Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Jeg skal svare på de spørsmålene en gang Skorpa (digger det navnet :fnise: ), bare ikke akkurat i disse dager... Positive ting ved meg selv er litt vanskelig å oppdage just nu... Ai kåmm bækk strånger!

*kos*

Å, Serenity da.. :klem: Gleder meg til du kommer tilbake! Det er lov med en KG-pause innimellom. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Hvor gammel er du?

27 år

2. Hvilken by bor du i?

Oslo

3. Singel?

Jupp, evig singel?

4. Beskriv deg selv med 3 ord

Lesehest, nerd, treningsnarkoman

5. Hva liker du å gjøre?

Trene, lese, sitte med pc-en, være med venner, elsker å reise og lære nye språk. Også veldig glad i lære noe nytt generelt, særlig litt sære småting som ikke alle vet :fnise:

6. Planer for helgen ennå?

Fredag skal jeg jo på kg-treff, ellers blir det nok mye trening, rydding hjemme og slappe av.

1. Hva er drømmejobben din?

Sjef for intern-IT, IT-direktør eller Prosjektleder i et annerkjent IT-firma.

2. Hva er drømmereisemålet ditt?

Reise tvers over USA, fra kyst til kyst, Australia og New Zealand.

3. Hva er din beste side?

Jeg må nok si som resten her, jeg vil gjøre alt for dem jeg bryr meg om.

4. Hva er din dårligste side?

Jeg er veldig utålmodig, og kan i blant oppfattes som veldig arrogant og bitchy.

5. Sosialist eller kapitalist?

Kan ikke definere meg som noen av delene egentlig, mer litt midt i mellom.

6. A eller B menneske?

B-menneske!! Eller kanskje aller helst eh...murmeldyr? ;)

7. Favorittmat?

Har ingen mulighet til å velge. Jeg elsker mat!

8. Favoritt drikke?

Vin, både rød og hvit. Også ordentlig Margharita...

9. Favoritt tv-show?

Bones og CSI Las Vegas kanskje?

10. Hvor ser du deg selv om 10 år?

Da har jeg en form for lederstilling i et annerkjent IT-firma, er gift og bor delvis i Oslo, delvis i Edinburgh.

*edit* Måtte endre på alderen min :rodme: Jeg klarte faktisk å skrive feil alder...

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpio, Skorpio, Skorpio! :strix:

Gratulerer med vellykket nosejob! ;) Ser ut som alt er bra her? Har du vondt etter nosejoben? Jeg har litt lyst på silikon, men vet ikke om jeg tør legge meg under kniven enda :unsure:

Har lest meg litt tilbake i boken din, men det ser ut som dere har bedrevet spørsmålsleken en stund så jeg slenger meg likesågodt på jeg oxo :trampe:

1. Hvor gammel er du?

20! :skya:

2. Hvilken by bor du i?

Bor ikke i noen by jeg, men bor i nærheten av gardermoen

3. Singel?

Jepps! :fnise:

4. Beskriv deg selv med 3 ord

Utadvendt, overfladisk, positiv

5. Hva liker du å gjøre?

Jeg liker å jobbe, trene, kjøre bil, feste.. hmm, oxo en ting til da :lur:

6. Planer for helgen ennå?

Planer for helgen er det lite av, ble spurt om å være med sjefen ut på fredag, men ikke veldig lyst på det :gjeiper: Ellers skal jeg vel prøve å lure med meg disse svenskene på noe skoi :fnise:

1. Hva er drømmejobben din?

å.. hmm.. F&B manager kanskje :)

2. Hva er drømmereisemålet ditt?

Jeg liker ikke å reise jeg, men Berlin, Tokyo og Edinburgh frister! :jepp:

3.Hva er din beste side?

at jeg er ekstremt viljesterk og får alltid til det jeg vil, både for meg selv og andre

4. Hva er din dårligste side?

Jeg er skikkelig snobbete :sjenert:

5. Sosialist eller kapitalist?

Så definitivt kapitalist, jeg er så blå at jeg nesten er lilla! :nigo:

6. A eller B menneske?

er nok et skikkelig nattdyr gitt! hihi

7. Favorittmat?

Pasta, pasta, pasta og mer italiensk mat!

8. Favoritt drikke?

gul bon aqua! .. MED kullsyre

9. Favoritt tv-show?

Kongen av Queens og Scrubs!

10. Hvor ser du deg selv om 10 år?

Om 10 år håper jeg at jeg er kommet langt i restaurantbransjen, at jeg er en eller annen sjef på et eller annet nivå og at jeg kanskje har slått meg til ro med en kjærste jeg trives med da :) OH, oxo håper jeg at jeg har en liten pusekatt! :strix:

Helgen din da Skorpio? ..og btw, how's love?

Nå har jeg brukt for mye tid og plass i boken din :gjeiper: men jeg har mye å ta igjen vettu!!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*edit* Måtte endre på alderen min :rodme: Jeg klarte faktisk å skrive feil alder...

