Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Oh blir nok bra! Btw, jeg er nyskjerrig til tusen, og jeg skal ikke drepe deg om du ikke vil svare, men hvor i landet bor du? :P

Liker å vite ca alder på folk og hvor sånn ca de bor i dette landet vårt..hehe :ler:

Bor i Oslo ;) Jeg vet, er nysgjerrig på sånt selv jeg. Greit å vite "hva slags" mennesker man snakker med liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg har et lite dilemma. Og da mener jeg lite. :gjeiper: Jeg vil så gjerne ha denne i da enten den lilla eller blå, også klarer jeg ikke helt bestemme meg, for jeg tenker at den lilla antakeligvis er finest hvis du er brunette og skikkelig brun sånn som modellen er, og at jeg som er litt blek og mørk honningblond-ish antakelig vil passe den blå best.. Men jeg syns eeegentlig den lilla var finest.. Hva tror dere?

Og er det noen som har erfaring med å bestille fra Victoria's Secret? Toll, frakt, størrelser, etc.?

Natta! :kyss2:

:sove:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER den jeg og! Si ifra hvis du kjøper den da :fnise: Synes også lilla er penest, og jeg tror kanskje lilla kan bli best på deg og? Blått er jo en kald farge, med tanke på at du er "blek og blond" synes jeg lilla kan se minst like bra ut!

Jeg er fortsatt syk, og btw, milk no good for såre halser, blir bare mer slim da :(

Håper du har en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaringen, nå er jeg helt på bølgelengde xD

:ler:

Lykke til med nesa i dag, så spennende! Krysser fingrene for at det er alt du har drømt om og mere til! :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Velg den lilla, den var absolutt den fineste! :) Jeg har halv blondt/mørkt hår, og har lilla bikini, går kjempe fint det! Trenger ikke være brunette og brun for å ha lilla bikini! So, go for it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serenity: Ja, er den ikke fin!? :jepp: Kanskje du har rett, og jeg bør jo uansett kjøpe den jeg syns er finest, bør jeg ikke? Da bestiller jeg den.....kanskje!! :fnise: Må tenke litt til, høre om folks erfaringer med V.S. Men jeg har driitlyst på den!

Hmm, honningmelk funker alltid for meg når jeg er forkjøla/vondt i halsen.. :klø:

Ansjoni: Så bra! ;)

Nå har jeg altså sett nesa mi! Eller nå har jeg den nye nesa mi, eller hvordan blir det? :klø: hehehe :ler: Jeg er hvertfall kjempefornøyd!! :strix: Det virkelig endelige resultatet får jeg ikke sett før om ca. ett år da.. Tar lang tid å gro. Akkurat nå er den ganske hoven, men det ser veldig bra ut! :) Kanskje jeg legger ut bilde etter hvert. ;)

missLady: Du syns det du og? Okei, da blir det den lilla! :tommelopp:

----------------

Okei, må bare fortelle hvor jævlig smertefullt det var i dag å fjerne alt dette styret oppi og rundt nesa. Jeg gråt og gråt - og nøs litt innimellom! :fnise: Hadde størkna masse blod nederst i neseborene, som han måtte klippe vekk -- fy faen, det var vondt!! Og da han dro ut de rørene jeg har hatt inni der trodde jeg seriøst at jeg skulle omkomme, men her sitter jeg nå engang -- vel overstått med alt det tullet! :) Og i kveld skal jeg skylle nesa i litt saltvann, som jeg må gjøre noen ganger om dagen i en ukes tid kanskje. Jeg er så innmari fornøyd med resultatet!! :) Altså neser er ikke egentlig en big deal for meg..hadde ikke noe ønske om å få "Den Perfekte Nese", jeg ville bare få en normal nese. Den hindret meg virkelig i å føle meg vel med meg selv. Så nå kan jeg puste ordentlig og føle meg vel når folk ser meg i profil.

Og aner dere hvor kjipt der å ikke smake mat og drikke? Jeg har spist og drukket når i én uke uten å smake noenting! Ante ikke at luktesansen hadde mye å si for smakssansen som det den har vist seg å ha. Så nå har jeg akkurat drukket en meget etterlengtet stor kopp indisk chai-te med melk og honning! :Nikke:

:hjerte: Håper dere får en kjempefin tirsdag! :hjerte:

~ skorpio

PS! Om to uker begynner "Brothers & Sisters" igjen!!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær obs på at VS ikke shipper alle produktene sine til Norge, så sjekk ut før du bestiller. Ei veninne gjorde seg den erfaringen en gang, surt!

