Gjest skorpio Skrevet 20. oktober 2008 #641 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Gjett hvem som poka meg på facebook! Ja, dere gjettet nok riktig.. Nå ble jeg glad, og selvtilliten min skøyt enda høyere i været! Tenk at han svarte etter at jeg sendte den meldingen! Det jeg mente med "enda høyere" var at i dag på vei til jobb var det en mann som stoppet meg og sa at jeg hadde pene ben! Det er andre gang jeg har blitt stoppet på gata sånn. I fjor sommer var det en fyr som sa: "Fy faen, du var vakker!" Drit i janteloven, jeg må vel få være litt stolt av det!? Jeg må forresten spørre: Nå er det jo ca en uke siden jeg sendte den meldingen til han på facebook, og han poka meg tilbake først nå. Er det sånn at jeg liksom skal leke litt kostbar og vente noen dager med å gi noe respons tilbake eller? Endret 20. oktober 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. oktober 2008 #642 Del Skrevet 20. oktober 2008 Smileyene er tilbake nå YES ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. oktober 2008 #643 Del Skrevet 20. oktober 2008 Oi, så kult! Ta det til deg for alt det er verdt herlig med sånne kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. oktober 2008 #644 Del Skrevet 20. oktober 2008 Oi, så kult! Ta det til deg for alt det er verdt herlig med sånne kommentarer Ja, det er det! På dårlige dager så er det perfekt å ha sånne øyeblikk å tenke tilbake på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2008 #645 Del Skrevet 20. oktober 2008 Herlig med sånne kommentarer da Synes ikke du skal leke kostbar. Det er jo ikke sikkert han sjekker Facebook hver dag. Har du noe fornuftig eller hyggelig å komme med så er det ikke noe poeng å vente vel? Men ikke send melding eller poke bare for å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. oktober 2008 #646 Del Skrevet 20. oktober 2008 Herlig med sånne kommentarer da Synes ikke du skal leke kostbar. Det er jo ikke sikkert han sjekker Facebook hver dag. Har du noe fornuftig eller hyggelig å komme med så er det ikke noe poeng å vente vel? Men ikke send melding eller poke bare for å svare. Hva mener du med at jeg ikke bør poke eller sende mld "bare for å svare"? Syns du ikke jeg bør svare i det hele tatt med mindre jeg har noe spesielt eller fornuftig å si? :klø: Jeg tror jeg venter med å gjøre noe til jeg kommer på noe skikkelig bra å si... Hehe Nå er det natta for små skorpioner! :søvn: Sov godt, Enigma - og dere andre som titter innom her før dere hopper til køys selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. oktober 2008 #647 Del Skrevet 20. oktober 2008 jeg syns bare du skal poke tilbake jeg. han valgte mest sannsynlig bare den løsningen fordi han ikke visste helt hva han skulle svare, om du var seriøs osv sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. oktober 2008 #648 Del Skrevet 20. oktober 2008 jeg syns bare du skal poke tilbake jeg. han valgte mest sannsynlig bare den løsningen fordi han ikke visste helt hva han skulle svare, om du var seriøs osv sov godt! Ja, det er egentlig det jeg tenker og! At han liksom vil vise at han har sett meg, men at han ikke aner hva han skal svare på den lille nåty meldingen jeg sendte tilfør jeg skulle kødde med han! Hehe! Men da er det jo dumt av meg å poke tilbake? Da bør jeg jo jeg ta initiativ til en "samtale", bør jeg ikke det? Eller blir det teit...? Hvorfor er det ingen som har skrevet en fasit bok på alt dette?? Kanskje det er mitt kall i livet? :klø: *tenke* Natta, LekeHusmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 20. oktober 2008 #649 Del Skrevet 20. oktober 2008 *Poke* Jeg skulle gjerne også hatt den fasiten skorpio! Det er jo så gudsforjammelig komplisert alt sammen... Her får du en klem fra IloveNY som har vært borte alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. oktober 2008 #650 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sånne kommentarer er fine!! (Sier hun som bare får kommentarer om utseende når hun er på jobb og pensjonister trenger hjelp til å finne doruller og brød ) Anywho! Ha en fin tirsdag! Bildet mitt er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. oktober 2008 #651 Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg syns du bare skal sende en melding jeg. spør om han skal ut til helgen? like greit å være "rett frem", da finner du det hvertfall ut med en gang og slipper å gå å gruble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. oktober 2008 #652 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Har sendt han melding nå. Spurte om han skal ut i helga Digg sang Endret 21. oktober 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #653 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det jeg mente med "enda høyere" var at i dag på vei til jobb var det en mann som stoppet meg og sa at jeg hadde pene ben! Det er andre gang jeg har blitt stoppet på gata sånn. I fjor sommer var det en fyr som sa: "Fy faen, du var vakker!" Drit i janteloven, jeg må vel få være litt stolt av det!? Jeg må forresten spørre: Nå er det jo ca en uke siden jeg sendte den meldingen til han på facebook, og han poka meg tilbake først nå. Er det sånn at jeg liksom skal leke litt kostbar og vente noen dager med å gi noe respons tilbake eller? Nå er mine antagelser bekreftet! Jeg er overbevist om at du er råpen! Har alltid