Det er ikke så ofte man skryter på seg å være eldre enn man er, iallefall ikke over fylte 20 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI Envy! :) Er du tilbake? :) Er bare koselig at du bruker plass i boka mi og skriver lange innlegg, det er gøy å lese! :jepp:

Kjærligheten står stille altså, evig singel tror jeg?

Har ikke vondt i nesa, den er bare veldig øm. Altså..jeg kjenner at jeg har en nese på en måte. Hehe, og man pleier jo vanligvis ikke kjenne kroppsdelene sine - de bare er der.

I morgen kveld etter jobb tror jeg at jeg bare skal slappe av på sofaen, det høres hvertfall meget fristende ut for øyeblikket. Lørdag skal jeg ha vors, da kommer kanskje Armyboy, så det kan jo bli spennende.. Men om jeg drar ut på byen det vet jeg ikke. Så det blir kanskje bare mer en sammenkomst. Er liksom ikke helt klar for heftig fylla ennå med denne nesa -- livredd for at noen skal "slå meg" eller at noe skal skje, for den minste lille ting kan "ødelegge" nesa, siden den er så øm ennå.

Kos at du stakk innom igjen, har savna'ræ her inne! ;)

Ha en fin torsdagskveld :hug:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuuuuuuuu!!

ARMYBOY! :lur: :lur: :lur:

Someone might be getting something :fnise:

Vet du hva, det tror jeg ikke. Jeg tror faktisk ikke han kommer. Altså..hva skjedde? Noe har skjedd som jeg ikke har fått med meg her. Tror han at jeg er keen på han eller hva? Plutselig er han liksom helt fraværende når jeg prøver å opptre vanlig! Åh, dumme gutt.......... :sinna: Og jeg vil så gjerne møte han så han kan se at alt er normalt mellom oss! Jeg hadde skikkelig planlagt at han skulle komme så skulle jeg bare opptre som om ingenting hadde skjedd også skulle vi være lykkelige for alltid. Hver for oss selvfølgelig. Men det blir tydeligvis ikke noe av... Neeida. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Kanskje armyboy er litt innbilsk :hoho:

Jeg kan også :trampe:

:Nikke:

Ja, kanskje det! Men jeg har følelsen av at alle gutter er sånn jeg. Med en gang man har gjort noe seksuelt så er jenta dritforelska.. Ehh...?

og jeg kan :slår:

Håper du får en fin helg, skorpio, med eller uten armyboy!

:hug:

Det håper jeg og.. :fnise: Og i like måte :)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goten morgen barn :)

Jeg hadde en super kveld i går. Først vorsa jeg med fire venninner og tre kompiser hos meg, det var dritgøy! Så dro vi på byen, men det var forsåvidt ikke noe gøy i det hele tatt, så jeg dro hjem igjen etter en time eller noe, haha. Så skal jeg til å legge meg og tusler jo da rundt inni huset mitt, så ser jeg plutselig noen stå og se på meg gjennom vinduet! Haha, jeg skvatt så jævlig, men så så jeg at det var en kompis av meg da, grisefull selvfølgelig. Endte med at han sovna på sofaen min, og da han våknet hadde skulderen hans gått ut av ledd så han måtte knekke den på plass igjen!!! :spy: Stakkars fyr. Selv om byturen var rimelig kjip, hadde jeg det alt i alt dritkoselig i går, og Armyboy tenkte jeg ikke på i det hele tatt (nesten), så han kan bare ha det så godt når han er så teit.

Nå må jeg gå å hive på meg no klær, så skal jeg møte en venninne i byen for å pisspreike og drikke kakao :)

Håper dere får en deilig søndag -- det skal jeg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå :hoppe:

Hørtes ut som en kjempe fin kveld!!

Men gud jeg hadde omkommet hvis det var min skulder som skulle knekkes tilbake :spy: Uff!!

Håper du har hatt en fin søndag vennen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Åå :hoppe:

Hørtes ut som en kjempe fin kveld!!

Men gud jeg hadde omkommet hvis det var min skulder som skulle knekkes tilbake :spy: Uff!!

Håper du har hatt en fin søndag vennen! :hjerte:

Hatt en kjempefin søndag, søta :) Håper det samme for deg!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare ønske deg en goood natt og håper du får en bra start på uken imorgen!

:cowboy:

hasta la vista baby!

Takk, så skjønn du er :)

Ha en super uke, LekeHusmor!! :hjerte:

:trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det! Men jeg har følelsen av at alle gutter er sånn jeg. Med en gang man har gjort noe seksuelt så er jenta dritforelska.. Ehh...?

Jammen du må jo skjønne det at jenter er ikke i stand til å ha sex uten at de er kjempeforelska. :gjeiper: Har merka det der ja, at gutter tror du er kjempeforelska så fort man har kost seg litt. Tror en del er "litt" innbilske ;)

På en måte ikke så rart da, det er jo bare å lese litt på nettet og i jenteblader så blir det jo gjerne stadfestet at jenter ikke har tilfeldige seksuelle forbindelser, men forbinder sex med følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...