Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #661 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Da er du blond Har bursdag snart du da Forresten, har du langt hår? Endret 22. oktober 2008 av missLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #662 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da er du blond Har bursdag snart du da Forresten, har du langt hår? Jepp til alt! Hehe! Håret rekker akkurat over puppene. Og du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #663 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jepp til alt! Hehe! Håret rekker akkurat over puppene. Og du? Ca på puppene.. Men skal klippe det litt kortere lørdag, og klippe lugg!! :sjokk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #664 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ca på puppene.. Men skal klippe det litt kortere lørdag, og klippe lugg!! :sjokk: Seriøst??? Jeg har hatt lyst til å klippe lugg en god stund nå, men tør ikke helt!! Vi hadde mye til felles altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #665 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, jeg har drømt om det i mange uker, mnd kanskje!! Hadde bestilt meg time forrige fredag, men bilen brøyt sammen, så jeg måtte avbestille, kanskej det var et hint fra noen oven, at jeg ikke kommer til å passe til lugg?? Ny time er bestilt nå! Såh, jeg gruuuuuer meg! Men hvor ille kan det da se ut?? Skal klippe den ca slik: http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/i...61020202723.jpg http://www.kaleycuoco.org/gallery2/d/3832-...18_HDTV_011.jpg Blir det for ille, så skal jeg kjøpe meg et lass med spenner, hårklyper osv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #666 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ikke sant! Blir det helt jævlig er det bare å sette det opp i spenner helt til det har blitt så langt at det er lugg, og det tar jo ikke så lang tid faktisk. Jeg har sett litt på dette bildet her. Synes hun er dritfin på håret der! Me want! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #667 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, ikke sant! Hun var jo bare kjempe fin på håret! Sats på det du Scorpio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #668 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, ikke sant! Hun var jo bare kjempe fin på håret! Sats på det du Scorpio! Skal tenke litt til på det, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. oktober 2008 #669 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Kjære lille søte dagboka mi, og kjære søte dere som leser (jeg er ikke full altså, bare litt trøtt og syk og sånn) I dag er min andre dag hjemme fra jobb, og jeg blir bare mer og mer forkjøla. DOH! Kan jeg ikke i det minste hoppe over det stadiet hvor nesa tetner, halsen kiler og kvalmen stiger, og bare få sexy hes stemme? Mobilen min (som jeg la ut et fortvilet innlegg om var blitt ødelagt), er reparert Hentet den på tirsdag. De var forresten jævlig greie på det stedet, fordi jeg jeg fant ut da jeg skulle betale at kortet mitt har blitt avmagnetisert, så de sa jeg kunne komme og betale onsdag eller torsdag. Så da ville kanskje mange dere bare tatt mobilen og aldri kommet tilbake, men ikke jeg! Ærlig og redelig som jeg er, skal betale dem i dag. Det vil si..mamma skal dra og betale i dag :gjeiper: Jeg har jo fortsatt ikke kort, så det er fysisk umulig å la seg gjøre. Derimot skal jeg komme meg av gårde til Posten og få nytt kort! Håper jeg har fått det til lørdag, da skal jeg på innflyttningsfest, og må kjøpe drikke til både meg og hun jeg skal til. Eller har dere noen andre ideer? Hva gir man til folk som har innflyttningsfest bortsett fra blomster (som jeg syns er litt kleint å gi til en på 20) og "sjampis"? Nå sitter jeg derimot og vurderer hva jeg skal spise til frokost. Oooh, jeg vet det! Stekt egg og tomatbønner! NAM! Ha en flott torsdag jenter! ~skorpio Endret 23. oktober 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 23. oktober 2008 #670 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bra du er ærlig og betaler i dag, Skorpio! Jeg har aldri fått til å avmagnetisere mitt kort, hvordan har du fått det til? Nå er det ikke noe jeg vil klare altså Men jeg har liksom alltid kortet mitt sammen med mobilen min, men korte er da like fint? Jeg har overbevist meg selv at det bare er en myte :gjeiper: Innflyttningsgave ja, det er alltid vanskelig synes jeg, ender opp med å bare kjøpe noe tull! Men hva med noe fine pynteting? Om du da har sett leiligheten hennes, kanskje hun har litt lite? Hva med lys? Det er jo fint!! Plante er litt kjedelig, siden alle kjøper plante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2008 #671 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) God bedring! Ikke bra å være syk og svak Innflytningsgave...hmm, er hun glad i å lage mat og sånt? Da kan jo kanskje en god olivenolje, balsamicoeddik eller noe sånt være noe? Spørs litt hvor godt du kjenner stilen hennes, det kan jo være litt vanskelig. Jeg