sett for meg at du er skikkelig pen.. :gjeiper: Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #654 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Nå er mine antagelser bekreftet! Jeg er overbevist om at du er råpen! Har alltid sett for meg at du er skikkelig pen.. :gjeiper: Hehe Hehe, så søt du er! Hvordan ser jeg ut inni hodet ditt da? Jeg ser for meg at du er ganske høy og slank, veldig modellpent ansikt, og mellomblondt hår. Og... :klø: brune øyne... Og at du er en sånn som alle gutter faller for, men at du ikke lar så mange komme helt inn på deg fordi du ikke vet om de vil ha deg for utseendet ditt eller personlighet. Derfor - nettflørt! Det er jo bare mine antakelser -- jeg har jo ikke peil, så ikke bli fornærmet eller noe, just correct me if I'm wrong!) Er så nysgjerrig på hvordan dere ser ut, og hvordan dere ser for dere meg! Endret 22. oktober 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #655 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, så søt du er! Hvordan ser jeg ut inni hodet ditt da? Jeg ser for meg at du er ganske høy og slank, veldig modellpent ansikt, og mellomblondt hår. Og... :klø: brune øyne... Og at du er en sånn som alle gutter faller for, men at du ikke lar så mange komme helt inn på deg fordi du ikke vet om de vil ha deg for utseendet ditt eller personlighet. Derfor - nettflørt! Det er jo bare mine antakelser -- jeg har jo ikke peil, så ikke bli fornærmet eller noe, just correct me if I'm wrong!) Er så nysgjerrig på hvordan dere ser ut, og hvordan dere ser for dere meg! OI!!! Imponert! Ganske mye rett, sykt mye rett faktisk! Er høy, slank, har hørt jeg har modellpen ansikt, og ja har mellomblondt hår! Har ikke brune øyne, men grønne! Så der var din første feil..hehe! Vet ikke om alle gutter faller for meg, men du har rett med at jeg er redd gutter ikke liker meg for meg, men er ute etter en ting osv.. Så ja, nettflørten min er genial! Jeg tror du er, sånn passe høy, slank, blond (?) Veldig pent og naturlig ansikt. Tror mange gutter faller for deg, men at du er litt kresen kanskje? Og som meg, liker de som ikke liker deg?! Såh,, ikke bli fornærmet nå da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #656 Del Skrevet 22. oktober 2008 OI!!! Imponert! Ganske mye rett, sykt mye rett faktisk! Er høy, slank, har hørt jeg har modellpen ansikt, og ja har mellomblondt hår! Har ikke brune øyne, men grønne! Så der var din første feil..hehe! Vet ikke om alle gutter faller for meg, men du har rett med at jeg er redd gutter ikke liker meg for meg, men er ute etter en ting osv.. Så ja, nettflørten min er genial! Jeg tror du er, sånn passe høy, slank, blond (?) Veldig pent og naturlig ansikt. Tror mange gutter faller for deg, men at du er litt kresen kanskje? Og som meg, liker de som ikke liker deg?! Såh,, ikke bli fornærmet nå da..hehe Vil du høre noe sykt? Jeg hadde egentlig sett for meg at du hadde grønne øyne, men jeg tenkte at det høres bare ut som jeg finner på noe hvis jeg skriver (jeg syns grønne øyne er så sinnsykt pent skjønner du ) Ellers må jeg si jeg var flink altså! Jeg er 170, så det er vel sånn passe høyt? Er slank, men ikke veldig tynn hvis du skjønner -- jeg har timeglasskropp, smal midje og brede hofter. Ansiktet mitt..tja, vet ikke om det er naturlig og pent jeg? Hehe, er liksom ikke sånt man ser selv. Har veldig blå øyne - vet ikke hvordan du så for deg de? Du har HELT rett i at jeg er kresen.. ikke fordi jeg føler jeg kan få bedre, men jeg er typisk skorpion på det punktet der -- jeg går aldri inn for noe med halvt hjerte. Jeg må være 100% sikker før jeg kaster meg inn i noe seriøst. Og JA, når noen liker meg så trekker jeg meg unna. Er den fødte jeger får man vel si Det er "moro" så lenge de ikke viser interesse, men når de gjør det så blir jeg redd og backer ut :gjeiper: Så du kan si, det er ikke så veldig rart at jeg er evig singel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #657 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg hadde sett for meg deg med blåe øyne! Skrev jeg ikke det da?! Hmm, neeei... Darn.. Hehe Du er ganske lik meg når det kommer til gutter! Er du skorpion?? Det er jeg også..Hehe! Kanskje det er det som gjør det ja! For at jeg skal gidde en fyr må jeg DIGGE han med stor D! Ellers gidder jeg ikke..hehe Endret 22. oktober 2008 av missLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #658 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hadde sett for meg deg med blåe øyne! Skrev jeg ikke det da?! :lure: Hmm, neeei... Darn.. Hehe Du er ganske lik meg når det kommer til gutter! Er du skorpion?? Det er jeg også..Hehe! Kanskje det er det som gjør det ja! For at jeg skal gidde en fyr må jeg DIGGE han med stor D! Ellers gidder jeg ikke..hehe Oi oi oi, er ikke rart vi er gode til å lese hverandre da! skorpioner er jo litt synske de vettu! Når har du bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #659 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Og ja 170 er passe høyt! Akkurat slik jeg forestilte meg høyden din! 21 november Du da?? Ps. Er du blond?? Endret 22. oktober 2008 av missLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. oktober 2008 #660 Del Skrevet 22. oktober 2008 25. oktober! Jepp, er mellomblond, bittelitt lysere enn dette kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå