevenner? Bare en tanke, snakker selv mye mer med jentevenninner og de bryr seg mer på en annen måte enn gutter..

Kjæreste, vel, da må du nok slutte å være så skorpion. :gjeiper:

Vet du forresten hvorfor skorpioner har rykte på seg for å være vanskelige? Vel, dameskorpionene spiser sine partnere etter sex .. Hehe :hoho:

Men fra spøk til alvor. Det med kjæreste forstår jeg godt, savner kjæreste litt ekstra på bursdager og i jula. Ikke fordi jeg vil ha fine gaver, men vil ha oppmerksomheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...