er iallefall veldig glad i å få forbruksvarer, har alt for masse ting. Vin er jo også bra, men blir veldig ofte til at veldig mange gir det, var i en sånn fest nylig, og det var omtrent bare alkohol de fikk ( fra oss også ) Håper du blir bedre til festen, men at den sexy røsten holder seg Endret 23. oktober 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 23. oktober 2008 #672 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sexy hes stemme ja! Det får jeg hver gang jeg drikker samtidelig som jeg snakker mye og HØYT og kanskje synger litt singstar! Når det da er klart for byen, ja, da er den sexy hese stemmen der. Jeg liker det aldri helt da, fordi da kan jeg ikke snakke like mye og like fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. oktober 2008 #673 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vin, eller matlagingsting som Ansjoni nevner er kjempefint å få. Ellers er myke, varme pledd fint. Kjøper du i en nøytral farge fungerer det jo også til det meste, om du ikke skulle vite hvilken farge sofaen er. Evt. vinglass, telysestaker med telys, duftlys eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. oktober 2008 #674 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takk for tips alle tre! Jeg kjenner henne ikke så veldig godt, det er bare det. Vi jobbet sammen et par ganger, og nå klipper hun meg fordi hun er frisørlærling. Så jeg kjenner ikke stilen hennes så godt, og jeg har ikke vært hjemme hos henne før. Får se hva jeg ender opp med missLady: Jeg har aldri hatt kortet sammen med mobilen, men her om dagen da jeg skulle gå og kjøpe lunsj la jeg bare mobilen oppi lommeboka.. Og deet var visst ikke så smart. Jeg visste at det kunne skje da, men jeg tenkte bare at det skjer ikke meg :gjeiper: Så nå vet du det! Jeg får og noen ganger litt hes stemme på byen - er og glad i å snakke høyt og blir mye latter når man drikker, hehe Ansjoni: Takk! Jeg håper og at den sexy stemmen holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. oktober 2008 #675 Del Skrevet 23. oktober 2008 Guten bedring meine libling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. oktober 2008 #676 Del Skrevet 23. oktober 2008 Iiik! Jeg har bestilt Mastercard! Fint. Da kommer jeg til å være lutfattig for alltid... Men apropos det å bruke penger, så skal jeg på kino i morgen og se Vicky Cristina Barcelona. Gleder meg som en unge på julaften (les: meg selv på julaften), fordi jeg digger Scarlett og jeg har heller ingenting i mot Penelope og Javier Bardem. Men så er det en Woody Allen-film da, og de kan ofte være litt for spesielle for min smak, men still... Kino er gull, så jeg gleder meg! Pluss at jeg skal dra med en venninne jeg ikke har sett på evigheter, så det blir koselig! Og til deg Reka: Danke kleiner freund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. oktober 2008 #677 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ikke sant! Blir det helt jævlig er det bare å sette det opp i spenner helt til det har blitt så langt at det er lugg, og det tar jo ikke så lang tid faktisk. Jeg har sett litt på dette bildet her. Synes hun er dritfin på håret der! Me want! sånn hår har jeg! bare litt lysere, og noen cm kortere.. klippet meg sånn for en stund tilbake siden, og er veldig fornøyd altså. er så lett å ta luggen til siden hvis man bare er lei av luggen en dag. det eneste kjipe med å ha lugg er at man føler seg som en nyfødt kylling når man stusser luggen frisøren min gjør det gratis da, for jeg vil bare ta ca 1 cm av gangen.. HATER å se ut som en sånn nyklipt barnehageunge heldiggris som skal på kino.. jeg har også lyst å se den filmen! du må si fra hvordan den var innflyttingsgave kan du jo gi så mangt.. fine rammer f.eks eller lys osv. eller noen kule bøker.. i innflyttingsgave til en venninne ga jeg Sex og Singelliv The Movie-bok . superkul å lese og veldig stilig å ha liggende fremme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. oktober 2008 #678 Del Skrevet 23. oktober 2008 "En nyfødt kylling"! :skratte: Takk for tips ang. gave! Og ja; jeg skal fortelle hvordan filmen var! Puss til deg søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. oktober 2008 #679 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er derfor jeg ikke har mastercard Jeg stoler ikke nok på meg selv når jeg ser noe jeg helt klart mener jeg trenger mer enn alt annet i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 23. oktober 2008 #680 Del Skrevet 23. oktober 2008 Uff! håper du blir frisk og rask snart! Jeg har akkurat blitt frisk fra snørrete nese, tett hode og sår hals som varte i 3 uker totalt... Ikke no stas nei! hvertfall når man ikke får sånn sexy hes stemme, men se heller for deg hu der nasale "Oh my god! Chandler!" dama i Friends... sjarmerende? Not so much :gjeiper: BTW, kjenner til farene ved å ha et kredittkort i lommeboka! Har det egentlig bare til kriser, men må bare la det ligge hjemme... alt for farlig for meg å gå rundt med det! *Klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå