Envy Skrevet 4. januar 2011 #2161 Del Skrevet 4. januar 2011 Hmm, det var en vanskelig problemstilling. Kanskje du kan ta et slags "intervju" med han? Vet at det er en del bofellesskaper som gjør det sånn, bare sånn at du vet sånn ca hva slags fyr dette her er? Du bør uansett og i alle fall sikre deg med muligheten for 3 mnd oppsigelse, begge veier, i kontrakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 4. januar 2011 #2162 Del Skrevet 4. januar 2011 Huhmm... Ja jeg hadde screenet en person som jeg skulle bo ilag med og hatt krystallklar kontrakt, gjensidig sådann både mht til "ordensregler", betaling og oppsigelse (som Envy også nevner). Hvor lenge skal denne "samboer" greia vare da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. januar 2011 #2163 Del Skrevet 4. januar 2011 Takk for råd! Er ikke akkurat sånn at folk ringer ned telefonen for å leie, så jeg bør vel gi fyren en sjanse.. Hehe, føler meg litt teit. Men det er liksom noe med å ha bodd i en trygg, privat sfære med meg selv og mamma hele livet. Og plutselig skal en ut av den sfæren og en annen trenge inn. Også er det i tillegg en gutt jeg ikke kjenner! Wow, I got issues... :dåne: Er det mulig. Men det var hvertfall et veldig godt tips å ha en prøvetid over en kort periode så vi kan vurdere hvordan det føles å bo med hverandre. Stor klem til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 18. januar 2011 #2164 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvordan går det med deg søta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. januar 2011 #2165 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvordan står det til, og hvordan har det gått med å finne en romkamerat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. januar 2011 #2166 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei jenter Koselig dere titter innom! Hmm, hvor skal jeg begynne? Skjedd veldig mye siden sist, som jeg ikke orker å fortelle om nok en gang (kanskje senere ), men kort fortalt er jeg arbeidsløs (vet dere om noe i Oslo??), farmoren min er kjempesyk, og jeg har fått roomie. Hvordan går det med dere? D.O.A: Når i alle dager skal vi møtes igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. januar 2011 #2167 Del Skrevet 31. januar 2011 Heisann! Jeg sitter her i godstolen og er fortsatt arbeidsledig. Kjenner at det skal bli tungt å begynne å jobbe igjen :gjeiper: Passer til å jobbe hjemme jeg Jeg har derimot funnet ut hva jeg vil studere! Tenkt på det i et par år egentlig, men alltid tenkt at jeg vil bruke hodet til mer enn det.. men jo mer jeg tenker på det, jo mer vil jeg, og jeg kan jo alltids lese "smarte" bøker ved siden av! Men men. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 31. januar 2011 #2168 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva da Hva da Hva da?? :hoppe: Jeg har ingen anelse når vi kan få møttes desverre Jeg har så ufattelig mye å gjøre at jeg nesten aldri kommer meg hjem en tur, men kanskje siste uken i februar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. januar 2011 #2169 Del Skrevet 31. januar 2011 Makeup-artist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. februar 2011 #2170 Del Skrevet 1. februar 2011 Så lenge du vet hva du vil drive med er det det viktigste, det er ikke vits i å begynne med noe man egentlig ikke er intressert i uansett Kjedelig å være arbeidsledig da! Kjenner meg forsåvidt igjen i å passe best til å jobbe hjemme! Min store drøm er å bli forfatter, da kan jeg drive med det jeg liker best, jobbe hjemmefra OG tjene godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. februar 2011 #2171 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Så lenge du vet hva du vil drive med er det det viktigste, det er ikke vits i å begynne med noe man egentlig ikke er intressert i uansett Kjedelig å være arbeidsledig da! Kjenner meg forsåvidt igjen i å passe best til å jobbe hjemme! Min store drøm er å bli forfatter, da kan jeg drive med det jeg liker best, jobbe hjemmefra OG tjene godt Fortsatt arbeidsledig, og begynner å bli gaaaanske så lei nå ja! (selv om det er digg å kunne være oppe så lenge man vil om kvelden, og sove så lenge man vil om morgenen) Jaa, det har jeg og drømt om mange ganger! Men tror ikke jeg har det i meg gitt! Også kan man reise hvor som helst i verden og allikevel kan du jobbe og tjene penger uansett hvor du er. Åh, lykke Endret 9. februar 2011 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. februar 2011 #2172 Del Skrevet 14. februar 2011 I dag har jeg vært på jobbintervju! Finally!! Skal ha en slags prøvedag i morgen, så får se hvordan det går da. Er kaféjobb, noe jeg synes virker spennende, men jeg vet ikke helt enda hva jeg mener om hun som var sjef der. Men det hadde vært enormt deilig å fått seg en jobb nå. Det begynte å stresse meg litt det å ikke ha en inntekt når det er en uke til jeg flytter hjemmefra. Tenk det - ÉN UKE!!! Dvs, i dag er det bare 6 dager! FUCK, jeg gleder meg! Til å flytte mine ting inn i leiligheten, gjøre det MITT med mine møbler og mine bilder og mine ting! Ah, det blir fantastisk Og uka etter flytter leieboeren min inn. Det blir trrreveligt! Jaja dere, i dag er det valentines day! Og hvert år tenker jeg at "NESTE ÅR! DA har jeg kjæreste!" Men nei :gjeiper: Men seriøst.. neste år..DA har jeg kjæreste! Håper dere får en fin dag! Egentlig burde det ikke fokuserer så mye på kjærlighet én dag i året. Vi burde alle gjøre en innsats for å glede noen vi er glad i hver eneste dag! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. februar 2011 #2173 Del Skrevet 15. februar 2011 Wow!! Intervju!! Stilig! Hvordan gikk det tror du?? Når tid får du vite?? *tusen spørsmål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. februar 2011 #2174 Del Skrevet 15. februar 2011 Wow!! Intervju!! Stilig! Hvordan gikk det tror du?? Når tid får du vite?? *tusen spørsmål* I dag hadde jeg prøvedag/opplæring - gikk veldig bra! Tror kanskje jeg får jobben Får vite på fredag. Koselig at du spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. februar 2011 #2175 Del Skrevet 15. februar 2011 Klart jeg spør Dette er jo spennende nyheter!!! Og fredag faller dommen? Åhhh..... *bite negler modus* Krysser alt som krysses kan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. februar 2011 #2176 Del Skrevet 16. februar 2011 Klart jeg spør Dette er jo spennende nyheter!!! Og fredag faller dommen? Åhhh..... *bite negler modus* Krysser alt som krysses kan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 16. februar 2011 #2177 Del Skrevet 16. februar 2011 Å så bra Scorpio! Jeg lurte på om du kanskje vil gå på kafe på mandag formiddag? Jeg er litt lost for tiden, men vet jeg er i Oslo da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. februar 2011 #2178 Del Skrevet 17. februar 2011 Å så bra Scorpio! Jeg lurte på om du kanskje vil gå på kafe på mandag formiddag? Jeg er litt lost for tiden, men vet jeg er i Oslo da. Ja, så hyggelig! På søndag flytter jeg endelig for meg selv! Så da kan vi jo teste ut noen av kafeene i hooden min! Sounds good? Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 17. februar 2011 #2179 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja! Det høres helt perfekt ut!! Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. februar 2011 #2180 Del Skrevet 18. februar 2011 I dag skal jeg ta teoriprøven dere!!!! Over et år siden sist, så jeg smågruer meg litt. Har ikke lyst å stryke enda en gang. Det hadde vært så delig å bare få det unnagjort, kjøre opp og bli ferdig med det. Sååå.. wish me luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå