Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaa! Gi meg det jeg vil ha!

Du tenker sikker veldig ekkelt nå scorpis.. :lur:

Men jeg mente bare gi meg flere pørsmååål!!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen du må jo skjønne det at jenter er ikke i stand til å ha sex uten at de er kjempeforelska. :gjeiper: Har merka det der ja, at gutter tror du er kjempeforelska så fort man har kost seg litt. Tror en del er "litt" innbilske ;)

På en måte ikke så rart da, det er jo bare å lese litt på nettet og i jenteblader så blir det jo gjerne stadfestet at jenter ikke har tilfeldige seksuelle forbindelser, men forbinder sex med følelser.

:skratte:

Nei, men du har faktisk rett -- det er jo veldig mange jenter som blander følelser med sex når de helst ikke skal det. Men ble bare litt irritert over det.

----------------

Spørsmål til dere: Kan dere ha sex uten å blande inn følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Nei, men du har faktisk rett -- det er jo veldig mange jenter som blander følelser med sex når de helst ikke skal det. Men ble bare litt irritert over det.

----------------

Spørsmål til dere: Kan dere ha sex uten å blande inn følelser?

Skjønner det godt. Jeg blir gretten av sånne gutter selv ;) De tror tydeligvis de betyr noe spesielt bare fordi man har sex :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg ville bare svare på sex/følelse-spørsmålet (født som koffert :fnise: )

JA! Jeg kan ha masse sex uten å blande følelser, så lenge det er noe kjemi der! Den beste sexen jeg har hatt er med "friends with benefits" :sjarmor:

:klem: på deg Skorpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg ville bare svare på sex/følelse-spørsmålet (født som koffert :fnise: )

JA! Jeg kan ha masse sex uten å blande følelser, så lenge det er noe kjemi der! Den beste sexen jeg har hatt er med "friends with benefits" :sjarmor:

:klem: på deg Skorpa!

Næmmen, Serenity!! :hoppe: Are you back in business?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt ha sex uten å ha følelser ja - i utgangspunktet! men SÅ! kommer dissa teite følelsene etterpå, når man ligger inntil han og begynner å TENKE, det er der problemene starter!

gutter og følelser er noe dritt, eller hva skorpa?

innom å sa hei jeg, og følte virkelig at jeg var den rette personen til å besvare akkurat det spørsmålet XD hihi

Håper du sover godt akkurat nå :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt ha sex uten å ha følelser ja - i utgangspunktet! men SÅ! kommer dissa teite følelsene etterpå, når man ligger inntil han og begynner å TENKE, det er der problemene starter!

innom å sa hei jeg, og følte virkelig at jeg var den rette personen til å besvare akkurat det spørsmålet XD hihi

Hehe, gutter og føleleser er noe dritt ja! Kos at du stakk innom! :bond:

Ha en fin torsdag! :klem:

--------------------

Åh, jeg elsker torsdager av en eller annen grunn! Sikkert tanken på at nå er det snart helg. I dag elsker jeg VAFFAL torsdag, for har fri resten av helga, så etter klokka ti i dag er det HELG for meg! :happy: Jabbadabbaduuu!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat det som er problemet, når man skal kose etterpå og sove sammen osv.. Da blir det fort følelser der. Men han jeg har holdt på med nå og da, vi koser ikke etterpå og jeg sover ikke der.. Og derfor går det helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg trenger råd. Jeg skal på byen i kveld, og egentlig er jeg litt lei av å se ut som alle andre oppjåla berter, så jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg i kveld. Jeg går nemlig litt laidback kledd for tida, men hvordan kan man kle seg laidback når man skal på byen (utested, ikke bar)?? Har dere noen ideer? :pls:

God helg til dere og! ;)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ut av klesproblemet? Mitt eneste råd er kort, trangt og utfordrende, det er en sikker vinner :ler:

God helg, håper du har det morro i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant du ut av klesproblemet? Mitt eneste råd er kort, trangt og utfordrende, det er en sikker vinner :ler:

God helg, håper du har det morro i kveld!

:gjeiper: Da føler jeg meg ikke vel -- det er ikke meg i det hele tatt.

Det var gøy på vors (vorset er alltid det morsomste! :sur: ), men på byen var det bare 150 kroner på ingenting. Ble sjekka opp av en jeg har snakket med en gang før, og jeg flørta tilbake og kyssa han på kinnet og halsen og sånn :gjeiper: Men han ville gjerne at jeg skulle kysse han på munn, jeg sa bare "Nei, jeg leker kostbar, skjønner du ikke det?" Haha!! :skratte: Jævlig mye teit man sier i fylla altså.. Og så gikk han på do, og i mellomtiden dro jeg og tre andre hjem, så jeg lurer på hva han tenkte da han kom ut igjen og skjønte at jeg ikke var der lenger.. Sikkert at jeg var en møkkatøs... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel mest ment som en spøk ;) Litt for intern kanskje :ler:

Ja, den var nok litt for intern for at jeg skulle skjønne den :gjeiper: ;)

Hatt en fin helg da jenter? :) Jeg har akkurat spist meg så overmett på chevre-salat, at jeg tror jeg vil kaste opp (og jeg hater å kaste opp).

Har fått dilla på en ny serie!! Skins, britisk serie med han lille kid'en fra "Gutter er gutter" med Hugh Grant. Husker dere den? Well, he's all grown up now :lur: Jævlig fet serie hvertfall..og jeg tenker: JEG VIL FLYTTE TIL ENGLAND OG KNULLE OG FESTE. Ikke tro at jeg er skikkelig tøsete, for jeg er nesten det motsatte av det. Har (nesten) aldri sex, drar sjelden på byen, røyker aldri hasj, og jeg har definitivt ikke like kult sengetøy som Tony. Og dere husker jo hvordan jeg reagerte etter Armyboy-hendelsen. Hvis noe sånt skjer igjen skal jeg gi faen. For jeg gir jo tydeligvis ikke nok faen. Men jeg har et lite villdyr inni meg - langt langt inni meg - som vil slippes fri. Jeg får nok bare begynne å feste mer.. og shoppe mindre for ellers har jeg ikke råd til det..hehe..

Uansett, dere kan se Skins online her.

Godfuckingskjedeligmorrapulersøndag :kyss2:

Edit: YEY, jeg så akkurat at "Pretty Woman" går på FEM i kveld! Universet elsker meg!! :hjerte: :hjerte:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
..og jeg tenker: JEG VIL FLYTTE TIL ENGLAND OG KNULLE OG FESTE.

thæhæ!

du vet, det er fullt mulig å KNULLE OG FESTE OG HURRAMEGRUNDT hver helg her til lands oxo? :lur:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...