Så bra du er så fornøyd :hoppe: Kanskje vi får se før og etter bilder en gang også? :)

Ha en strålende dag med ny nese :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt!!! :bond: Og neste måned begynner jeg å trene! Å, nå blir jeg fin!! :biggrin:

Kaaanskje det blir bilde, men jeg har jo ikke noe før-bilde hvor man bare ser nesa da... :vetikke: Vil ikke legge ut bilde av meg selv, jeg liker å være anonym her inne skjønner du :sjenert:

Nå begynner The Ellen Show! Digger det! Syns Ellen er så hysterisk morsom! :skratte: Skulle ønske jeg hadde den samme sarkastiske humoren hennes -- hvordan hun bare klarer å alltid være alvorlig! Elsker det! :hjerte:

Se så søt Jennifer Aniston er da!! Her er 3 klipp, de to første er fra da hun var hos Ellen i 2006 (Part 1 & 2), og den tredje er fra en Emmy-utdeling hvor to svært sjokkerte og overraska publikumere (eller no) blir tatt opp på scenen.

1

2

3

(haha, stalker, jeg? Neida...)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kun av nesa jeg da :fnise: Neeeida, du skal få slippe ;) Så lenge du er fornøyd!

Skorpio! Jeg har funnet en super kjole på Oasis, men den koster selvfølgelig 1200kr :( Gleder meg til du får bikinien din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Bra med nesa!! :bond: Skjønner du ikke vil legge ut bilde av deg selv ja!

Bra valg av bikini, jeg sier bare: ALDRI ALDRI bestill klær fra forever21.com. :nei: Det var det verste tullet jeg noen gang har vært borti.. :sur: Bare så synd at klærne der er billige og UTROLIG fine :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serenity: Å, that sucks!! :(:sur: MEN! Nå som du har fått deg ny og megabra betalt jobb kan du jo holde den av, og kjøpe den når det nærmer seg lønning eller no?

missLady: Jeg holdt på å bestille derfra en gang, så det var bra du sa!! Jaa, de hadde kjempemye fint! Takk for tipset, da vet jeg det altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missLady, hvorfor var forever21 dumme? Vet man må ringe og sende bilde av bankkortet sitt osv...er det noe mer enn det?

Må betale endel skatt nå, så vet ikke helt, burde jo egentlig spare til reising... :sjenert: Hvis det noen gang blir noe av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har det, anbefaler jeg deg å opprette et sparefond/konto. Det har jeg, sender over 2000 av lønna mi hver mnd -- det er géniale! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. Hvor gammel er du? Snart 20

2. Hvilken by bor du i? Bartebyen

3. Singel? Jepp :sukk:

4. Beskriv deg selv med 3 ord: Omgjengelig, utadvent og smittsom latter

5. Hva liker du å gjøre? REISE!

6. Planer for helgen ennå? Ingen planer enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har lyst på hennes pannelugg, ser på mange serier at hun legger den på siden noen ganger også! Rå fin!! Men vet ikke om den passer til meg..

Kaley Cuoco

Endret av missLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har lyst på hennes pannelugg, ser på mange serier at hun legger den på siden noen ganger også! Rå fin!! Men vet ikke om den passer til meg..

<a href="http://images.askmen.com/galleries/actress/kaley-cuoco/pictures/kaley-cuoco-picture-4.jpg" target="_blank">

Kaley Cuoco

</a>

Ja, åh! Hun er så rå!! :legrine: Du kan jo spørre frisøren om den ville passet deg? ;)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

1. Hvor gammel er du? 33 år

2. Hvilken by bor du i? På Hedmarken en plass

3. Singel? Nei, samboer og forlovet

4. Beskriv deg selv med 3 ord. Blid, sta og omgjengelig.

5. Hva liker du å gjøre? Bruke tid på min kjære, kose med kattene, brodere.

6. Planer for helgen ennå? Slappe av og nyte livet.

Fant ut at det var på tide med en liten hilsen igjen. Så du lurte på hvem som titter innom deg, og valgte å svare deg på det.

Gratulerer med ny nese!

Håper det går bra med nesen.

Mange :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...